Iedere werkdag hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef Karina het volgende:
Op maandag, leuk! Ga ik denk ik wel kijken.
Bij de vorige Professionalsreeks was hij er ook al niet bij. En gelukkig, wat mij betreft, Michel Roux is toch een miljoen keer leuker dan die John Torode?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef numero_uno het volgende:
*volgt!
Leuk dat dit team er weer is, maar waar is John Torode?
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bij de vorige Professionalsreeks was hij er ook al niet bij. En gelukkig, wat mij betreft, Michel Roux is toch een miljoen keer leuker dan die John Torode?
Je hebt dan waarschijnlijk de vorige 3 series gemist, want al vanaf serie 1 is het de combinatie Michel Roux jr. en Gregg Wallace.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef numero_uno het volgende:
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....
Roux is inderdaad een goede toevoeging aan het geheel echter ik vond John en Gregg echt een goed team...
ik weet zeker dat ik vorig seizoen gekeken heb maar dat zullen dan de amateurs zijn geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt dan waarschijnlijk de vorige 3 series gemist, want al vanaf serie 1 is het de combinatie Michel Roux jr. en Gregg Wallace.
Dan heb je echt wat gemist ja! Want Roux is echt geweldig als jurylid. Nooit afzeiken, wel streng en eerlijk en hij zoekt heel lief ook altijd nog naar een positief puntje om te benoemen. De autoriteit straalt er zo ontzettend vanaf dat die Greg Wallace erbij verandert in een brabbelend, tegen de meester opkijkend suf kind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....
Een soort Britse Julius Jaspers en dan ook nog flink smakkende geluiden erbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind dat Greg heel veel gerechten waar Michel kritisch over is vaak toch wel lekker vindt. In ieder geval zet hij overal graag eens even flink z'n tanden in. [ afbeelding ]
Die ken ik niet. Is dat net zo'n kwal als die vent met dat sjaaltje in de Australische versie?quote:
Hé, beetje respect voor Matt Preston graag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat net zo'n kwal als die vent met dat sjaaltje in de Australische versie?
Ik vind dat zo'n griezelquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:20 schreef Steven184 het volgende:
Hé, beetje respect voor Matt Preston graag.
Ik heb ook eens zo'n probleem gehad met mijn hd-recorder en het opnemen van BBC-programma's. Als ik BBC1 wilde opnemen, werd BBC2 opgenomen en vice versa. En dat vergat ik natuurlijk de helft van de tijd bij het programmeren, dus dan had ik weer Eastenders opgenomen ofzo i.p.v. Masterchef. Ik snapte het echt niet, had al naar de kabelaar gemaild, maar uiteindelijk door heel logisch nadenken ontdekte ik toch hoe het kwam, natuurlijk gewoon door een eigen instellingsfout op die hd-recorder. Je zou denken dat het bij jou toch ook opgelost zou moeten kunnen worden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
en de DVD-recorder krijg ik niet ingesteld op BBC-2.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Die kop van Monica continue tussendoor gefilmd met die gezichtsuitdrukkingen bij het krab schoonmaken.
Ja, da's een leuke ventquote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die onzekere dikke Mike door is.
hoe snel die kerel kon snijden trouwens..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die onzekere dikke Mike door is.
Bij de GB Bake Off ging dat ook goed mis, 2 keer achter elkaar zelfsquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef RobinOok het volgende:
Ik hoor in die kookprogramma's altijd dat als je roert in de smeltende suiker die gaat kristaliseren en je opnieuw kunt beginnen. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt hoor, maar als ik suiker smelt zou ik er echt nooit in durven roeren.![]()
Alleen schudden en zwieren.
(sterker nog, ik zag het laatst ook ergens misgaan om die reden, ik geloof bij Masterchef Australia. Tot voor kort was het altijd alleen een waarschuwing waarbij ik dacht jaja)
Was idd een mooi dessertquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die jongen met die ijzerwarenwinkel in z'n oren als enige niet de garnalen gebruikte en een pastry van de ingrediënten maakte.
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef computergirl het volgende:
Zag ik nou echt iemand de doppers dubbeldoppen?
Ik zeik niet voor niets altijd zo over veiligheid in de keuken.quote:
Absoluut, tien jaar ervaring erbij in goede keukens en ze is wereldklasse, hoop alleen dat ze daar sterk genoeg voor is, want dat is zwaar als werken in de hoogovens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
Het meisje met die huilogen kan toch wel aardig koken op haar 22e.
Ik stel mijn mening een beetje bij. Dat 25-jarige jochie met die vooruitstekende tanden en dat piekhaar die kwartel op 3 verschillende manier bereidde kan wel erg goed koken en is creatief.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Dit jaar nog niet echt een kandidaat gezien die er uitspringt, maar dat kan nog komen.
4? Begonnen de QF met 6.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef ddx het volgende:
Wat was reden trouwens dat er gisteren maar 4 chefs waren ?
Ja de QF begonnen ze met 6, alleen in de voorronde van woensdag waren ze maar met z'n 4en ?quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
4? Begonnen de QF met 6.
Deze week de laatste heat met 10 mensen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef computergirl het volgende:
Wat een opdracht weer: tunnelbone a leg of lam
Op dit niveau hoor je daar niet van terug te schrikken, ik bedoel, ik kan ook een ree, hert, lam of varken portioneren.quote:
De inhoud er uit trekken, klepje en ingewanden verwijderen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef RobinOok het volgende:
Wat deed ie nou voor obsceens met dat alikruikje!!?!?!
Echt nog nooit gezien.
Nee, gewoon eruit peuteren, klepje eraf en ingewanden eruit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef RobinOok het volgende:
Nee, volgens mij trok ie 'm binneste buiten!
Hmmm, later ff terugkijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef RobinOok het volgende:
Nee, volgens mij trok ie 'm binneste buiten!
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij is terug, chef nine fingers
Nee, mooi bruinquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Het duifje van Michel zag er op sommige plekjes wel een beetje op de huid verbrand uit?
eerst een paar keer mee oefenen voor je het je schoonouders met kerst voorzetquote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Molleman het volgende:
Gerecht van Josh zag er mooi uit. Alleen inderdaad de verhoudingen waren niet helemaal lekker. Halve duif, weinig erwten. Verder een interessante klassieker. Misschien ook eens aan wagen..
Was er gisteren nog, jacobsschelpen, ganzenlever, ibericorack, filet van sucade, runderflank (beide gemarmerd amerikaans), patrijs en schieteend meegenomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef Molleman het volgende:
Haha, die heb ik niet dus daar hoef ik mij geen zorgen over te makenMaar zie zoveel mooie ingrediënten voorbij komen, moet nodig weer eens naar de Sligro/Makro/Hanos.
Jammer dat ie zo zeldzaam is geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
Zeetong blijft een heerlijke klassieker. De smaak is zo heerlijk als je die op de graat gaart.
Ik was bij de Hanos, Ken alleen de sligro in Apeldoorn, valt me altijd weer tegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Molleman het volgende:
@Pietverdriet
Bwoaah, klinkt geweldig. Morgen koopavond bij Sligro Veghel, dus misschien maar eens even die kant op rijden, is toch maar 10 minuutjes hier vandaan. Kijken of ze nog wat moois hebben liggen.
Knap hersteld inderdaad nadat ze de eerste 8 minuten compleet de mist in ging.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
Knap gisteren die vrouw die in zo'n korte tijd de skills test deed!
Zenuwen spelen mensen bijna altijd parten daar, bijzonder dat ze zo sterk terugkwam, dat zegt wel wat over iemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hersteld inderdaad nadat ze de eerste 8 minuten compleet de mist in ging.
ja, leuke vent.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf die michelle roux een geweldige persoonlijkheid vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |