We voerden het vroeger aan de kat.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, gewoon wijting gebruiken, een heerlijke vis die we niet waarderen omdat ie goedkoop is.
Zonde, niet? En het smaakt zoooooooveel beter dan kweekzalm..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We voerden het vroeger aan de kat.
Net als schelvis, zo ondergewaardeerd.
Waarheen?quote:
Belachelijke vergelijking. Zoiets als varkenshaas met biefstuk vergelijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zonde, niet? En het smaakt zoooooooveel beter dan kweekzalm..
Binnen de kortste keren ben je echt flink bijgevoed en op gewicht gebracht door Piet. Ganzenvet, boter....quote:
Haha dat is ook handig maar ik bedoel Ben, lekker ding en lief dat ie zo snel rood wordt hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren ben je echt flink bijgevoed en op gewicht gebracht door Piet. Ganzenvet, boter....
Zeker een kreeft?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha dat is ook handig maar ik bedoel Ben, lekker ding en lief dat ie zo snel rood wordt haha
Die heb ik ze nog niet zien koken.quote:
Nee, dat is het niet, dingen vergelijken die hetzelfde zijn is juist armoede. Wil je zaken met elkaar vergelijken moeten ze juist verschillend zijn, bitburger met heineken, aardappels en rijst, het vergelijken van heineken met een tweede glas heineken uit dezelfde vat, dat is nu juist belachelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Tokomien het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking. Zoiets als varkenshaas met biefstuk vergelijken.
Of zoals de uitdrukking gaat: appels met peren.
Ik ook van jou Robin..quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:48 schreef Tokomien het volgende:
Vooruit, doe ik er ook zo een: wat jij altijd over tofu zegt, zo denk ik over vissen als wijting. Sterker nog, zo denk ik over de meeste "witvissen". Kabeljauw voorop.
(aardappelen met rijst vergelijken, ha, dat is echt even idioot als die wijting met kweekzalm!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |