Erg aardig van je, maar ik ben pas in mei jarig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef borisz het volgende:
Leuk bierpakketje samengesteld voor een verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Erg aardig van je, maar ik ben pas in mei jarig.
Nou heb ik dorst!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef borisz het volgende:
Leuk bierpakketje samengesteld voor een verjaardag.
[ afbeelding ]
Nee, Snow Patrol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn dit weer die zeiksnorren van mumford & sons?
Bijnaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al weekend?Ben er aan toe!
Jij bent hier de zeiksnor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn dit weer die zeiksnorren van mumford & sons?
Haar foto's voor de Playboy zijn 'gelekt'. Schijnbaar bij Giel zitten snotteren vanochtend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er met Britt vanochtend?
Nou, echt hè. Misschien moeten ze daar maar helemaal niet meer naar school gaan, kunnen er ook geen ongelukken meer gebeuren. Tjongejongequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef henkde_j het volgende:
Bloedlink inderdaad die pepernoten op een gladde vloer
Dat was gister op Nederland 2 bij Labyrint. Was een interessante aflevering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef JDude het volgende:
Zeg, ben ik nou dement of had Timur het vanochtend over een documentaire die vanavond op tv zou komen? Iets met loopstromen/gewoontes van mensen op festivals/grote evenementen. Ik kan er echt helemaal niets over terugvinden.
Is goed, ik heb volgende week nog wel ergens een gaatje!!quote:
Mijn gezicht werd ook die smiley toen jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef ConscienceNL het volgende:
"Over naar echte muziek, Laura Jansen"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gezicht werd ook die smiley toen ja
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Megahit is?
En die is?quote:
twitter:metmichiel twitterde op donderdag 27-10-2011 om 19:12:535. Nickelback - When We Stand Together #megatop5 #3fm reageer retweet
Hoe klinkt en poliep? Nou, zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Evertjan het volgende:
twitter:metmichiel twitterde op donderdag 27-10-2011 om 19:12:535. Nickelback - When We Stand Together #megatop5 #3fm reageer retweet
En dan nu maar hopen dat je volgende week nóg een keer het bedrag op je rekening krijgt, mooie schadevergoeding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe klinkt en poliep? Nou, zo.
Oh, trouwens, voor de geïnteresseerden:
Heb 't bedrag laten storneren (zo leer ik ook weer eens een nieuwe term) door de bank. Essent bleef volharden dat ik vandaag m'n geld zou krijgen maar uiteindelijk hebben ze n.a.v. m'n bericht op twitter via 't service-account mij gebeld en kreeg ik te horen dat m'n geld volgende week op mijn rekening zou staan. Aan me hoela.
Ik vroeg naar een vergoeding, ze vroegen of ik geld of een bos bloemen wilde. Ja huh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan nu maar hopen dat je volgende week nóg een keer het bedrag op je rekening krijgt, mooie schadevergoeding.
Fijn dat je dat weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat het met voetbal te maken had.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)oncert-in-kathedraalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
hey goeden avond..
weten jullie of dat elbow concert ook op youtube te zien is ??
en dat ben je dan kwijt aan rente voor het rood staan. Storneren is dan de goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een vergoeding, ze vroegen of ik geld of een bos bloemen wilde. Ja huh.Maar blijkbaar is 20 Euro de max voor hen, vertelden ze me.
ik ga ook luisteren naar 3fm.. elbow wil niet lukken..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ondanks de omweg toch nog op tijd
hole heeft je een elbowlinkje getweet....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef miieejj het volgende:
de staat is echt een verrekte goeie band
ja.. ik heb 'm !! elbowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hole heeft je een elbowlinkje getweet....
en Rammstein!![]()
Torre, Elbow kan je later checken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. ik heb 'm !! elbow![]()
tis wel moeilijk hoor.. torre of elbow
ja.. waar kan je elbow later checken dan? op youtube ofzo dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Torre, Elbow kan je later checken!
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. waar kan je elbow later checken dan? op youtube ofzo dan ?
naiief ik weet het
knettertjelive.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..In dat geval, dilemma!
het is harstikke live .. dat is het 'm juistquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..In dat geval, dilemma!
Are you sure? 't Loopt via de BBC en die hebben natuurlijk die UK-only iPlayer overal voor. Dus of dat gaat werken qua terugkijken...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Torre, Elbow kan je later checken!
Kijk nu Elbow en scoor kaarten voor De Staat! Ze doen een rondje Nederland en Minthy bijvoorbeeld gaat ze in Deventer zien en 3rdrock, ik en vriendlief zien ze in Leeuwarden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is harstikke live .. dat is het 'm juistik vind elbow en de staat allebei onwijs gaaf
3voor12 is volgens mij ook terug te luisteren en dan kun je ook nog alle stomme liedjes skippen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is harstikke live .. dat is het 'm juistik vind elbow en de staat allebei onwijs gaaf
Zie bovenstaandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Are you sure? 't Loopt via de BBC en die hebben natuurlijk die UK-only iPlayer overal voor. Dus of dat gaat werken qua terugkijken...
ik heb ze dit jaar nog gezien 29 april in de effenaar ...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk nu Elbow en scoor kaarten voor De Staat! Ze doen een rondje Nederland en Minthy bijvoorbeeld gaat ze in Deventer zien en 3rdrock, ik en vriendlief zien ze in Leeuwarden.
zonde, Feyenoord was net zo goed bezig in de competitie. aan de andere kant kunnen ze zich nu lekker focussen op die competitiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Evertjan het volgende:
omg Feyenoord uit de KNVB beker door Go Ahead Eagles
en kan je het ook terug kijken? dus kan ik dan ook torre terug zien.. of alleen terug luisteren..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3voor12 is volgens mij ook terug te luisteren en dan kun je ook nog alle stomme liedjes skippen!
volgens mij alleen luisteren...maar als je hole lief aankijkt....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
en kan je het ook terug kijken? dus kan ik dan ook torre terug zien.. of alleen terug luisteren..
ik denk dat ik het antwoord wel weet
dan moet ik hole lief aan kijken op twitter ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij alleen luisteren...maar als je hole lief aankijkt....
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet ik hole lief aan kijken op twitter ?
dan zal ik het hier proberen... hole!! wil je asjeblieft de uitzending opnemen zodat ik het terug kan kijken,, please!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delen
misschien welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk toch al gauw anderhalf tot 2 uur...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef miieejj het volgende:
hoelang zou dat concert van elbow duren...
ik moet er morgen weer vroeg uit![]()
hmm.. lippy kids is al geweest..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk toch al gauw anderhalf tot 2 uur...
daar ken ik volgens mij alleen The Second you Sleep van. Heet dat nummer uberhaupt zo? nou ja, volgens mij weet iedereen wel welke ik bedoelquote:
I Surrender wordt ook nog wel eens gedraaid. Godspeed into the future is een favorietje van me. Mooie muziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ken ik volgens mij alleen The Second you Sleep van. Heet dat nummer uberhaupt zo? nou ja, volgens mij weet iedereen wel welke ik bedoel
tisseR?quote:
klonk wel lekker ja, dus die ben aan t opvissen, net als een cd van Atlas, de band ervoor.quote:
Die hoofdletter-kleine lettermix heb ik ook vaak...quote:
ik zou het allemaal nooit aanvragen, maar ik vind het wel humor. van echte punk, naar poppy punk, naar nedergabber. prachtig!quote:
Ik heb in die tijd 4 x ge-edit, om 3 keer tot de conclusie te komen dat ik steeds weer de hoofdletter paktequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoofdletter-kleine lettermix heb ik ook vaak...
Oei, ik ga niet meer postenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou het allemaal nooit aanvragen, maar ik vind het wel humor. van echte punk, naar poppy punk, naar nedergabber. prachtig!
overigens heb jij gisteren het meest gepost volgens mij!
ik heb ook heel vaak de hoofdletters RE achter elkaar en GRquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoofdletter-kleine lettermix heb ik ook vaak...
Je kan het hier tenminste nog editten, in DM/PM wil dat niet... GenantChanantquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb in die tijd 4 x ge-edit, om 3 keer tot de conclusie te komen dat ik steeds weer de hoofdletter pakte
nja, tis nu alweer vrijdag en de afgelopen weekenden was ik nr 1 op vrijdag, zaterdag en zondagquote:
chanant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan het hier tenminste nog editten, in DM/PM wil dat niet... Genant
Ohja, dan post ik vrolijk verder. Morgen overdag ben ik in Leeuwarden en ik ga 's avonds ook gewoon TVOH kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis nu alweer vrijdag en de afgelopen weekenden was ik nr 1 op vrijdag, zaterdag en zondag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dan post ik vrolijk verder. Morgen overdag ben ik in Leeuwarden en ik ga 's avonds ook gewoon TVOH kijken.
doe maar niet, ik moet eerst minimaal 2 dagen opruimen voor ik hier mensen kan ontvangenquote:
Ik ben wel wat gewend, ik ben morgenavond voor en na tvoh ook gewoon aan het puinruimen hier tijdens het luisteren van EW. En ach, TVOH, 't weet me toch weer voor de tv te trekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar niet, ik moet eerst minimaal 2 dagen opruimen voor ik hier mensen kan ontvangen
en datwas voor TVOH natuurlijk...
ik ben gewoon te lui om op te ruimen en schoonmaken is ook niet echt mijn hobby...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, ik ben morgenavond voor en na tvoh ook gewoon aan het puinruimen hier tijdens het luisteren van EW. En ach, TVOH, 't weet me toch weer voor de tv te trekken
Ik ben niet lui, ik weet niet meer waar ik alles kwijt moet. M'n kamer barst uit z'n voegen. Ik word er eerlijk gezegd knettergek van. EW kan me de laatste tijd niet meer boeien trouwens, terwijl Stenders LateVermaak me steeds meer boeit met de aflevering. Dus ik hoop op een leuke EW, anders houd ik er ook vroeg mee op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben gewoon te lui om op te ruimen en schoonmaken is ook niet echt mijn hobby...
en vrijdagavond is bi mij 3fmavond, of ik moet iets anders echt veel leukers te doen hebben...
ik ben in januari verhuisd en heb sindsdien nog amper een doos uitgepakt. het merendeel heb ik niet nodig dus waarom zou ik het uitpakken? mijn tv, pc etc heb ik gepakt en wat keukenspullen en verder zie ik wel. ach, ik vind het wel prima zo. ik stoor me er niet aan en als bezoek dat wel doet is dat hun probleem. maar schoonmaken moet ik iegenlijk wel weer een keer doen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik weet niet meer waar ik alles kwijt moet. M'n kamer barst uit z'n voegen. Ik word er eerlijk gezegd knettergek van. EW kan me de laatste tijd niet meer boeien trouwens, terwijl Stenders LateVermaak me steeds meer boeit met de aflevering. Dus ik hoop op een leuke EW, anders houd ik er ook vroeg mee op.
Ik probeer hier steeds meer dingen in te pakken en op te bergen in de kelder. Dingen weggooien die ik niet meer nodig heb. Dat 't maar even opschiet in Leeuwarden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben in januari verhuisd en heb sindsdien nog amper een doos uitgepakt. het merendeel heb ik niet nodig dus waarom zou ik het uitpakken? mijn tv, pc etc heb ik gepakt en wat keukenspullen en verder zie ik wel. ach, ik vind het wel prima zo. ik stoor me er niet aan en als bezoek dat wel doet is dat hun probleem. maar schoonmaken moet ik iegenlijk wel weer een keer doen...
dat hoop ik ook voor je jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeer hier steeds meer dingen in te pakken en op te bergen in de kelder. Dingen weggooien die ik niet meer nodig heb. Dat 't maar even opschiet in Leeuwarden!
Nee, dat heeft geen zin. Het gaat echt om inschrijftijd. Schrijf je ook eens in bij Elkien, da's de andere wbv.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je jaik heb me net ook maar eens ingeschreven bij woonfriesland. weet jij toevallig of het zin heeft veel te reageren? of je dan sneller stijgt op de lijst?
ga ik vandaag of morgen ook nog ff doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen zin. Het gaat echt om inschrijftijd. Schrijf je ook eens in bij Elkien, da's de andere wbv.
Volgens het aantal hits op YT wel, ik ken hem nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
owja, dit nummer ken ik ook nog wel. maar The Second you Sleep vind ik mooier. die is toch wel van Saybia? ja toch?
2 jaar geleden kon ik dat nog, nu niet meer....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even allemaal flink met de haren zwiepen.
Klein?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
oei Torre, vraagt ie iets van Roosbeef aan. klein minpuntje...
de man komt uit nijmegen en zit in een geweldige punt en hij vroeg verder prima dingen aan. dan is ht een klein minpuntje.quote:
Nou, ik weet nog niet wat ik van hem moet vinden nu...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de man komt uit nijmegen en zit in een geweldige punt en hij vroeg verder prima dingen aan. dan is ht een klein minpuntje.
en nu ga ik pitten. lekker uitslapen en dan door tot 7u zaterdagochtend!
trusten
Gemakzucht... Bij het instorten van de toren in Hoogersmilde tweette ik iets over mijn familie die daar woont, ik had direct HvNL als volger... Vroegen of ik ze met mijn familieleden in contact kon brengenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Damn, waar gaat de media naar toe? Ik las vandaag dus wat nieuwsberichten over die uitgelekte foto's van Britt en ze hebben zo te horen niet eens moeite gedaan om haar zelf te spreken, alles is zo uit dit radio-item en van haar twitter geplukt
Woensdag? De ambtenaar van de burgerlijke stand is al geregeld!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, ik heb volgende week nog wel ergens een gaatje!!
Dan wel in de middag, ik ga proberen het werk weer wat op te pakken! Of in de avond is nog beter, ik vergeet dat ik ruim 2u moet rijden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Woensdag? De ambtenaar van de burgerlijke stand is al geregeld!
Is allemaal te regelen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan wel in de middag, ik ga proberen het werk weer wat op te pakken! Of in de avond is nog beter, ik vergeet dat ik ruim 2u moet rijden...
Je kan het beter op maandag doen dan kost het minder.quote:
Oh jeequote:
Wat kun jij heerlijk praktisch denken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan het beter op maandag doen dan kost het minder.
Condooms kost ook geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat kun jij heerlijk praktisch denken!
Haha ja wat een heldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:42 schreef henkde_j het volgende:
Lex vannochtend met die occupy krakers
Maak je jezelf depressief?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna, bijna, bijna weekend maandag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Over anderhalve week weer fatsoenlijke TV.
Masterchef: The Professionals 2011 BBC 2
Soort van geestelijke SMquote:
Geilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soort van geestelijke SM
Ik had vroeger een collega die elke maandag t/m donderdag zei: "Bijna weekend". En dan op vrijdag zei hij altijd "Bijna maandag". Je hele weekend naar de kloteIk denk nog vaak aan die nare man
Ik heb 'm al twee wekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
hihihihihihihihhiihihiiih.
Iemand in dit topiek al de iPhone 4S? Roeltje?
EDIT!!!1
[ afbeelding ]
Met haar stringetje in Housequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
Cobra Starship and Leighton Meester!
[ afbeelding ]
nja,i k vind de akoestische versie iig beter dan de gewone versie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ja fantastisch hoor, dat Snow Patrol
Dat hierboven is trouwens wel
whale-tail!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met haar stringetje in House
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnen op kantoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Topic freeze.
Iedereen aan het fappen?
ik ben wel van plan de hele nacht te luisteren. of ik het red is een tweede natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Qunix het volgende:
7 uur vanochtend op, 7 uur vanavond EW en 7 uur morgen naar bed.
Ik blijf de hele nacht op, wie met mij?
Dat geld ook voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben wel van plan de hele nacht te luisteren. of ik het red is een tweede natuurlijk
verkapte "ik heb buiten Fok! ook nog een leven" postquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien dat als ik terugkom uit het nachtleven ik nog even hier langskom. Maar tot 7.00 zeker niet.
Dat hebben jullie allemaal toch wel ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik heb buiten Fok! ook nog een leven" post
ik werk om een dak en internet te kunnen betalen, maar verder....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie allemaal toch wel ?
Nooit de kroeg in ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk om een dak en internet te kunnen betalen, maar verder....
ehm, nee. ik moet er niet aan denken.quote:
Tja, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, nee. ik moet er niet aan denken.
duidelijk Paulquote:
nee hoor, ik kijk gemiddeld een film per dag, kijk wat series, volg de WWE en TNA, doe een poging tot ps3-gamen en ik werk, slaap en eetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Dit nummer
Niet mijn muziek, maar er zijn af en toe van die britrock/pop teringzooi platen die ik wel kan waarderen. Zoals deze![]()
Dus 3rdRock luistert alleen maar radio en zit op Fok!?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk gemiddeld een film per dag, kijk wat series, volg de WWE en TNA, doe een poging tot ps3-gamen en ik werk, slaap en eet
ja, ik ben echt een sociaal dier!quote:
met medewerking van Jelmerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor niet zo heel vaak RobRadio, maar ook hier heeft hij weer een partij debiele jingles waar je "u" tegen zegt
twitter:paul3fm twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 15:37:37Oi wat een demo. #robradio Bedankt voor deze pijnlijke en mooie herinnering @stenders3fm reageer retweet
mee eensquote:
Rob schaamt zich bijna voor de jingles en de debiele spelletjes. bijna, maar toch nog lang niet!quote:
Ik dacht daar ook aan, met gaatjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik heb meegetekend, maar geen idee....een sneeuwschuiver??
een aanhanger met 2 mexicaantjesquote:
Coen komt er helemaal niet uit in het Engelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Echt bedroevend inderdaad, dat kan toch niet
Ik snap niet dat dj's niet verplicht een paar weken naar de nonnen in Vught op een cursus Engels worden gestuurd. Stukje opleiding wat me heel logisch lijkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Coen komt er helemaal niet uit in het EngelsSander probeert het tenminste
Tv-presentatoren mogen dat ook wel van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dj's niet verplicht een paar weken naar de nonnen in Vught op een cursus Engels worden gestuurd. Stukje opleiding wat me heel logisch lijkt.
Nooit gehoord, maar de vorige Cold War Kids MH vond ik helemaal niks. Even horen.quote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Qunix het volgende:
Is dit Roel van hier?
http://t.co/3P4DbGuY
quote:Operation DJ Sandstorm 28-10-2011 (at 21:15 h. CET)
The Pet Shop Boys Mix
1. Domino Dancing
2. What Have I Done To Deserve This?
3. I'm With Stupid
4. west End Girls
5. Suburbia
6. It's A Sin
Plork en de Aannemers komen ooktwitter:michielderomijn twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 17:55:56analyseert de muziek van Plork en de Aannemers, om straks de diepste essentie van hun muzikale gevoel optimaal op zender te kunnen brengen. reageer retweet
Nee. Er zitten wel 2 andere (oud-)posters van hier in dat filmpje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Qunix het volgende:
Is dit Roel van hier?
http://t.co/3P4DbGuY
Ah nee. Daar ben ik in 't verleden al genoeg mee geconfronteerd. Dat 't maar tussen half9 en half11 is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef themauster het volgende:
Plork en de Aannemers komen ooktwitter:michielderomijn twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 17:55:56analyseert de muziek van Plork en de Aannemers, om straks de diepste essentie van hun muzikale gevoel optimaal op zender te kunnen brengen. reageer retweet
![]()
Nice!quote:
Nice.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef themauster het volgende:
![]()
je kunt je video instellen op 101tv, die zenden het helemaal uit geloof ik....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Mdrop het volgende:
Iemand enig idee of de volledige 12 uur al wordt opgenomen of ...?
ik hoop `t! iemand die `t kan/wil opnemen? denk niet dat ik `t tot 7uur volhoudquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Mdrop het volgende:
Iemand enig idee of de volledige 12 uur al wordt opgenomen of ...?
enigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef themauster het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |