http://www.3fm.nl/nieuws/(...)oncert-in-kathedraalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
hey goeden avond..
weten jullie of dat elbow concert ook op youtube te zien is ??
en dat ben je dan kwijt aan rente voor het rood staan. Storneren is dan de goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een vergoeding, ze vroegen of ik geld of een bos bloemen wilde. Ja huh.Maar blijkbaar is 20 Euro de max voor hen, vertelden ze me.
ik ga ook luisteren naar 3fm.. elbow wil niet lukken..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ondanks de omweg toch nog op tijd
hole heeft je een elbowlinkje getweet....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef miieejj het volgende:
de staat is echt een verrekte goeie band
ja.. ik heb 'm !! elbowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hole heeft je een elbowlinkje getweet....
en Rammstein!![]()
Torre, Elbow kan je later checken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. ik heb 'm !! elbow![]()
tis wel moeilijk hoor.. torre of elbow
ja.. waar kan je elbow later checken dan? op youtube ofzo dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Torre, Elbow kan je later checken!
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. waar kan je elbow later checken dan? op youtube ofzo dan ?
naiief ik weet het
knettertjelive.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..In dat geval, dilemma!
het is harstikke live .. dat is het 'm juistquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat is live ofzo? Ik dacht gewoon een concert die je terug kon vinden..In dat geval, dilemma!
Are you sure? 't Loopt via de BBC en die hebben natuurlijk die UK-only iPlayer overal voor. Dus of dat gaat werken qua terugkijken...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Torre, Elbow kan je later checken!
Kijk nu Elbow en scoor kaarten voor De Staat! Ze doen een rondje Nederland en Minthy bijvoorbeeld gaat ze in Deventer zien en 3rdrock, ik en vriendlief zien ze in Leeuwarden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is harstikke live .. dat is het 'm juistik vind elbow en de staat allebei onwijs gaaf
3voor12 is volgens mij ook terug te luisteren en dan kun je ook nog alle stomme liedjes skippen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is harstikke live .. dat is het 'm juistik vind elbow en de staat allebei onwijs gaaf
Zie bovenstaandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Are you sure? 't Loopt via de BBC en die hebben natuurlijk die UK-only iPlayer overal voor. Dus of dat gaat werken qua terugkijken...
ik heb ze dit jaar nog gezien 29 april in de effenaar ...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk nu Elbow en scoor kaarten voor De Staat! Ze doen een rondje Nederland en Minthy bijvoorbeeld gaat ze in Deventer zien en 3rdrock, ik en vriendlief zien ze in Leeuwarden.
zonde, Feyenoord was net zo goed bezig in de competitie. aan de andere kant kunnen ze zich nu lekker focussen op die competitiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Evertjan het volgende:
omg Feyenoord uit de KNVB beker door Go Ahead Eagles
en kan je het ook terug kijken? dus kan ik dan ook torre terug zien.. of alleen terug luisteren..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3voor12 is volgens mij ook terug te luisteren en dan kun je ook nog alle stomme liedjes skippen!
volgens mij alleen luisteren...maar als je hole lief aankijkt....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
en kan je het ook terug kijken? dus kan ik dan ook torre terug zien.. of alleen terug luisteren..
ik denk dat ik het antwoord wel weet
dan moet ik hole lief aan kijken op twitter ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij alleen luisteren...maar als je hole lief aankijkt....
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet ik hole lief aan kijken op twitter ?
dan zal ik het hier proberen... hole!! wil je asjeblieft de uitzending opnemen zodat ik het terug kan kijken,, please!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delen
misschien welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of hier in dit topic. daar wipt ie ook wel langs. hij capt het één en ander en wie weet wil hij het delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk toch al gauw anderhalf tot 2 uur...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef miieejj het volgende:
hoelang zou dat concert van elbow duren...
ik moet er morgen weer vroeg uit![]()
hmm.. lippy kids is al geweest..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk toch al gauw anderhalf tot 2 uur...
daar ken ik volgens mij alleen The Second you Sleep van. Heet dat nummer uberhaupt zo? nou ja, volgens mij weet iedereen wel welke ik bedoelquote:
I Surrender wordt ook nog wel eens gedraaid. Godspeed into the future is een favorietje van me. Mooie muziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ken ik volgens mij alleen The Second you Sleep van. Heet dat nummer uberhaupt zo? nou ja, volgens mij weet iedereen wel welke ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |