Erg aardig van je, maar ik ben pas in mei jarig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef borisz het volgende:
Leuk bierpakketje samengesteld voor een verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Erg aardig van je, maar ik ben pas in mei jarig.
Nou heb ik dorst!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef borisz het volgende:
Leuk bierpakketje samengesteld voor een verjaardag.
[ afbeelding ]
Nee, Snow Patrol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn dit weer die zeiksnorren van mumford & sons?
Bijnaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al weekend?Ben er aan toe!
Jij bent hier de zeiksnor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn dit weer die zeiksnorren van mumford & sons?
Haar foto's voor de Playboy zijn 'gelekt'. Schijnbaar bij Giel zitten snotteren vanochtend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was er met Britt vanochtend?
Nou, echt hè. Misschien moeten ze daar maar helemaal niet meer naar school gaan, kunnen er ook geen ongelukken meer gebeuren. Tjongejongequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef henkde_j het volgende:
Bloedlink inderdaad die pepernoten op een gladde vloer
Dat was gister op Nederland 2 bij Labyrint. Was een interessante aflevering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef JDude het volgende:
Zeg, ben ik nou dement of had Timur het vanochtend over een documentaire die vanavond op tv zou komen? Iets met loopstromen/gewoontes van mensen op festivals/grote evenementen. Ik kan er echt helemaal niets over terugvinden.
Is goed, ik heb volgende week nog wel ergens een gaatje!!quote:
Mijn gezicht werd ook die smiley toen jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef ConscienceNL het volgende:
"Over naar echte muziek, Laura Jansen"
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gezicht werd ook die smiley toen ja
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Megahit is?
En die is?quote:
twitter:metmichiel twitterde op donderdag 27-10-2011 om 19:12:535. Nickelback - When We Stand Together #megatop5 #3fm reageer retweet
Hoe klinkt en poliep? Nou, zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Evertjan het volgende:
twitter:metmichiel twitterde op donderdag 27-10-2011 om 19:12:535. Nickelback - When We Stand Together #megatop5 #3fm reageer retweet
En dan nu maar hopen dat je volgende week nóg een keer het bedrag op je rekening krijgt, mooie schadevergoeding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe klinkt en poliep? Nou, zo.
Oh, trouwens, voor de geïnteresseerden:
Heb 't bedrag laten storneren (zo leer ik ook weer eens een nieuwe term) door de bank. Essent bleef volharden dat ik vandaag m'n geld zou krijgen maar uiteindelijk hebben ze n.a.v. m'n bericht op twitter via 't service-account mij gebeld en kreeg ik te horen dat m'n geld volgende week op mijn rekening zou staan. Aan me hoela.
Ik vroeg naar een vergoeding, ze vroegen of ik geld of een bos bloemen wilde. Ja huh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan nu maar hopen dat je volgende week nóg een keer het bedrag op je rekening krijgt, mooie schadevergoeding.
Fijn dat je dat weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat het met voetbal te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |