Gemakzucht... Bij het instorten van de toren in Hoogersmilde tweette ik iets over mijn familie die daar woont, ik had direct HvNL als volger... Vroegen of ik ze met mijn familieleden in contact kon brengenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Damn, waar gaat de media naar toe? Ik las vandaag dus wat nieuwsberichten over die uitgelekte foto's van Britt en ze hebben zo te horen niet eens moeite gedaan om haar zelf te spreken, alles is zo uit dit radio-item en van haar twitter geplukt
Woensdag? De ambtenaar van de burgerlijke stand is al geregeld!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, ik heb volgende week nog wel ergens een gaatje!!
Dan wel in de middag, ik ga proberen het werk weer wat op te pakken! Of in de avond is nog beter, ik vergeet dat ik ruim 2u moet rijden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Woensdag? De ambtenaar van de burgerlijke stand is al geregeld!
Is allemaal te regelen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan wel in de middag, ik ga proberen het werk weer wat op te pakken! Of in de avond is nog beter, ik vergeet dat ik ruim 2u moet rijden...
Je kan het beter op maandag doen dan kost het minder.quote:
Oh jeequote:
Wat kun jij heerlijk praktisch denken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan het beter op maandag doen dan kost het minder.
Condooms kost ook geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat kun jij heerlijk praktisch denken!
Haha ja wat een heldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:42 schreef henkde_j het volgende:
Lex vannochtend met die occupy krakers
Maak je jezelf depressief?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna, bijna, bijna weekend maandag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Over anderhalve week weer fatsoenlijke TV.
Masterchef: The Professionals 2011 BBC 2
Soort van geestelijke SMquote:
Geilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soort van geestelijke SM
Ik had vroeger een collega die elke maandag t/m donderdag zei: "Bijna weekend". En dan op vrijdag zei hij altijd "Bijna maandag". Je hele weekend naar de kloteIk denk nog vaak aan die nare man
Ik heb 'm al twee wekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
hihihihihihihihhiihihiiih.
Iemand in dit topiek al de iPhone 4S? Roeltje?
EDIT!!!1
[ afbeelding ]
Met haar stringetje in Housequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
Cobra Starship and Leighton Meester!
[ afbeelding ]
nja,i k vind de akoestische versie iig beter dan de gewone versie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ja fantastisch hoor, dat Snow Patrol
Dat hierboven is trouwens wel
whale-tail!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met haar stringetje in House
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnen op kantoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Topic freeze.
Iedereen aan het fappen?
ik ben wel van plan de hele nacht te luisteren. of ik het red is een tweede natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Qunix het volgende:
7 uur vanochtend op, 7 uur vanavond EW en 7 uur morgen naar bed.
Ik blijf de hele nacht op, wie met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |