Ik snap niet dat dj's niet verplicht een paar weken naar de nonnen in Vught op een cursus Engels worden gestuurd. Stukje opleiding wat me heel logisch lijkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Coen komt er helemaal niet uit in het EngelsSander probeert het tenminste
Tv-presentatoren mogen dat ook wel van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dj's niet verplicht een paar weken naar de nonnen in Vught op een cursus Engels worden gestuurd. Stukje opleiding wat me heel logisch lijkt.
Nooit gehoord, maar de vorige Cold War Kids MH vond ik helemaal niks. Even horen.quote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Qunix het volgende:
Is dit Roel van hier?
http://t.co/3P4DbGuY
quote:Operation DJ Sandstorm 28-10-2011 (at 21:15 h. CET)
The Pet Shop Boys Mix
1. Domino Dancing
2. What Have I Done To Deserve This?
3. I'm With Stupid
4. west End Girls
5. Suburbia
6. It's A Sin
Plork en de Aannemers komen ooktwitter:michielderomijn twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 17:55:56analyseert de muziek van Plork en de Aannemers, om straks de diepste essentie van hun muzikale gevoel optimaal op zender te kunnen brengen. reageer retweet
Nee. Er zitten wel 2 andere (oud-)posters van hier in dat filmpje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Qunix het volgende:
Is dit Roel van hier?
http://t.co/3P4DbGuY
Ah nee. Daar ben ik in 't verleden al genoeg mee geconfronteerd. Dat 't maar tussen half9 en half11 is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef themauster het volgende:
Plork en de Aannemers komen ooktwitter:michielderomijn twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 17:55:56analyseert de muziek van Plork en de Aannemers, om straks de diepste essentie van hun muzikale gevoel optimaal op zender te kunnen brengen. reageer retweet
![]()
Nice!quote:
Nice.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef themauster het volgende:
![]()
je kunt je video instellen op 101tv, die zenden het helemaal uit geloof ik....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Mdrop het volgende:
Iemand enig idee of de volledige 12 uur al wordt opgenomen of ...?
ik hoop `t! iemand die `t kan/wil opnemen? denk niet dat ik `t tot 7uur volhoudquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Mdrop het volgende:
Iemand enig idee of de volledige 12 uur al wordt opgenomen of ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |