Dat geld ook voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben wel van plan de hele nacht te luisteren. of ik het red is een tweede natuurlijk
verkapte "ik heb buiten Fok! ook nog een leven" postquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien dat als ik terugkom uit het nachtleven ik nog even hier langskom. Maar tot 7.00 zeker niet.
Dat hebben jullie allemaal toch wel ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik heb buiten Fok! ook nog een leven" post
ik werk om een dak en internet te kunnen betalen, maar verder....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie allemaal toch wel ?
Nooit de kroeg in ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk om een dak en internet te kunnen betalen, maar verder....
ehm, nee. ik moet er niet aan denken.quote:
Tja, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, nee. ik moet er niet aan denken.
duidelijk Paulquote:
nee hoor, ik kijk gemiddeld een film per dag, kijk wat series, volg de WWE en TNA, doe een poging tot ps3-gamen en ik werk, slaap en eetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Dit nummer
Niet mijn muziek, maar er zijn af en toe van die britrock/pop teringzooi platen die ik wel kan waarderen. Zoals deze![]()
Dus 3rdRock luistert alleen maar radio en zit op Fok!?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk gemiddeld een film per dag, kijk wat series, volg de WWE en TNA, doe een poging tot ps3-gamen en ik werk, slaap en eet
ja, ik ben echt een sociaal dier!quote:
met medewerking van Jelmerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor niet zo heel vaak RobRadio, maar ook hier heeft hij weer een partij debiele jingles waar je "u" tegen zegt
twitter:paul3fm twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 15:37:37Oi wat een demo. #robradio Bedankt voor deze pijnlijke en mooie herinnering @stenders3fm reageer retweet
mee eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |