quote:
linksonder bij de tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef 3M1N3M het volgende:
PSVtransfer Inter informeert bij Sneijder naar Strootman http://t.co/M2f1PflN #VoetbalPrimeur”
Hoe doe je tweets ook al weer? Ik wist het eerst
Ik denk het niet. Berg liep er altijd een beetje ongeïnteresseerd bij. Het leek hem allemaal weinig te kunnen schelen. Daarnaast miste hij de makkelijkste kansen en kon hij zelf niets creëren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Alleen al de motivatie en spelplezier is een wereld van verschil. Nu al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Kijk 'm lekker trollen danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
Mwah, zit er wel aan te komen denk ik.
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.
Inderdaad. Moet hij ook helemaal zelf weten, kan er niet wakker van liggen iig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet hij ook helemaal zelf weten, kan er niet wakker van liggen iig.
Uiteraard niet mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.
Nee, daar geloof ik niets van. Cruijff weet hem wel op de juiste plek neer te zetten, zodat zijn contacten en kennis van spelers optimaal worden gebruikt. Daar zullen ze in Amsterdam de vruchten wel van plukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik heb toch het idee dat hij zwaar overschat wordt, wel is hij een autoriteit die rust zou kunnen brengen maar ik heb hem nog nooit wonderen zien verrichten met een middelmatige ploeg, als hij al naar Ajax gaat zal hij binnen een jaar weer weg zijn.
Troll?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik heb toch het idee dat hij zwaar overschat wordt, wel is hij een autoriteit die rust zou kunnen brengen maar ik heb hem nog nooit wonderen zien verrichten met een middelmatige ploeg, als hij al naar Ajax gaat zal hij binnen een jaar weer weg zijn.
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niets van. Cruijff weet hem wel op de juiste plek neer te zetten, zodat zijn contacten en kennis van spelers optimaal worden gebruikt. Daar zullen ze in Amsterdam de vruchten wel van plukken.
Hoezo? Hij heeft PSV ook met een zak met schuld achter gelaten, als trainer met een topploeg/spelers heeft hij zich wel bewezen maar het gaat bij Ajax toch niet om de trainers functie?quote:
Ach, weet je, dat is de voetbalwereld. Uiteraard is het jammer dat zijn kennis bij de concurrent terecht gaat komen, en Ajax zal er zeker beter van worden. Vreemd vind ik het echter niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.
Dat wanbeleid is toch niet aan Hiddink toe te schrijven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Tarado het volgende:
Hoezo? Hij heeft PSV ook met een zak met schuld achter gelaten, als trainer met een topploeg/spelers heeft hij zich wel bewezen maar het gaat bij Ajax toch niet om de trainers functie?
Mooi dat een Ajacied het zelf verwoord, want hier dacht ik dus ook al meteen aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.
Ik dacht dat hij wel TD was in de tijd dat Lemic de deur plat liep, heeft toch echt bijgedragen aan die berg schuld, maar goed de details zal jij beter wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat wanbeleid is toch niet aan Hiddink toe te schrijven?
Neuh ken de details ook niet, ik leef naar de toekomst niet naar het verleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel TD was in de tijd dat Lemic de deur plat liep, heeft toch echt bijgedragen aan die berg schuld, maar goed de details zal jij beter weten
Dat is zeker waar, maar daarom zei ik al dat Cruijff waarschijnlijk wel een functie voor 'm kan vinden waar hij op z'n gemakje spelers aanwijst, de trainer zo nu en dan eens van wat adviezen voorziet etc. Een hele relaxte rol, puur en alleen gericht op de kwaliteit op het veld. Dat ze hem niet aan een tafel moeten zetten met Davids en de anderen, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.
En daar ligt het probleemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar daarom zei ik al dat Cruijff waarschijnlijk wel een functie voor 'm kan vinden waar hij op z'n gemakje spelers aanwijst, de trainer zo nu en dan eens van wat adviezen voorziet etc. Een hele relaxte rol, puur en alleen gericht op de kwaliteit op het veld. Dat ze hem niet aan een tafel moeten zetten met Davids en de anderen, lijkt me logisch.
Die rol zou ik Hiddink geven als ik Cruijff was.
Alsof Roda lastiger is dan Lissequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Lisse... Jullie hebben ook altijd geluk met de loting.
Nee, denk het niet neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Lisse lastiger is dan Roda
Naar goede traditie zal er vandaag iemand opgesteld worden die niet ingeschreven was, dus liggen we er alsnog uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Lisse... Jullie hebben ook altijd geluk met de loting.
Stani denkt ook van; Boh wat een hendig vette moderne bak is dit !quote:
Wat een mooi teamquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een mooi team
PSV, wat ben je mooi
7.50?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef RijstNatie het volgende:
30.000 man in ehv krijgen waar voor hun geld tegen Lisse
7,50 betalen en dan geen doelpunten zien
ja 7,50quote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 26-10-2011 om 21:17:22#Manolev scoort dus. Net in een duel dat niet live op tv is. Ik denk dat #gijp teletekst belt met de vraag of t wel klopt #psvlis reageer retweet
Waarschijnlijk gleed hij de bal in het doel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 26-10-2011 om 21:17:22#Manolev scoort dus. Net in een duel dat niet live op tv is. Ik denk dat #gijp teletekst belt met de vraag of t wel klopt #psvlis reageer retweet
![]()
Viel wel meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gleed hij de bal in het doel.
Daar geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Mijn god. Wat waren sommige spelers slecht. Ik vroeg echt af of nu Lisse spelers hadden van het niveau topklasse of dat Wijnaldum daar wekelijks speelt.
De enige die zijn gebruikelijke niveau haalde was volgens mij Manolev..
Ik ben er geweest ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar geweest?
Ik zag dat Mertens scoorde, waarom heeft Rutten die spelers geen rust gegeven
Kwam pas laat als wissel er inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar geweest?
Zelfde competitie als Lissequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Achja. Twente krijgt er 3 tegen, weet niet met wat voor elftal die gespeeld hebben?
Ik las verkeertquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedoel elftal Twente vanavond; 2e elftal of veel jeugd?
Was ook wel een mooie pass van de Buttner van Lissequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar geweest?
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese topquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was ook wel een mooie pass van de Buttner van Lisse
Of de amateurclubs worden steeds beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese top
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Of de amateurclubs worden steeds beter
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Beker is toch maar een troostprijs, ik richt me liever op het kampioenschap.
Precies. Als supporters zijnde is een bekerfinale wel echt heel leuk, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.
Want?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese top
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.
Het heeft niets met elke week trainen en voetballen te maken. Het is niets anders dan onderschatting en hautain gedrag van de profs. Alleen op individuele klasse alleen al zou PSV van dit soort prutsers moeten winnen met minimaal 5-0. Vergeet niet dat het merendeel van de PSV'ers die speelde ook regelmatig met elkaar traint (zeg maar, vrijwel dagelijks). Dat doen die amateurs echt niet hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want?
Vergeet niet dat die amateurploegen elke week met elkaar voetballen en trainen, die zijn beter op elkaar ingespeeld dan een mengelmoes van reserve en basisspelers bij PSV.
Tevens zie je dit soort zaken in alle landen, 2e of 3e klassers die van engelse of spaanse topploegen winnen, of het ze op zijn minst moeilijk maken.
Ik wou dat ik erheen konquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de Fuckers is aanwezig zaterdag?
Heb al gezonde wedstrijdspanning
Toen reisde ik nog niet zo fanatiek mee met de uitwedstrijden, helaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.
Ik toen nog wel. Tegenwoordig pak ik heel af en toe nog een thuiswedstrijdje mee op de kaart van een goede bekende. Uiteindelijk was het met werk en gezin niet meer goed te combineren. Straks als de kids weer wat groter zijn en ik kan gaan rentenieren dan neem ik denk ik samen met de kids een kaartje. Ga ik met mijn PSV shirt en mijn spiegel reflex op de tribune zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen reisde ik nog niet zo fanatiek mee met de uitwedstrijden, helaas.
Deze was je niet bij? Ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.
quote:
Me 2quote:
Wow. Wat een clubliefdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
Hij heeft iig genoeg tijd om Engels te leren op t bankie daar.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef Lemming22 het volgende:
Stel de ploeg van gisteren maar weer op
Utrecht uit is na de winter pas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Wedstrijd ligt tussen Heerenveen(uit) en Utrecht(uit).
Dus drie uit duels op een rij.
Dus we kunnen makkelijk 100% gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Utrecht uit is na de winter pas.
We hebben wel Fredje als coach he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus we kunnen makkelijk 100% gaan.
Dus geen Derijck. :Squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben wel Fredje als coach he!
Wan-reden. Kaarten zijn dikke week in de verkoop geweest. Dus iedereen had tijd genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Klote-loting weer. Even kijken hoe we het er zaterdag vanaf gaan brengen. Was eigenlijk van plan om erheen te gaan maar was een beetje snel uitverkocht..
Hoewel dat voor PSV begrippen vreselijk kort is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wan-reden. Kaarten zijn dikke week in de verkoop geweest. Dus iedereen had tijd genoeg.
Zo hoort het ook te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoewel dat voor PSV begrippen vreselijk kort is, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ghehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
De bron doet bij mij al een alarm afgaan.
Derijck vervangen voor Toivonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
psv wint met 3-1
0-1 matavz 33
0-2 derijck 65
1-2 Janko 69
1-3 Labyad 76
no problemoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Derijck vervangen voor Toivonen
(Niet in de basis, maar in scoreverloop.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef 3M1N3M het volgende:
BREAKING NEWS!!!
BERG SCOORT ER 5, ALLEMAAL PRACHTIGE GOALS MENSEN, NIET NORMAAL.
HEEFT ER AL 32 INLIGGEN DIT SEIZOEN!!!Mijn dijen, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is realistischer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Morgen winnen we wel. Neem dit aan van mij, 2-1
Labyad 0-1 43.
Matavz 0-2 76
Janko 1-2 90+3
quote:
Het draait echt niet alleen om Mertens Wijnaldum en Matavz bij ons hoor. We hebben zoveel spelers die een wedstrijd kunnen beslissenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:26 schreef Buitendam het volgende:
Het valt of staat met 3 zaken. Wie dekt de Jong, wie dekt de toevoer naar de Jong, en in welke vorm spelen Mertens, Wijnaldum en Matavz?
De laatste wedstrijden bewijzen dat het van de mandekking van Marcelo afhangt, welke backs er staan en of Mertens en Matavz het in de benen hebben. Toivonen, Labyad, Strootman, ze speelde allemaal erg aardig de afgelopen wedstrijden, maar de mannen die doorgaans makkelijk scoren scoren op dit moment minder. Dat moet in een topper als vanavond lopen, want die verdediging van Twente kan de rest wel hebbben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het draait echt niet alleen om Mertens Wijnaldum en Matavz bij ons hoor. We hebben zoveel spelers die een wedstrijd kunnen beslissenToivonen hoort daar bij, Strootman kan zomaar iemand vrij voor de goal zetten en Labyad heeft in de paar wedstrijden die hij speelde ook belangrijke doelpunten gemaakt
Ik zou voor het gemak ook blind zijn voor de staat van onze verdediging, waarom niet, de technische staf is dat ook geweest tijdens de transferperiodequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:26 schreef Buitendam het volgende:
Het valt of staat met 3 zaken. Wie dekt de Jong, wie dekt de toevoer naar de Jong, en in welke vorm spelen Mertens, Wijnaldum en Matavz?
Ja, geheel mee eens qua verdediging verhaal hoor. Hoop dat ze het bij elkaar kunnen houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden bewijzen dat het van de mandekking van Marcelo afhangt, welke backs er staan en of Mertens en Matavz het in de benen hebben. Toivonen, Labyad, Strootman, ze speelde allemaal erg aardig de afgelopen wedstrijden, maar de mannen die doorgaans makkelijk scoren scoren op dit moment minder. Dat moet in een topper als vanavond lopen, want die verdediging van Twente kan de rest wel hebbben.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Het wordt eens tijd dat we een topwedstrijd winnen
Juistem!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Niet. Veel te aanvallendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1-2-3
Mertens - Matavz - Labyad
Toivonen - Wijnaldum
Strootman.
wanneer onderneemt Rutten niet eens deze opstelling?
DAt spelen we toch feitelijk al, tenminste daar eindigt Wijnaldum altijd, hij pikt de bal op naast Strootman en gaat lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1-2-3
Mertens - Matavz - Labyad
Toivonen - Wijnaldum
Strootman.
wanneer onderneemt Rutten niet eens deze opstelling?
Fruttenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer heeft Frutten ooit een topper gewonnenje moet blij zijn met een gelijkspelletje dat is gewoon een goed resultaat uit bij Twente.
Ik zet me geld op Twente, als PSV dan punten haalt ben ik alsnog blij
Mee eens, al ben ik bang voor een nederlaag vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Jep, ik leg ook inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef ganzenherder het volgende:
10 euro dat Rutten voldoende positieve punten gaat zien vanavond ondanks de kansloze 2-0 nederlaag
Hij speelde beter dan Tamata in ... wedstrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon genaait door Blom.
Wat een invalbeurt van Willems trouwens.
Fred gaf Blom ook geen hand. Geweldig symbolisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh. Schandaal, zelfs Fred Rutten furieus.
Ik vond hem deze wedstrijd beter dan wat ik tot nu toe van Tamata heb gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een invalbeurt van Willems trouwens.
Zodra Tamata weer kan spelen, krijgt hij weer de voorkeur hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vond hem deze wedstrijd beter dan wat ik tot nu toe Tamata heb gezien.
Mertens....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Tot die rode kaart heb je die wedstrijd volledig in handen en is het wachten op de 1-3, die je eigenlijk al had moeten maken.
Daar heb ik mijn twijfels over anders. Afgelopen 'twee' wedstrijden heeft hij niet echt een goede indruk achtergelaten. Ik verdacht hem zelfs een beetje van faalangst en dat hij die blessure fakete.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra Tamata weer kan spelen, krijgt hij weer de voorkeur hoor
Man van de wedstrijd imo..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Er wordt vaak gezeken op Marcelo, maar vandaag speelde hij een hele keurige wedstrijd en dat mag ook best gezegd worden. Samen met Wijnaldum, die Brama in alle hoeken en standen klopte, beste man van 't veld.
En Labyad natuurlijk..
Je zet het zo klein neer, zonde! Ik vond het een geweldige wedstrijd, wat speelde ze sterk de tweede helft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Man van de wedstrijd imo..
Verdedigend alles kopduels gewonnen, goede passes, kopt de 1-2 binnen.
Speelde gewoon goed, Manolev ook (zeker eerste helft).
Ik vond PSV heel goed, gewoon weer onterecht punten kwijt.
Dat was om niet de credits van Marcello te overschaduwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zet het zo klein neer, zonde! Ik vond het een geweldige wedstrijd, wat speelde ze sterk de tweede helft.
In élk ander geval is de KNVB de geloofwaardigheid kwijt. Dan lijkt het echt op het zo hard mogelijk naaien van PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Neem trouwens aan dat die rode kaart vanavond nog geseponeerd word.
En nu BoWa, de Blommetjes buiten zetten?quote:
Liever in een kuil van een metertje of 4 diep.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En nu BoWa, de Blommetjes buiten zetten?
Hopen dat het niks met Blom en een boze PSV'er te maken heeft.twitter:112Twente twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:07:16Foto ambulance vertrekt met spoed bij de Grolsch Veste in Enschede. #wieweetmeer http://t.co/jD04POtZ? f=1304 reageer retweet
Strootman speelde prima. Maar de beste man aan onze kant was toch echt Wijnaldum. Die maakt naar mijn idee het toppotentieel steeds vaker waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Strootman was met óf zonder rode kaart MotM. Wat een baas is het, echt perfect gespeeld.. Alle fouten van Manolev, balverlies van Labyat e.d. eigenhandig opgelost..
Blom zal het hier niet mee eens zijn, hij wil graag MotM zijn, hoeft ie zelf geen bloemen te kopen voor z'n vriend.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liever in een kuil van een metertje of 4 diep.
You get what you wishquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat het niks met Blom en een boze PSV'er te maken heeft.twitter:112Twente twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:07:16Foto ambulance vertrekt met spoed bij de Grolsch Veste in Enschede. #wieweetmeer http://t.co/jD04POtZ? f=1304 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:09:34Abel Tamata heeft zijn kuitbeen gebroken (links), meldt de medische staf van PSV. Tamata is terug in het stadion nu, in het gips. #twepsv reageer retweet
Zal Willems wel de kans krijgen om zich te bewijzen. Wie kan daar verder nog spelen? Bouma eventueel...quote:Abel Tamata heeft zijn kuitbeen gebroken (links), meldt de medische staf van PSV. Tamata is terug in het stadion nu, in het gips.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Eindelijk zegt Fred eens wat ie moet zeggen.
Over Bouma gesproken, de enige met een onvoldoende. Wat is die kerel zwak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zal Willems wel de kans krijgen om zich te bewijzen. Wie kan daar verder nog spelen? Bouma eventueel...
Wel dus;quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente nu nog gelijk maakt vermoord ik iemand vandaag.
Wat een snelheid zeg.quote:laatste bezoek: 21 minuten, 34 seconden geleden.
Die is aan het chillen in een (deprimerend) studentenflatje in Antwerpen en aan het herstellen bij dezelfde tent waar ook Stijn Wuytens rondloopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Hutchinson?
Paar weken terug voor 2e keer onder het mes gegaan dacht ik, bezig met revalidatie (nog altijd).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat maakt het niet minder verwonderlijk though...
Hopelijk snel weer goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wedden dat Rutten een wedstrijd schorsing krijgt ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sow Rutten gaat op de NOS nog een stapje verder als op EL.
"Het is kolder"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sow Rutten gaat op de NOS nog een stapje verder als op EL.
Misschien kunnen ze Blom een paar wedstrijden in Schotland laten fluiten. Daar zijn ze ook erg blij met deze prutser. Dat hij dit soort wedstrijden nog mag fluiten....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wedden dat Rutten een wedstrijd schorsing krijgt ..omdat hij zegt "home refferee"
Of we sturen hém naar Angola in plaats van die Mauro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Blom een paar wedstrijden in Schotland laten fluiten. Daar zijn ze ook erg blij met deze prutser. Dat hij dit soort wedstrijden nog mag fluiten....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien moeten ze Blom FC Twente - PSV in de beker laten fluiten.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
De KNVB zit op het puntje van hun stoel te schuimbekken. 34 wedstrijden schorsing voor Strootman.. Fred Rutten 20 wedstrijden op de tribune en Kevin Blom krijgt openlijk krediet voor de puike wedstrijd die hij gefloten heeft.
PSV hield hem tegen. NOS zei dat hij te boos was, dus NOS was fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens geef ik Strootman groot gelijk dat hij niet voor de camera wou reageren, had hem alleen maar gezeik opgeleverd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of we sturen hém naar Angola in plaats van die Mauro.
Wel een goede, alleen heeft hij het "goede" paspoort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of we sturen hém naar Angola in plaats van die Mauro.
Het een sluit het ander niet uit, toch? Rutten zei bij EL ook dat Strootman gewoon niet aanspreekbaar was, zo boos was hij. Dus PSV zal wel gezegd hebben dat het niet gebeurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV hield hem tegen. NOS zei dat hij te boos was, dus NOS was fout.
En toch deed hij het erg goed..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vond trouwens wel dat Williams het allemaal alleen moest doen. Nu is het niet best met de synergie binnen PSV, maar zo'n 17-jarige moet je waar nodig toch wel effe bijstaan. Dat Mertens hier niet toe in staat is, ala. Maar vanaf het middenveld hoop ik dat de komende wedstrijden toch wel wat meer steun komt.
Een paar weken geleden hadden ze bij Twente zo'n jong ventje erin stond, en Chadli vaker vanachteruit speelde om hem bij te staan.
Willems moest nu regelmatig veel meters maken, wat resulteerde in situaties dat hij er alleen voor stond, en dus de bal maar terug speelde of hooguit afspeelde naar de zijkant.
Oh, zeker weten. Daar niet van. Willems is ook gewoon een groot talent. Heeft ook een best aardig CV al. Dus ik ben ook niet bang voor die linksbackpositie met hem. Alleen je moet wel rekening houden met die gozer. Helpt ook zijn ontwikkeling in de juiste baan, wanneer hij niet steeds in een noodsituatie terecht komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch deed hij het erg goed..
Is ergens gemeld dat hij dat niet wilde?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat een held Blom. Gewoon niet voor de camera komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Reken maar dat hij achter de schermen al bezig is zijn gelijk te halen en er een schorsing van Strootman en Rutten uit te slepen. Terecht geen hand gegeven van Rutten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik moest glimlachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die rode heks op EL stond op em te wachten, eerste wel toen niet toen wel toen niet en daar ist bij gebleven.
Maar de prestaties zijn niet best. Tegen geen van de top 10 clubs hebben we weten te winnen. En tuurlijk zag het spel er vandaag wel goed uit. Maar dat kwam alleen door de pressie. Controleren en verdedigen kunnen we nog steeds niet. En de gewonnen wedstrijden waren dit seizoen tegen allemaal kleine clubs. Zowel in de beker, eredivisie als Europa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even erg positief:
Tweede blijven we sowieso.
Tegen AZ stond een ander team dat totaal niet op elkaar ingespeeld was. Tegen Twente en Ajax was het vrij goed, Vitesse inderdaad een stuk minder. Ben het er niet mee eens dat de controle er niet is, alleen gaat de opbouw over de flanken nu niet goed. Mertens-Pieters was sterk maar dat is nu weg en dan heb je Manolev-Labyad en nu Willems-Mertens. Niet echt je van het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar de prestaties zijn niet best. Tegen geen van de top 10 clubs hebben we weten te winnen. En tuurlijk zag het spel er vandaag wel goed uit. Maar dat kwam alleen door de pressie. Controleren en verdedigen kunnen we nog steeds niet. En de gewonnen wedstrijden waren dit seizoen tegen allemaal kleine clubs. Zowel in de beker, eredivisie als Europa.
Ajax, AZ, Vitesse en Twente waren de enige top 10 clubs, en we haalden slechts 3 punten uit deze wedstrijden gezamelijk. En het spel tegen de mindere tegenstanders zag er vaker niet uit dan dat het acceptabel was. Kortom, PSV staat er helemaal niet zo goed voor als je kijkt naar de kwaliteit van het voetbal op dit moment.
..twitter:ElfrinkRik twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:56:34Staan hier met z'n allen op Blom te wachten. Hij weigert commentaar en gaat door de zijuitgang. reageer retweet
Inderdaad, heb me kostelijk vermaakt om zijn gehuil, wat laat die man zich kennen zeg, ook dat handje niet gevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:00 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon een terechte rode kaart hoor. Wat een ongelooflijke kleuter is Rutten toch.
[ afbeelding ]
Het was niet terechtquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:00 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon een terechte rode kaart hoor. Wat een ongelooflijke kleuter is Rutten toch.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
Vooral toen Fred zei "Ik maak ook weleens fouten, maar niet zulke grote"!!!!! Hoeveel punten heeft hij het afgelopen twee jaar laten liggen door zijn idiote beslissingen? En hoeveel punten heeft die scheids psv benadeeld?
Ja, wij zijn blij. En nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
De Ajax fapboys zijn ook weer helemaal blij met gisteren, vooral dat hun ploegje weer eens de nul gehouden heeft.
Geef ze ongelijk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
De Ajax fapboys zijn ook weer helemaal blij met gisteren, vooral dat hun ploegje weer eens de nul gehouden heeft.
Zo goed speelden ze niet, het is meer de verdediging van Roda die niks voorstelde. Maar dan hebben ze iets en dan gaan ze trollen over dat de rode kaart terecht was. Compleet voorspelbaar maar wel een beetje triest.quote:
Wie zegt datquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Zo goed speelden ze niet, het is meer de verdediging van Roda die niks voorstelde. Maar dan hebben ze iets en dan gaan ze trollen over dat de rode kaart terecht was. Compleet voorspelbaar maar wel een beetje triest.
Snap het dan. Eén forum-user staat gelijk aan een gehele achterban, duh!quote:
Of Ajax.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een PSV gezien wat Twente helemaal kapot heeft gespeeld. Puur geluk dat zij nog een punt hieraan overhouden, evenals Ajax thuis. Maar het seizoen duurt nog lang en thuis hebben we wat goed te maken, die Tukkertjes mogen hun borst natmaken, want dit heeft nog een staartje.![]()
Slikken en doorgaan, want kampioen wordt PSV met dit team.
Of Ajax. Maar dit Ajax mag de schoenen van dit PSV niet eens strikken, dus niet Ajax.quote:
Ajax doet niet onder voor PSV als iedereen gwn in vorm isquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of Ajax. Maar dit Ajax mag de schoenen van dit PSV niet eens strikken, dus niet Ajax.
Ik kijk door een PSVbril, maar zag Ajax met Boilesen en Sightorson na een paar minuten al balletje vissen in de netten. Hoe dan ook denk ik dat je gelijk hebt en het Ajax of PSV wordt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax doet niet onder voor PSV als iedereen gwn in vorm isMaarja, Ajax of PSV wordt kampioen dit jaar.
AZ houdt dit nooit vol, denk en hoop ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kijk door een PSVbril, maar zag Ajax met Boilesen en Sightorson na een paar minuten al balletje vissen in de netten. Hoe dan ook denk ik dat je gelijk hebt en het Ajax of PSV wordt.
Om even ontopic te blijven; cruciale fase nu. Een rijtje met verslaanbare tegenstanders komt er nu aan. Het hoofd koel houden, punten pakken en de inhaalrace op AZ met 100% starten.
Zijn wij het toch nog eens eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ houdt dit nooit vol, denk en hoop ik
We waren het wel 's eerder eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn wij het toch nog eens eens
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste weken zullen PSV en Ajax strijden om te titel
Dat was genieten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan me nog een competitieslot herinneren met een hoofdrol voor Excelsior
AZ toen met rood voor de keeperquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems is echt een geweldenaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zal Willems wel de kans krijgen om zich te bewijzen. Wie kan daar verder nog spelen? Bouma eventueel...
Gefrustreerde Noord Hollanders, altijd lachen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had toen zo'n gast ook "AZ Kampioen 2006" op z'n been laten tatoeëren toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefrustreerde Noord Hollanders, altijd lachen.
Ben benieuwd wat de KNVB doet met de rode kaart. En met Blomquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef Frey het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ing-op-FC-Twente.htm
VI is tenminste lekker duidelijk.
Ja. Gelukkig voor hem kon hij het een jaar later aanpassen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had toen zo'n gast ook "AZ Kampioen 2006" op z'n been laten tatoeëren toch?
Niet helemaal. Hij had al geel zag ik net, dus veel invloed op de wedstrijd heeft het niet gehad.quote:
Klote inderdaad.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef Jojoortje het volgende:
Dat Tamata zijn kuitbeen heeft gebroken, jezus..
Wanneer kreeg hij die gele kaart dan, want ik zie het nergens staan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:47 schreef GGMM het volgende:
Niet helemaal. Hij had al geel zag ik net, dus veel invloed op de wedstrijd heeft het niet gehad.
Dat zei de commentator net bij de herhaling van Studio Sport.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer kreeg hij die gele kaart dan, want ik zie het nergens staan?
Dan hebben ze dat zeker verkeerd ingesproken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei de commentator net bij de herhaling van Studio Sport.
Ik zie het ook niet terug idd, raar. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Strootman heeft ook geen geel gehad in de wedstrijd. Des de zuurder is de beslissing van Blom.
Dat blijkt dan, want hij zei het echt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat zeker verkeerd ingesproken.
Waarschijnlijk wel goed voor Willems jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klote inderdaad.....
Alhoewel ik denk dat we er beter op worden.
Krijgt vast wel af en toe een speler van ze?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat FCT eens rood krijgt..
Johquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Blom... Wat een mongool! Geel was op zijn plaats, maar rood... DIK overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |