Fruttenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer heeft Frutten ooit een topper gewonnenje moet blij zijn met een gelijkspelletje dat is gewoon een goed resultaat uit bij Twente.
Ik zet me geld op Twente, als PSV dan punten haalt ben ik alsnog blij
Mee eens, al ben ik bang voor een nederlaag vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Het wordt eens tijd dat we een topwedstrijd winnen
Jep, ik leg ook inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef ganzenherder het volgende:
10 euro dat Rutten voldoende positieve punten gaat zien vanavond ondanks de kansloze 2-0 nederlaag
Hij speelde beter dan Tamata in ... wedstrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon genaait door Blom.
Wat een invalbeurt van Willems trouwens.
Fred gaf Blom ook geen hand. Geweldig symbolisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh. Schandaal, zelfs Fred Rutten furieus.
Ik vond hem deze wedstrijd beter dan wat ik tot nu toe van Tamata heb gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een invalbeurt van Willems trouwens.
Zodra Tamata weer kan spelen, krijgt hij weer de voorkeur hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vond hem deze wedstrijd beter dan wat ik tot nu toe Tamata heb gezien.
Mertens....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Tot die rode kaart heb je die wedstrijd volledig in handen en is het wachten op de 1-3, die je eigenlijk al had moeten maken.
Daar heb ik mijn twijfels over anders. Afgelopen 'twee' wedstrijden heeft hij niet echt een goede indruk achtergelaten. Ik verdacht hem zelfs een beetje van faalangst en dat hij die blessure fakete.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra Tamata weer kan spelen, krijgt hij weer de voorkeur hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |