Ik las verkeertquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedoel elftal Twente vanavond; 2e elftal of veel jeugd?
Was ook wel een mooie pass van de Buttner van Lissequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar geweest?
Ik zag dat Mertens scoorde, waarom heeft Rutten die spelers geen rust gegeven
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese topquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was ook wel een mooie pass van de Buttner van Lisse
Of de amateurclubs worden steeds beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese top
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Of de amateurclubs worden steeds beter
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Beker is toch maar een troostprijs, ik richt me liever op het kampioenschap.
Precies. Als supporters zijnde is een bekerfinale wel echt heel leuk, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.
Want?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een slecht teken dat eredivisieclubs met een B team niet eens over een amateurclub heen kunnen lopen, bedoel ik niet alleen PSV mee maar gewoon de nivellering van het spelpeil in Nederland, steeds verder van de europese top
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekerfinale in de Kuip heb ik zelf nog nooit meegemaakt, dus zou eens leuk zijn.
Het heeft niets met elke week trainen en voetballen te maken. Het is niets anders dan onderschatting en hautain gedrag van de profs. Alleen op individuele klasse alleen al zou PSV van dit soort prutsers moeten winnen met minimaal 5-0. Vergeet niet dat het merendeel van de PSV'ers die speelde ook regelmatig met elkaar traint (zeg maar, vrijwel dagelijks). Dat doen die amateurs echt niet hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want?
Vergeet niet dat die amateurploegen elke week met elkaar voetballen en trainen, die zijn beter op elkaar ingespeeld dan een mengelmoes van reserve en basisspelers bij PSV.
Tevens zie je dit soort zaken in alle landen, 2e of 3e klassers die van engelse of spaanse topploegen winnen, of het ze op zijn minst moeilijk maken.
Ik wou dat ik erheen konquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de Fuckers is aanwezig zaterdag?
Heb al gezonde wedstrijdspanning
Toen reisde ik nog niet zo fanatiek mee met de uitwedstrijden, helaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.
Ik toen nog wel. Tegenwoordig pak ik heel af en toe nog een thuiswedstrijdje mee op de kaart van een goede bekende. Uiteindelijk was het met werk en gezin niet meer goed te combineren. Straks als de kids weer wat groter zijn en ik kan gaan rentenieren dan neem ik denk ik samen met de kids een kaartje. Ga ik met mijn PSV shirt en mijn spiegel reflex op de tribune zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen reisde ik nog niet zo fanatiek mee met de uitwedstrijden, helaas.
Deze was je niet bij? Ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vet trauma aan over gehouden. PSV - Twente in 2001. Men o men.
quote:
Me 2quote:
Wow. Wat een clubliefdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
Hij heeft iig genoeg tijd om Engels te leren op t bankie daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |