quote:
linksonder bij de tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef 3M1N3M het volgende:
PSVtransfer Inter informeert bij Sneijder naar Strootman http://t.co/M2f1PflN #VoetbalPrimeur”
Hoe doe je tweets ook al weer? Ik wist het eerst
Ik denk het niet. Berg liep er altijd een beetje ongeïnteresseerd bij. Het leek hem allemaal weinig te kunnen schelen. Daarnaast miste hij de makkelijkste kansen en kon hij zelf niets creëren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Alleen al de motivatie en spelplezier is een wereld van verschil. Nu al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Kijk 'm lekker trollen danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
Mwah, zit er wel aan te komen denk ik.
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.
Inderdaad. Moet hij ook helemaal zelf weten, kan er niet wakker van liggen iig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |