quote:
linksonder bij de tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef 3M1N3M het volgende:
PSVtransfer Inter informeert bij Sneijder naar Strootman http://t.co/M2f1PflN #VoetbalPrimeur”
Hoe doe je tweets ook al weer? Ik wist het eerst
Ik denk het niet. Berg liep er altijd een beetje ongeïnteresseerd bij. Het leek hem allemaal weinig te kunnen schelen. Daarnaast miste hij de makkelijkste kansen en kon hij zelf niets creëren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Alleen al de motivatie en spelplezier is een wereld van verschil. Nu al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
Niemand zal het met me eens zijn, maar ik denk dat Matavz dezelfde kant op gaat als M. Berg
Wordt ook helemaal niks, zal op het einde van dit seizoen op 10 doelpunten staan en gaat straks transfer vrij weg.
Bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Kijk 'm lekker trollen danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink dus naar Ajax, wat vinden we daar nu van?
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef LudoSanders het volgende:
Mwah, zit er wel aan te komen denk ik.
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt voor de volle 100% aan Turkije. Slaagt ie, dan moet Ajax sowieso op zoek naar een ander en als ie faalt staan alle deuren richting de ArenA wagenwijd open.
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anders wel bij afloop van zijn contract. Vroeg of laat zal Hiddink toch wel bij Ajax terecht komen denk ik.
Inderdaad. Moet hij ook helemaal zelf weten, kan er niet wakker van liggen iig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zodra hij genoeg heeft van z'n avonturen als bondscoach kruipt ie in zijn Amsterdamse grachtenpand en bekleedt ie een functie bij Ajax. Dat kan haast niet missen.
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet hij ook helemaal zelf weten, kan er niet wakker van liggen iig.
Uiteraard niet mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.
Nee, daar geloof ik niets van. Cruijff weet hem wel op de juiste plek neer te zetten, zodat zijn contacten en kennis van spelers optimaal worden gebruikt. Daar zullen ze in Amsterdam de vruchten wel van plukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik heb toch het idee dat hij zwaar overschat wordt, wel is hij een autoriteit die rust zou kunnen brengen maar ik heb hem nog nooit wonderen zien verrichten met een middelmatige ploeg, als hij al naar Ajax gaat zal hij binnen een jaar weer weg zijn.
Troll?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik heb toch het idee dat hij zwaar overschat wordt, wel is hij een autoriteit die rust zou kunnen brengen maar ik heb hem nog nooit wonderen zien verrichten met een middelmatige ploeg, als hij al naar Ajax gaat zal hij binnen een jaar weer weg zijn.
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niets van. Cruijff weet hem wel op de juiste plek neer te zetten, zodat zijn contacten en kennis van spelers optimaal worden gebruikt. Daar zullen ze in Amsterdam de vruchten wel van plukken.
Hoezo? Hij heeft PSV ook met een zak met schuld achter gelaten, als trainer met een topploeg/spelers heeft hij zich wel bewezen maar het gaat bij Ajax toch niet om de trainers functie?quote:
Ach, weet je, dat is de voetbalwereld. Uiteraard is het jammer dat zijn kennis bij de concurrent terecht gaat komen, en Ajax zal er zeker beter van worden. Vreemd vind ik het echter niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel klote, hoor. Een grote teringbende daar. Komt ons aller Guuske binnengestapt met al zijn contacten en voetbalkennis. Het is nog net geen erelid van PSV die daar het zaakje komt redden.
Dat wanbeleid is toch niet aan Hiddink toe te schrijven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Tarado het volgende:
Hoezo? Hij heeft PSV ook met een zak met schuld achter gelaten, als trainer met een topploeg/spelers heeft hij zich wel bewezen maar het gaat bij Ajax toch niet om de trainers functie?
Mooi dat een Ajacied het zelf verwoord, want hier dacht ik dus ook al meteen aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.
Ik dacht dat hij wel TD was in de tijd dat Lemic de deur plat liep, heeft toch echt bijgedragen aan die berg schuld, maar goed de details zal jij beter wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat wanbeleid is toch niet aan Hiddink toe te schrijven?
Neuh ken de details ook niet, ik leef naar de toekomst niet naar het verleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel TD was in de tijd dat Lemic de deur plat liep, heeft toch echt bijgedragen aan die berg schuld, maar goed de details zal jij beter weten
Dat is zeker waar, maar daarom zei ik al dat Cruijff waarschijnlijk wel een functie voor 'm kan vinden waar hij op z'n gemakje spelers aanwijst, de trainer zo nu en dan eens van wat adviezen voorziet etc. Een hele relaxte rol, puur en alleen gericht op de kwaliteit op het veld. Dat ze hem niet aan een tafel moeten zetten met Davids en de anderen, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet je het wespennest dat Ajax heet niet onderschatten. De machtsspelletjes die daar worden gespeeld zijn bijna ongekend in de voetbalwereld. Ik vraag me af hoe iemand als Hiddink daarmee omgaat en of hij er uberhaubt zin in heeft.
En daar ligt het probleemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar daarom zei ik al dat Cruijff waarschijnlijk wel een functie voor 'm kan vinden waar hij op z'n gemakje spelers aanwijst, de trainer zo nu en dan eens van wat adviezen voorziet etc. Een hele relaxte rol, puur en alleen gericht op de kwaliteit op het veld. Dat ze hem niet aan een tafel moeten zetten met Davids en de anderen, lijkt me logisch.
Die rol zou ik Hiddink geven als ik Cruijff was.
Alsof Roda lastiger is dan Lissequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Lisse... Jullie hebben ook altijd geluk met de loting.
Nee, denk het niet neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Lisse lastiger is dan Roda
Naar goede traditie zal er vandaag iemand opgesteld worden die niet ingeschreven was, dus liggen we er alsnog uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Lisse... Jullie hebben ook altijd geluk met de loting.
Stani denkt ook van; Boh wat een hendig vette moderne bak is dit !quote:
Wat een mooi teamquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een mooi team
PSV, wat ben je mooi
7.50?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef RijstNatie het volgende:
30.000 man in ehv krijgen waar voor hun geld tegen Lisse
7,50 betalen en dan geen doelpunten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |