Dat gezeik over omgekochtquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef xCore het volgende:
Iemand al enig idee wat de moeder van Blom voor werk doet?
Mag je wel opschieten, de dag duurt zo lang niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente nu nog gelijk maakt vermoord ik iemand vandaag.
KNJB grijpt inquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef De_kromme het volgende:
Volkomen terechte rode kaart trouwens.
Oké.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
BANNNNNNquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef De_kromme het volgende:
Volkomen terechte rode kaar trouwens.
Mega sip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
Jeeeezus wat mega sip weer dit, wat zonde voor de wedstrijd.
In Oss kan het spoken hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Blom heeft goede herinneringen aan de Jupiler League en zal er alles aan doen om zo snel mogelijk daar terug te keren.
Ja nu ik het een paar keer hardop zeg klinkt 't steeds vreemderquote:
Is gewoon niet leuk meer.quote:
Blom wil nog wel eens een fout toegeven in tegenstelling tot zijn collega'squote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik wacht tot dat Blom het goed gaat praten
Laat gaan man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef dockx het volgende:
De club moet strootman nog eens schorsen voor 3 wedstrijden. Beheersing is was ver te zoeken in de catacombe..
Hehehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik verwacht dat er een onderzoek komt of Blom mogelijk geld heeft ingezet op deze wedstrijd.
Hoezo? die man heeft een voorbeeldfunctie, aankomende zaterdag gaan al die 11 jarige jongetjes bij die amateurclubs de spiegels van de muur slaan omdat ze rood krijgen. Niet echt fijn..quote:
Ga naar twente forumquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef DeX090 het volgende:
Krijg toch sterk het gevoel dat Strootmenneke z'n smoel niet kon houden. Denk eigenlijk niet dat 'ie rood kreeg voor de tackle.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Blom zijn zin.. anders had ie em er zelf wel ingetrapt.
Ze hebben nu geen keus omdat Vermeer voor een terechte rode kaart maar 1 duel heeft gekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maandag op Teletekst, "rode kaart Strootman geseponeerd".
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Ja want met de vlakke hand tegen een muur slaan uit frustratie is natuurlijk not done. Ben jij een wijf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef dockx het volgende:
De club moet strootman nog eens schorsen voor 3 wedstrijden. Beheersing is was ver te zoeken in de catacombe..
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Teutoon het volgende:
[..]
Ja want met de vlakke hand tegen een muur slaan uit frustratie is natuurlijk not done. Ben jij een wijf?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Noax het volgende:
Strootman heeft het aan zichzelf te danken, het was niet de eerste keer dat hij een overtreding beging.
Ik wil niet zover gaan om te stellen dat deze rode kaart terecht was, maar dan moet je maar niet zoveel risico in je spel nemen.
Het plan van de KNJB heeft gewerkt. Een gelijkspel is voor Ajax het beste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gewoon terugtrekken, die bus in en laat het maar uitzoeken met je kut KNVB
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Teutoon het volgende:
[..]
Ja want met de vlakke hand tegen een muur slaan uit frustratie is natuurlijk not done. Ben jij een wijf?
Mensen bedreigen om een spelletjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef ZaZoe het volgende:
Blom, kom de eerste 5 jaar maar niet in eindhoven![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Stroot rood was mag dit ook wel rood zijn
noem je dat bedreigen sukkeltje...pffffquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen bedreigen om een spelletje
Ik ga je moeder toch ook niet het graf in trekken als ze wint met bingo
Dit verhaaltjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.![]()
Je moet gewoon nadenken met je domme hoofd als je rood krijgt, hij mag zichzelf zo niet eens een professional noemen vind ik..
Dat is Douglas,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Strootman duwde niemand na zijn rooie kaart trouwens? Dat doet ie namelijk altijd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.![]()
Je moet gewoon nadenken met je domme hoofd als je rood krijgt, hij mag zichzelf zo niet eens een professional noemen vind ik..
Wie ga je vermoorden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je raad 'm af ergens te komen omdat t dan blijkbaar mis met m gaat en je wil weten waar ie woontquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
noem je dat bedreigen sukkeltje...pffff
Als ik in de sloot spring...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Blatter!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Allemaal boos op Blom terwijl je boos moet zijn op de Fifa
Blatter & Blomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Hoezo? Voor zover ik de regels ken, was dat nog net geel (als het al zo zwaar was). Zeker geen roodquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die Blom mogen ze omrijden met de spelersbus.. heen en terug.
En weer heen omdat het kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die Blom mogen ze omrijden met de spelersbus.. heen en terug.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee dat zou wat zijn als Strootman een hele wedstrijd geen overtreding beging. Dit was NOOIT een rode kaart man.
Gewoon een professionele overtreding.
Lekker huilen vanavond jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En als die Douglas ooit in oranje komt kijk ik geen enkele wedstrijd meer.. wat een lowlife is dat.. een beetje de Andree Oijer van Twente..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks anders dan winst voor PSV zou terecht zijn.
De enige Belg die niet van palen hield was mijn exquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is dat met de Belgen en palen
quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
De enige Belg die niet van palen hield was mijn ex
Ik moest in deze bittere ernst toch nog even lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
De enige Belg die niet van palen hield was mijn ex
goedmakertjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef Wilskracht het volgende:
Blom twente supporter dat is de tweede kaart voor Toivonen
En 2x de tegenstander wegspelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Gelijk spelen tegen Ajax en Twente en verliezen bij AZ.
PSV.
Jullie allemaal gelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV.
Gelukkig werden de amateurs door Twente helemaal weggespeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV.
Dit PSV wel dan? Het is simpelweg geen team, alleen een bende goede spelers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
Dit Twente wordt echt geen kampioen, dan nog liever AZ
Wanneer won PSV voor het laatst een topper?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV.
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt conducteur.
Kan hij fluiten wat hij wil.
En Feyenoord ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
Blom zorgt wel dat de competitie spannend blijft
(AZ verliest morgen)
Dankzij Blomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wanneer won PSV voor het laatst een topper?Dat is best lang geleden volgens mij.
Had vanavond moeten zijn. Zelfs Nijhuis had daar geen rood voor gegeven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wanneer won PSV voor het laatst een topper?Dat is best lang geleden volgens mij.
Die hand moet iets hogerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Opeens heb je het, je wordt conducteur.
Kan hij fluiten wat hij wil.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had vanavond moeten zijn. Zelfs NijhuisGuzubuyuk had daar geen rood voor gegeven.
Schorsing voor 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als een club dat ooit echt doet
Haha,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere, over 2 weken ben ik nog boos
Fixedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
KNJB zorgt wel dat de competitie spannend blijft
(AZ verliest morgen)
Tegen Ajax in 09/10quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
perfect fluitende scheidsrechter zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
NOS is al met de samenvatting bezig,
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV had dit moeten winnen... Door die incompetente homo van een Blom wordt PSV zo hard genaaid.
Moet je zeker doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja nu kunnen we blom uitlachen in de hoofdklasse
Bedank de KNJBquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt voor het nu nog 2 punten gat
Blatterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Blom de schuld geven zo belachelijk.
De fifa is de hoofdschuldige.
Volgend seizoen beter man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Bijna... kon ik naar mediamarkt.. KUT scheids..
Gewoon genaaid hier, 2 punten kwijt .. godverdomme.
Onzin. Blom maakt de fout, hij is verantwoordelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Blom de schuld geven zo belachelijk.
De fifa is de hoofdschuldige.
Wijnaldum moet eens een keer binnen de palen leren schietenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Wijnaldum MOTM, zonder Blom hadden we gewoon van die Duitserts gewonnen.
Maakt me toch elke keer wer blij als ik naar de stand kijk, boven ajaxquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heerlijk zeginplaats van frustrerende mede-ajacieden. Gefrustreerde lampjes
Hihi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt me toch elke keer wer blij als ik naar de stand kijk, boven ajax
Wijnaldum heeft een leeuwenhart, plus het is Marcelo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wijnaldum moet eens een keer binnen de palen leren schietenverrekte dweil dat het is.
Marcello is man of the match!
Won al zijn kopduels, goede passes af en toe en kopte de 1-2 binnen.
Geniet er nog maar even van dan! (mooie uitslag was dit he)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
volgende weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rot op gast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je wel dat Rutten nooit toppers wint..
Van een corrupte scheids kun je nooit winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je wel dat Rutten nooit toppers wint..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Rot op gast.
PSV was veel beter dan Twente, als het 11 vs 11 was gebleven hadden we gewoon gewonnen.
Rutten is een topcoach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |