Onzin. Blom maakt de fout, hij is verantwoordelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Blom de schuld geven zo belachelijk.
De fifa is de hoofdschuldige.
Wijnaldum moet eens een keer binnen de palen leren schietenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Wijnaldum MOTM, zonder Blom hadden we gewoon van die Duitserts gewonnen.
Maakt me toch elke keer wer blij als ik naar de stand kijk, boven ajaxquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heerlijk zeginplaats van frustrerende mede-ajacieden. Gefrustreerde lampjes
Hihi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt me toch elke keer wer blij als ik naar de stand kijk, boven ajax
Wijnaldum heeft een leeuwenhart, plus het is Marcelo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wijnaldum moet eens een keer binnen de palen leren schietenverrekte dweil dat het is.
Marcello is man of the match!
Won al zijn kopduels, goede passes af en toe en kopte de 1-2 binnen.
Geniet er nog maar even van dan! (mooie uitslag was dit he)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
volgende weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rot op gast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je wel dat Rutten nooit toppers wint..
Van een corrupte scheids kun je nooit winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zie je wel dat Rutten nooit toppers wint..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Rot op gast.
PSV was veel beter dan Twente, als het 11 vs 11 was gebleven hadden we gewoon gewonnen.
Rutten is een topcoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |