quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Noax het volgende:
Strootman heeft het aan zichzelf te danken, het was niet de eerste keer dat hij een overtreding beging.
Ik wil niet zover gaan om te stellen dat deze rode kaart terecht was, maar dan moet je maar niet zoveel risico in je spel nemen.
Het plan van de KNJB heeft gewerkt. Een gelijkspel is voor Ajax het beste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gewoon terugtrekken, die bus in en laat het maar uitzoeken met je kut KNVB
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Teutoon het volgende:
[..]
Ja want met de vlakke hand tegen een muur slaan uit frustratie is natuurlijk not done. Ben jij een wijf?
Mensen bedreigen om een spelletjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef ZaZoe het volgende:
Blom, kom de eerste 5 jaar maar niet in eindhoven![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Stroot rood was mag dit ook wel rood zijn
noem je dat bedreigen sukkeltje...pffffquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen bedreigen om een spelletje
Ik ga je moeder toch ook niet het graf in trekken als ze wint met bingo
Dit verhaaltjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.![]()
Je moet gewoon nadenken met je domme hoofd als je rood krijgt, hij mag zichzelf zo niet eens een professional noemen vind ik..
Dat is Douglas,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Strootman duwde niemand na zijn rooie kaart trouwens? Dat doet ie namelijk altijd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
zaterdag gaan al die kleine kinderen van 11 bij amateurclubs de boel kort en klein slaan als ze rood krijgen. Ja, top.![]()
Je moet gewoon nadenken met je domme hoofd als je rood krijgt, hij mag zichzelf zo niet eens een professional noemen vind ik..
Wie ga je vermoorden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente nu nog gelijk maakt vermoord ik iemand vandaag.
Je raad 'm af ergens te komen omdat t dan blijkbaar mis met m gaat en je wil weten waar ie woontquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
noem je dat bedreigen sukkeltje...pffff
Als ik in de sloot spring...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Blatter!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Allemaal boos op Blom terwijl je boos moet zijn op de Fifa
Blatter & Blomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Hoezo? Voor zover ik de regels ken, was dat nog net geel (als het al zo zwaar was). Zeker geen roodquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die Blom mogen ze omrijden met de spelersbus.. heen en terug.
En weer heen omdat het kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die Blom mogen ze omrijden met de spelersbus.. heen en terug.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee dat zou wat zijn als Strootman een hele wedstrijd geen overtreding beging. Dit was NOOIT een rode kaart man.
Gewoon een professionele overtreding.
Lekker huilen vanavond jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En als die Douglas ooit in oranje komt kijk ik geen enkele wedstrijd meer.. wat een lowlife is dat.. een beetje de Andree Oijer van Twente..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks anders dan winst voor PSV zou terecht zijn.
De enige Belg die niet van palen hield was mijn exquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is dat met de Belgen en palen
quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
De enige Belg die niet van palen hield was mijn ex
Ik moest in deze bittere ernst toch nog even lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
De enige Belg die niet van palen hield was mijn ex
goedmakertjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef Wilskracht het volgende:
Blom twente supporter dat is de tweede kaart voor Toivonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |