Dat geplop is enorm irritant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef Pranjicc het volgende:
Gijp nu VI Radio
http://www.viradio.nl/files/vi-radio/player.html
Hij moet alleen sporadisch in de media zijn mening verkondigen en niet elke dag op 3 verschillende zenders. Anders krijg je een van der Gijp-overkill, hoe grappig hij ook is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef DrDentz het volgende:
Hij is weer in topvorm, zit op 97% denk ik.
Plus dat gebleken is dat hij daar zelf ook niet tegen kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet alleen sporadisch in de media zijn mening verkondigen en niet elke dag op 3 verschillende zenders. Anders krijg je een van der Gijp-overkill, hoe grappig hij ook is.
Is dat terug te luisteren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef Pranjicc het volgende:
Gijp nu VI Radio
http://www.viradio.nl/files/vi-radio/player.html
Zal wel op SigaarSnor komen.quote:
Even die comments daaronder flooden, GO FOK!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef Heufd het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ektakel-aan-het-word
Bertje.
Mijn reactie:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Even die comments daaronder flooden, GO FOK!
Haha respect, mijn reactie:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn reactie:
Beste Bert,
Ik heb afelopen vrijdag een weloverwogen stem uitgebracht. Op Voetbal International wel te verstaan. Ik, en velen met mij, zijn geen mannen en vrouwen met capuchons, die op billboards afgebeeld zouden moeten worden, noch zijn wij de notoire domoren waar u ons voor houdt.
Online heb ik mijn stem uitgebracht, en ook heb ik een sms uitgebracht. Als ik me daarmee schaar onder uw defenitie van een 'hooligan' of een 'VI Hooligan' ben ik trots om ervoor uit te komen dat ik een VI Hooligan ben.
JOHANNES 25-10-’11 17:21
Haha, schitterend. Zo ziet Bertje maar, wie aan VI komt wordt landelijk afgemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha respect, mijn reactie:
Man man man, wat een kinderachtig stukje. Net zo infantiel als je optreden bij P&W gister, hoe voelt dat nou om in je eigen programma zo voor lul te worden gezet?
Ik vraag me af of je VI ooit wel eens gezien hebt.
TVOH is de zoveelste Idols reeks met de toevoeging van wat draaiende stoeltjes en flauwe juryleden die kleffe ingestudeerde grapjes maken. Het feit dat 3,5 miljoen mensen niet de noodzaak voelden om te stemmen op dat zogenaamde topprogramma met een 'high production value' zegt al genoeg.
Bert heeft geen monopolie op de esthetica van de televisie, de kijker heeft altijd gelijk!
Hmmm, misschien had ik definitie juist moeten spelen om meer indruk te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef Ties02 het volgende:
(had er nog even VI Hooligans onder moeten zetten..)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien had ik definitie juist moeten spelen om meer indruk te maken
Die heb ik zojuist gezien in 1012...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Specularium het volgende:
Bert lijkt opgelucht nu hij 'eindelijk' een doodsbedreiging heeft.
Komt waarschijnlijk van zijn moeder.
Geniaal, de verbijsterende blik van Derksenquote:
"Iemand die uit eigen vrije wil op mevrouw Osborn gaat liggen zou mensen niet op hun smaak moeten aanspreken.quote:
't is wel leuk, ik miste alleen Dexadrientjes die Johan kon oppikken voor een turbo boost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef GGMM het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan2
Ik had Johan: The Game2 helemaal gemist.
Op de radio zegt ie 5x, stiekem gewoon 500 keer. Geld zat vast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:40 schreef Ties02 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-vi-radio-25-10.html
Hahaha 5× gestemd die René in de laatst 30 seconden dacht ie, ah joh nog een keertje kan geen kwaad
Is helaas ook niet bij VI besproken, alleen de eerste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef GGMM het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan2
Ik had Johan: The Game2 helemaal gemist.
Vind de 2e een stuk moelijker, frustrerendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is helaas ook niet bij VI besproken, alleen de eerste.
Is dat ergens terug te luisteren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Stiggie het volgende:
Weer eens lekker naar Gijppie luisteren
Niet doen...het is zo wel mooi geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Ties02 het volgende:
bij deze een oproep aan de harde kern VI Hooligans straks weer massaal het DWDD topic te bestormen
VI hooligans no surrender
Welke FOK!er heeft dit nou weer op zijn gewetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
Bert van der Veer met dood bedreigd
Dat hoeft nu ook weer niet.
Uhh wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Ties02 het volgende:
bij deze een oproep aan de harde kern VI Hooligans straks weer massaal het DWDD topic te bestormen
Heeft hij wel een beetje aan zichzelf te danken, maar inderdaad, gaat wel wat ver. Hoewel hij wel weer zo triest is om weer een sneer aan Derksen te geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
Bert van der Veer met dood bedreigd
Dat hoeft nu ook weer niet.
idd. anders bevestig je het beeld van 'hooligan' alleen maar. nergens voor nodig;.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet doen...het is zo wel mooi geweest
Jij post hier toch sinds een week?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
is maar een grapje hoor, ik heb zeker geen recht van spreken omdat ik hier niet vaak post
Goede ondertitel zou dan ook zijn "VI Gloryhunters" ipv "VI Hooligans"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
is maar een grapje hoor, ik heb zeker geen recht van spreken omdat ik hier niet vaak post
Wie is er bij DWDD te gast dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik kom pas sinds kort op dit deel van FOK, dat zegt niet dat ik pas een week VI kijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij post hier toch sinds een week?
Das wel triest idd. En dan meteen afgeven op Johanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Jivis het volgende:
Wel weer echt Bert dat hij er zowat op geilt dat hij een doodsbedreiging heeft gehad.
Gloryhunter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik kom pas sinds kort op dit deel van FOK, dat zegt niet dat ik pas een week VI kijk
Ja, dat zeggen ze allemaal. Beetje meeliften op het succes. Tssk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]Ik keek Voetbal Insite altijd(zapte wel eens weg als babs er zat) , hoor ik er nu ook bij?
Naja dan heb je het schietspelletje voor gasten met Kraaij Senior als vaste tafelgast wel gemist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]Ik keek Voetbal Insite altijd(zapte wel eens weg als babs er zat) , hoor ik er nu ook bij?
Cant be stopped.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Welk succes? is nu alleen wat meer erkenning, heb het idee dat de mensen die toen keken, nu gewoon nogsteeds kijken 450.000 kijkers is nog steeds niet veel..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal. Beetje meeliften op het succes. Tssk.
"Beste Wilfred"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Roffamannetje het volgende:
Heerlijk die oude filmpjes terugkijken
Waarom heb jij nu een UI van de New Kids?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welk succes? is nu alleen wat meer erkenning, heb het idee dat de mensen die toen keken, nu gewoon nogsteeds kijken 450.000 kijkers is nog steeds niet veel..
Hier trouwens nog een klein stukkie over de uitzending gister
http://www.volkskrant.nl/(...)page014_article3.jpg
goede grapsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom heb jij nu een UI van de New Kids?
Die auto van Gijpie ook, lekker geparkeerd recht voor de deurquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik heb niks te doen vanavond en ik heb vandaag te weinig Johan gehad, dus ben ik nu de sneeuwuitzending aan het terug kijken. Wat een werelduitzending was dat zeg.
Niks mis mee, schei toch uit.
Welke datum was dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik heb niks te doen vanavond en ik heb vandaag te weinig Johan gehad, dus ben ik nu de sneeuwuitzending aan het terug kijken. Wat een werelduitzending was dat zeg.
Mannen waren nog nooit zo in paniek over hoe het nu moest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Dat was wel handig. Want toen ik in het publiek zat was ik door files onderweg redelijk aan de late kant en de persoon met wie ik was twijfelde of we wel goed zaten. Maar ik herkende meteen de plek waar Gijp toen z'n jeep had geparkeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die auto van Gijpie ook, lekker geparkeerd recht voor de deur![]()
Heerlijk met het broekje uit op de bank herhalingkje VI kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Die uitzending zit samen met de eerste televizieruitzending (die met Jan Kooijemansquote:
is daar nog een download van ergens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk met het broekje uit op de bank herhalingkje VI kijken
Waren inderdaad mooi, een van de eerste met Johan Boskamp was ook leuk, die bij het heren diner van Sparta vond ik niks (alleen om Jules Deelder misschien nog enigzins vermakelijk)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die uitzending zit samen met de eerste televizieruitzending (die met Jan Kooijemans) en de NEC-uitzending in mijn top 3.
Als je de download wil moet je rond VI topic reeks 114 kijken zag ik, maar geen zin om alle posts na te kijkenquote:
Ik ben ook bezig met tentamens, maar wordt steeds afgeleid door sigaarsnor filmpjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, ik ga dadelijk ook die sneeuwuitzending terugkijken denk ik, heb ik wel verdiend na een dagje tentamens leren.
quote:TV-criticus Bert van der Veer heeft een doodsbedreiging gekregen na zijn kritiek op Televizier-Ringwinnaars Voetbal International. Dat zegt Van der Veer in zijn column in HP/De Tijd.
"Zoals de Televizier-Ring de hoogste beloning voor televisiemakers was, zo is de doodsbedreiging de ultieme erkenning voor columnisten. Nou, ik heb ’m hoor. En daarvoor hoefde ik alleen maar de verbale hooligan Johan Derksen op de punten van zijn rode schoentjes te trappen." aldus de tv-criticus in zijn column.
Volgens de Van der Veer is Voetbal International niet meer dan ''voetbalkantinegelul op niveau.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |