heb je die reacties in dat topic wel gezien? Best veel hadden gestemd hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze allemaal zouden stemmen niet, maar k geloof niet dat er een hond via 4chan gestemd heeft.
Buitenlanders kunnen niet stemmen nogmaals...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Thas het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar gaat echt niet meer dan 0,01% van stemmen.
Misschien ziet 0,1% het VI-stem-draadje, en stemt 1 op de 10 die dat ziet.
We hadden je nog gewaarschuwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Koe_Boy het volgende:
Waar was jij op 21 oktober 2011 toen VI de Ring won? Nou ik weet het wel. Hier op het forum de laatste nieuwtjes volgen van de stemming, omdat vriendinlief 'the Voice' wilde kijken. Heb ik het stukje tv geschiedenis dus niet 'echt' meegemaakt..![]()
9 v/d 10 reacties waren van mij, om dat topic te kicken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je die reacties in dat topic wel gezien? Best veel hadden gestemd hoor..
Ik zat wel keihard te lachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zat hier ook gewoon te schreeuwen![]()
Waar gaat het eigenlijk over..
Hey, maar jij gaat vanavond wel neuken.. dus wie is er nou de echte winnaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Koe_Boy het volgende:
Waar was jij op 21 oktober 2011 toen VI de Ring won? Nou ik weet het wel. Hier op het forum de laatste nieuwtjes volgen van de stemming, omdat vriendinlief 'the Voice' wilde kijken. Heb ik het stukje tv geschiedenis dus niet 'echt' meegemaakt..![]()
Ik had nog wat nude pix gepost voor aandacht/.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 v/d 10 reacties waren van mij, om dat topic te kicken.
Ja, dat waren gewoon fokkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
Is het het waard deze aflevering terug te kijken?
Nee, 1 van mijn 20 stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef ThaTim het volgende:
MIJN 3 STEMMEN HEBBEN HET VERSCHIL GEMAAKT
Ik reageerde ook een keer of 5. dus das al de helft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 v/d 10 reacties waren van mij, om dat topic te kicken.
Ja dat waren mensen van fok die de hele tijd gingen posten en misschien 1 of 2 verdwaalde 4channers,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ze konden smsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef RiftNL het volgende:
4CHAN LEDEN KONDEN NIET STEMMEN AANGEZIEN DAT VANUIT HET BUITENLAND IS oftewel we hebben gewoon gewonnen dankzij Nederlandse stemmen.
Nee, matige uitzending. Ging totaal niet over voetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
100%, een van de mooiste afleveringen, geniale opmerkingen van Jan en Johan, en helemaal mooi als ze winnequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
netjes van hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Tweet van Tijl Beckand:
"Tijl Beckand 22:17
VI: het ADO Den Haag van de televisie: geen budget, geen sterren, altijd gedoe maar wel een goed op elkaar ingespeeld team! Van harte!"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef ShevaJB het volgende:
Briljant gewoon, ik zit nog steeds te juichen.
Met haar "leuke programmaatje". IN YOUR FACEquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rikketik het volgende:
De laatste keer dat ik zo hard "JAAAA!" geschreeuwd heb was toen Twente kampioen werd.
Ook gewoon die ene fractie van een seconde ongeloof toen die ouwe graftak "Voetbal International" zei. Onwerkelijk gewoon.
Mjoah, toen Twente kampioen werd was ik toch wel een x1000 blijerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rikketik het volgende:
De laatste keer dat ik zo hard "JAAAA!" geschreeuwd heb was toen Twente kampioen werd.
Ook gewoon die ene fractie van een seconde ongeloof toen die ouwe graftak "Voetbal International" zei. Onwerkelijk gewoon.
Dit, gewoon dit. Ongeloof en vreugde. Beetje Nederland-Braziliëquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Denk je dat... ik zuip me te pletter VI heeft gewonnen!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey, maar jij gaat vanavond wel neuken.. dus wie is er nou de echte winnaar?
Ik heb niet geschreeuwd ofzo omdat het me an sich niet boeit, maar op dat moment lachte ik me wel kapot, gewoon door de ongeloofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rikketik het volgende:
50% daarvan zijn FOK!kersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wat is een Tijl beckandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Tweet van Tijl Beckand:
"Tijl Beckand 22:17
VI: het ADO Den Haag van de televisie: geen budget, geen sterren, altijd gedoe maar wel een goed op elkaar ingespeeld team! Van harte!"
+1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Rikketik het volgende:
preciesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit, gewoon dit. Ongeloof en vreugde. Beetje Nederland-Brazilië
* Cynix ® was er bij!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie er vandaag niet bij was is een loser
Ruilen, kratje pils tegen je vriendin?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Koe_Boy het volgende:
[..]
Denk je dat... ik zuip me te pletter VI heeft gewonnen!!!!!
Haha, deze reacties zijn zo mooi. Gaat ook helemaal voor mij opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Anno2012 het volgende:
GE-WEL-DIG! Ik zat hier in mijn eentje, en was gewoon super blij! alsof ik naar een voetbalwedstrijd van mijn favoriete club zat te kijken!
Al die gemakeupte, nep acterende apen afgestraft, SCHITTEREND!
Toen sprong ik echt een uur lang door de kamer. nu duurde het wat minder lang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mjoah, toen Twente kampioen werd was ik toch wel een x1000 blijer
KAN OOK NIET VANUIT BUITENLANDquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
100%. Ik geloof oprecht niet dat iemand van 4chan gestemd heeft eigenlijk.
Pberends is ook nog aan 't juichen?quote:
Simon en Nickquote:Nick & Simon 22:24
Jammerrrr!!! Bedankt voor het stemmen! N
Ik op de Oude Marktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen sprong ik echt een uur lang door de kamer. nu duurde het wat minder lang.
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:09:15Voetbal International heeft zojuist de Televizierring veroverd! Dank aan alle lezers, kijkers, volgers en fans voor de stemmen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
JE ZOU MAAR EEN LEVEN HEBBEN en niet dit feest meemaken op fok!![]()
Sick en Nimonquote:
Al die honderden uren dat ik na heb genoten van Sigaarsnor´s (en anderen) filmpjes zijn genoeg van mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind wel dat ze iets terug moeten doen voor de stemmers.
Ik gun WIDM niets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik had het WIDM ook wel gegund na 5x, maar dit is ook top en WIDM had niet zo moeten slijmen.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Scorpie het volgende:
IK KAN HET NOG STEEDS NIET GELOVEN IK ZIT NOG STEEDS KEIHARD TE LACHEN
Gifjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
Die gezichten van Nick en Simon, echt onbetaalbaar.
gifjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
quote:
quote:
Zij geven mij 2 keer 1,5 uur in de week plezier. 6 smsjes en Facebook-stem is wel het minste wat ik terug kon doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind wel dat ze iets terug moeten doen voor de stemmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |