SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook niet.quote:
Komt goed schat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je me wel laten zien waar het bos is dan, de rest lukt me wel.
Ik volg je niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Tis wel raar opzich, zoenende meiden vindt ik wel leuk om te zien (alleen als fantasie zegmaar en seksueel)
Maar voor vrouwen geldt dat dan weer niet blijkbaar omgekeerd
Niet weer, hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
De nieuwe Eda en newbiHeloef en Myr
Ja maar wij beginnen pas met seks en drugs bij de derde ontmoeting.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
De nieuwe Eda en newbiHeloef en Myr
Nou om het helemaal simpel te zeggen.quote:
Als je het maar hier in geuren en kleuren verteltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wij beginnen pas met seks en drugs bij de derde ontmoeting.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het maar hier in geuren en kleuren vertelt
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het maar hier in geuren en kleuren vertelt
Niks speciaals voor myr hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.
Soms wel, soms niet. Als twee gasten er duidelijk homoseksueel uitzien dan niet echt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het helemaal simpel te zeggen.
Als ik filmpjes zie van lesbische meiden die er helemaal voor gaan dan wordt ik daar geil van.
Maar wat als een meid filmpjes kijkt van twee gasten?
Ja maar ik wil wel weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.
Man o man, ze heeft je helemaal om haar vinger. De maneaterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Als twee gasten er duidelijk homoseksueel uitzien dan niet echt.
Ze houdt alleen van mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Man o man, ze heeft je helemaal om haar vinger. De maneater
Je bent wel een slet maar ook weer niet zo erg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, zo'n slet ben ik ook weer niet hoor.
Helemaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?
Oh, dat kwam er ook niet helemaal goed uit he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent wel een slet maar ook weer niet zo erg?
Hij heeft het meisje waar ik bi voor zou worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]En toch liggen alle meiden aan z'n voeten
Ach, ik vind sletten best leuk hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat kwam er ook niet helemaal goed uit he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Pic? ben niet zo op de hoogte hiervanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft het meisje waar ik bi voor zou worden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Pic? ben niet zo op de hoogte hiervan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, ik vind sletten best leuk hoorJa, je bent er bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 of 3 jaar terug ofzo vond ik haar tof.
Dan deed ik het beter, toch schat?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alleen te jong(al is ze ouder dan 15
)
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.
Dat is ook minder aantrekkelijk dan twee vrouwelijke vrouwen met elkaar, denk ik dan.
Te veel babyface.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook aan Bill van Tokio Hotel z'n voeten. Metrojongens zijn nogal in trek lijkt het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]En toch liggen alle meiden aan z'n voeten
Weet je zeker dat je niet bi bent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.
Kristin Kreuk, geen babyfacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja duh je koos mij.quote:
Ja, ik zie mezelf geen relatie hebben met een vrouw. Maar ze zijn wel geil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bi bent?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kristin Kreuk, geen babyfacezij is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miss Lana ookquote:
Oh shit ik word langzaam een narcist.quote:
Nee joh, dat heet zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit ik word langzaam een narcist.
Half aziaat, can never go wrongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaa ik vind haar echt geweldig
Oh is dat het.quote:
Kijk hem hosselenquote:
Met jou is niets misquote:
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very goodquote:
Zij hosselde mij.quote:
Oh passie's heb ik voldoende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very good
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet verder niet hoe je eruitziet, maar ik voel nu een aantrekkingskracht.. fapfapf
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indoneesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ik dacht dat jij 100 % kaas was
Je lijdt al zonder passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Ik heb het niet aan je gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indonees
haha nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet aan je gezien.Maakt je nog aantrekkelijker
quote:
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Try new things, or you'll never know.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Ik weet helemaal niet of passie voor mij ook lijden isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenhoe kan dat?
Nog knapper?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha nog
Ik ben helaas de enige van de familie die niet de indische trekjes heeft meegekregen. Ja, de vorm van mijn ogen. Ik heb een heel knap zusje en hele knappe halfbloednichtjes, ik was het eerste uitprobeerseltje
de meeste mensen verstaan het zoals jij het bedoelt. Tijn? Die vermijdt passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.
En dan heb ik het over de andere definitie.
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.
En dan heb ik het over de andere definitie.
Failed attempt padawan, you have much to learnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog knapper?ze is vast geen single meer zeker
Het was te proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
he jij slijmbal. Nee die is niet single meer
Jammer ach het was toch best ver. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Ik was gisteren toch even een klein beetje opgetogen dat er eindelijk eens een Oneliner van me was aangenomen op Paiq?
Ze heeft me nu alweer uit haar lijstje verwijderd...
ach schatje toch.. glaasje roosvicee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Ik was gisteren toch even een klein beetje opgetogen dat er eindelijk eens een Oneliner van me was aangenomen op Paiq?
Op naar de volgende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
NEXT!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Dat zeg ikquote:
quote:
Zijn we het daar tenminste over eens.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ach het was toch best ver. Volgende keer beter
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ach schatje toch.. glaasje roosvicee?
quote:
Dank voor het medelevenquote:
Biertje dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank voor het medeleven![]()
En over die Roosvicee...ik denk dat ik zelfs in een lekker glaasje fris nu geen troost kan vinden
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Dat wel. Maar er zijn helaas ook een heleboel andere, leukere vissers...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ikvergeet haar er zijn meer vissen in de zee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een reden? Te ver, geen klik, uiterlijk wat niet aanspreekt, whateverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben jij mij?
Ik had best wel leuk gechatted met iemand en de volgende dag was ik uit haar lijst geknikkerd.
Zonder duidelijke reden
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben jij mij?
Ik had best wel leuk gechatted met iemand en de volgende dag was ik uit haar lijst geknikkerd.
Zonder duidelijke reden
Een keertje maar? Doe je niet slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.
Nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dank u. Ik drink geen alcohol, weet je nog
Maar in mijn lijstje zal je altijd bovenaan staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.
Hier op Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, ik denk dat jullie op FOK! nog eerder een vriendin gaan vinden dan op Paiq.
Ik zou het als ik jullie was toch ergens anders gaan proberen.
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietwaarom niet?
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok!niemand wil mij hier
Nee, jij en Myr zijn al samen en blijkt ze ook nog eens geen slet te zijn, nu lukt het natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, ik denk dat jullie op FOK! nog eerder een vriendin gaan vinden dan op Paiq.
Ik zou het als ik jullie was toch ergens anders gaan proberen.
Het was even een vergelijking.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok!niemand wil mij hier
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een keertje maar? Doe je niet slecht
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.
Je kreeg hem niet omhoogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.
Echt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.
Oh jawel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.
ooohhh snap!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.
Mannen zonder smaak, ze bestaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.
Nee hoor niet persequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die zijn niet van de juiste leeftijd
Dat is vast waar, maar buiten dit topic vind ik geen aansluitingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.
Maar dan moet je wel buiten dit topic kijken.
Mag ik zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.
Maar dan moet je wel buiten dit topic kijken.
Er word zo'n beetje gedoken op alles wat vrouwelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM's
I don;t understand.. elaborate?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Passie is juist leuk , het is alleen even jammer als je van de roze wolk af dondert
Zelfs dat doe ik dan nog bij de verkeerde mensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM's
Nee als vriend verbied ik dit.quote:
Bedoel vanuit hun kant naar ons toequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Er word zo'n beetje gedoken op alles wat vrouwelijk is.
Myr pik je datquote:
Dat is mijn meisje.quote:
Ik bedoel meer een passie voor jezelf, niet als in passie voor een partner. Mijn passie is bijvoorbeeld fotografie en Muay Thai, niemand pakt dat ooit van me af. Wordt er gelukkig van want ik haal er voldoening uit > zelfvertrouwen > een andere attitude naar het leven toe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou de beginfase van de verliefdheid is leuk en zie alles door een roze bril , als de roze bril wat meer geminderd is dan zie je de persoon wat helderder en ben je een beetje van de roze bril af.
Raar dat was het bij mij niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een reden? Te ver, geen klik, uiterlijk wat niet aanspreekt, whatever
Zorg dat je door een leuk meisje gevonden wordt. Myr heeft heloef gehosseld en niet andersomquote:
Die passie heb ik allang tekenen, muziek luisteren en dansen en daar voel ik me prettig bij . Ik dacht dat tijnbrein het over relatiepassie hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een passie voor jezelf, niet als in passie voor een partner. Mijn passie is bijvoorbeeld fotografie en Muay Thai, niemand pakt dat ooit van me af. Wordt er gelukkig van want ik haal er voldoening uit > zelfvertrouwen > een andere attitude naar het leven toe.
Find your passion
You're so wrongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorg dat je door een leuk meisje gevonden wordt. Myr heeft heloef gehosseld en niet andersom
Inderdaad er komt wel weer een ander contact.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Raar dat was het bij mij niet voor zover ik weet.
Nouja er komt wel weer een nieuw contact
Nee ik had er het erover dat passie van oudsher lijden betekend en niet iets positiefs zoals nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die passie heb ik allang tekenen, muziek luisteren en dansen en daar voel ik me prettig bij . Ik dacht dat tijnbrein het over relatiepassie had
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
nou moet t in t echt nog wat worden tussen myr en heloef
Dat gaat vast goed komen. Kijk maar hoe klef ze hier zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
nou moet t in t echt nog wat worden tussen myr en heloef
Of awkwardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.
Straks durf ik niet meer te komen ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.
Nee een grote meet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of awkward. Wat gaan jullie doen? Film kijken?
Stappen in Amsterdam. Met meerdere FOK!kers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of awkward. Wat gaan jullie doen? Film kijken?
Dan gaan wij wel verder leven in het nu en jij in het 'oudsher'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik had er het erover dat passie van oudsher lijden betekend en niet iets positiefs zoals nu.
Komt goed lieverd, je hebt mij toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks durf ik niet meer te komen ofzo.Ik ben ook maar een verlegen klein meisje.
Nu je het zegt, dat zouden we deze week doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een grote meet.
Film kijken moeten we ook nog doen ja.
Doe eens link naar het topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stappen in Amsterdam. Met meerdere FOK!kers.
Nee ik pas voor die passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan gaan wij wel verder leven in het nu en jij in het 'oudsher'
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Maar ik ga even wat bakken.
Ik hou van jullie allemaal en vooral van mijn Myra.![]()
Kusjekroel
Greetingsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Kusjekroel
Kusjekroel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Kusjekroel
Zitten genoeg toffe mensen tussenquote:
Ik geef je een beetje liefde en je doet zo?quote:
Aahh, ik ga kijken of ik utopie mee kan krijgen. Heb ik gelijk een reismaatje. PARTY crashen!!quote:
zo beter jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een beetje liefde en je doet zo?
Nee het is al goed.
Ik hou van iedereen.
BEHALVE TIJN
Zo en nu ben ik echt weg.
Dat klopt, want ik ben tof.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zitten genoeg toffe mensen tussen
Toffe mensen en myrquote:
Wij zijn tof.quote:
Wat ga je bakken? Ik wil ook iets hebben man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn tof.
Ja ik ben er weer want ik moet wachten tot de olie heet is.
Ik heb nog wel een paar C++ opdrachten die klote zijn.quote:
Kaassouffléquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Ik wil ook iets hebben man.
Nee, dan leer je er zelf niets meer van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar C++ opdrachten die klote zijn.
Kan ik je nog effe pm-en voor hulp?
Oh dus het kwam niet door mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuck, ik werd nat toen ik dit las.
Haha ik wil het helemaal niet leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan leer je er zelf niets meer van.
het is kenkerhoeretyfusmoeilijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het "informatica for dummy's" is, kan ik dat wel.
My brain just fartedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
het is kenkerhoeretyfusmoeilijk
http://www.cs.uu.nl/docs/vakken/b3cc/Prak/Netchange.pdf
Zo he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan al html/css. goed he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Indirect, jij hebt de kaassoufflé toch.
Het kutte is dat ik echt nog amper naar dat vak ben geweest dus ik begrijp er niks vanquote:
Ik wel, ik weet niet of jij het kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Nairua het volgende:
[..]
Kun je ook meiden versieren met CSS?
Mij is het er nog niet mee gelukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja mijn opleiding is een combinatie van ontwerpen en programmeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef kree het volgende:
haha zitten we allemaal in de technische en ict richting ofzo?
Communicatie en multimedia design.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef kree het volgende:
haha zitten we allemaal in de technische en ict richting ofzo?
Ja mijn opleiding is een combinatie van programmeren en programmerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn opleiding is een combinatie van ontwerpen en programmeren.
Ik vind het algoritme dat daar beschreven wordt op zijn zachts gezegd niet echt heel elegant. Het is inderdaad niet zo simpel en ben halverwege het PDFje afgehaaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tot alle browsers de CSS3-standaarden eindelijk eens correct implementeren is dat hopeloosquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Nairua het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben je aan het doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar C++ opdrachten die klote zijn.
Microchips, en dan met name FPGA's en SoCs, zijn toch de toekomst van de elektrotechniek ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef kree het volgende:
Wil ik juist lekker in de energie richting gaan en dan moet ik gaan programmeren op microchip enzo.
Hou er helemaal niet van maar toch zijn het verplichte vakken.![]()
Op wat voor chip ben je aan het programmeren?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het algoritme dat dar beschreven wordt op zijn zachts gezegd niet echt heel elegant. Het is inderdaad niet zo simpel en ben halverwege het PDFje afgehaaktPseudo-code is sowieso niet echt mijn ding wat betreft leesbaarheid; Veel sterkte
[..]
Tot alle browsers de CSS3-standaarden eindelijk eens correct implementeren is dat hopeloos
Het irritante is dat er ook veel onduidelijkheden in zitten (of volgens mij zelfs fouten). Ik begin door dit soort opdrachten echt een beetje een hekel aan informatica te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat ben je aan het doen?
[..]
Microchips, en dan met name FPGA's en SoCs, zijn toch de toekomst van de elektrotechniek ben ik bang.![]()
Op wat voor chip ben je aan het programmeren?Finally, someone let me out of my cage
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja mijn opleiding is een combinatie van programmeren en programmeren
Dat schoolfeest wat je superawesome vond? En je laat de foto's weer niet zien zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zie nu pas de foto's van mijn schoolfeest, tis maar goed dat ik pas om 1 uur kwam binnenlopen, het begin ziet er te rustig uit.
Je zoekt echt overduidelijk vers fapvoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat schoolfeest wat je superawesome vond? En je laat de foto's weer niet zien zeker?
Google maar op beats010, daar staan de foto's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat schoolfeest wat je superawesome vond? En je laat de foto's weer niet zien zeker?
Gestructureerd programmeren met C++ en FPGAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je aan het doen?
[..]
Microchips, en dan met name FPGA's en SoCs, zijn toch de toekomst van de elektrotechniek ben ik bang.![]()
Op wat voor chip ben je aan het programmeren?
Ja, en zoals het er nu uitziet zal ik weer gewoon porno moeten kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zoekt echt overduidelijk vers fapvoer.
Ugh. Dat soort geneuzel. Meuk geschreven door wiskundigen die vooral bezig zijn om zelfs de voorbeelden zo wiskundig mogelijk te maken, i.p.v. ze gewoon duidelijk uit te leggen. Dat vond ik ook zo compleet ruk aan informatica, dat ze zaken als discrete wiskunde en vertalerbouw zo enorm complex maken. Didactiek hebben ze meestal geen kaas van gegeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
Ziet er een stuk meer awesome uit dan mijn feesten van studie iigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Google maar op beats010, daar staan de foto's.
Heb vanavond nog m'n vriendin uitgelegd hoe een QuadTree werktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Als het "informatica for dummy's" is, kan ik dat wel.
Ik doe ook wiskunde nu. Vind ik eigenlijk veel leuker, het soort mensen bevalt me eigenlijk ook meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ugh. Dat soort geneuzel. Meuk geschreven door wiskundigen die vooral bezig zijn om zelfs de voorbeelden zo wiskundig mogelijk te maken, i.p.v. ze gewoon duidelijk uit te leggen. Dat vond ik ook zo compleet ruk aan informatica, dat ze zaken als discrete wiskunde en vertalerbouw zo enorm complex maken. Didactiek hebben ze meestal geen kaas van gegeten.
Oh, en trust me. Als je nog kan switchen; doe het. Informatica is niet leuk en gaat het ook nooit worden. Het verdient enorm goed en ik ben blij dat ik altijd nog als Java programmeur aan de slag kan voor een goed salaris, maar ik vind de bussiness kant en het oplossen van problemen van klanten vele malen interessanter.
Dat kan Rotterdam dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ziet er een stuk meer awesome uit dan mijn feesten van studie iig.
Nice!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan Rotterdam dan weer wel.
[ afbeelding ]
Elke goede informaticus heeft een hekel aan informatica. Heb je Dijkstra ooit iets positiefs horen zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het irritante is dat er ook veel onduidelijkheden in zitten (of volgens mij zelfs fouten). Ik begin door dit soort opdrachten echt een beetje een hekel aan informatica te krijgen.
Klinkt interessant, ik heb zelf nog maar heel weinig met FPGAs kunnen doen en dat zou ik nog wel graag willen. Heb wel ervaring met verschillende microchips en SoCs. Heb op embedded systeempjes zowel C, C++ als Java gedaan. (Protip: Embedded Java is een grote ramp en iedereen die denkt daar op een of andere manier redelijke performance uit te kunnen halen is niet goed bij zijn danwel haar hoofd)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef kree het volgende:
Gestructureerd programmeren met C++ en FPGA![]()
Ben er met beide niet goed in.
Geef mij maar het lekker werken met motoren en energietechniek (noem ik effe Tennet waar ik een minor van heb gedaan)
Een beetje het grovere werk zeg maar.
Als ze het ook nog snapte ook dan hoop ik dat ze een identieke tweelingzus heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb vanavond nog m'n vriendin uitgelegd hoe een QuadTree werkt
Ik heb niks met wiskunde. Ik ben enorm visueel ingesteld en moet een oplossing kunnen visualiseren. Meetkunde ben ik goed in, andere vormen van wiskunde gewoon slecht (ook omdat het me niet interesseert). Dat QuadTree verhaal snap ik meteen als ik het gewoon zie werken, maar als ik de tekst lees heb ik zo iets van "wut"?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
Ik doe ook wiskunde nu. Vind ik eigenlijk veel leuker, het soort mensen bevalt me eigenlijk ook meer.
(maar het is eigenlijk wel veel te druk nu)
Best aardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef benzin het volgende:
Als ze het ook nog snapte ook dan hoop ik dat ze een identieke tweelingzus heeft.
Zitten er geen andere opleidingen bij? Dit waren alle opleidingen van de hogeschool van Rotterdam he. De schoolfeestjes met alleen ons instituut stellen ook niets voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij onze feesten is het meer 50 nerds in een kelder
In Enschede was dat ook drama. Ben ZO blij dat ik besloten heb naar Utrecht te gaan. Bij nader inzien echt spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb. Dan was ik echt helemaal losgegaan hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Zitten er geen andere opleidingen bij? Dit waren alle opleidingen van de hogeschool van Rotterdam he. De schoolfeestjes met alleen ons instituut stellen ook niets voor.
Dat ben ik met je eens: Soms is iets onbegrijpelijk omdat het heel wiskundig is. Een visueel voorbeeld, hele simpele voorbeeldcode of iemand die het gewoon goed uit kan leggen is dan onmisbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb niks met wiskunde. Ik ben enorm visueel ingesteld en moet een oplossing kunnen visualiseren. Meetkunde ben ik goed in, andere vormen van wiskunde gewoon slecht (ook omdat het me niet interesseert). Dat QuadTree verhaal snap ik meteen als ik het gewoon zie werken, maar als ik de tekst lees heb ik zo iets van "wut"?
Wel, maar meestal alleen de bèta opleidingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zitten er geen andere opleidingen bij? Dit waren alle opleidingen van de hogeschool van Rotterdam he. De schoolfeestjes met alleen ons instituut stellen ook niets voor.
Ja, daar ergerde ik me dan kapot aan. Dan lees je het en heb je zo iets van "wut?", een docent legt het dan nog moeilijker uit, en dan hoor je van een medestudent dat het eigenlijk doodsimpel is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
Vaak blijkt dan ook dat die wiskundige notatie een hoop poeha is die niets voorstelt.
Oh. Tof.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel, maar meestal alleen de bèta opleidingen.
Nou nee. Sowieso als je in Enschede al een keer een mooie meid spot dan blijkt ze dan zo'n verschrikkelijk accent te hebben. Zaaddodend gewoon.quote:
Bwhehhehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee. Sowieso als je in Enschede al een keer een mooie meid spot dan blijkt ze dan zo'n verschrikkelijk accent te hebben. Zaaddodend gewoon.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd dan in Enschede en Utrecht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee. Sowieso als je in Enschede al een keer een mooie meid spot dan blijkt ze dan zo'n verschrikkelijk accent te hebben. Zaaddodend gewoon.
Toffe foto's sommigequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan Rotterdam dan weer wel.
[ afbeelding ]
Sta jij er nog ergens op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar bagger foto's tussen maar er zitten best goede tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Nee heb geen excel nodig voor al mijn dates die ik gehad heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef Nairua het volgende:
Zijn er trouwens nog meer idioten die hun dates archiveren in een Excel bestand?
HBO informatica. Heb in Utrecht niet gestudeerd overigens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef minibeer het volgende:
Wat heb je eigenlijk gestudeerd dan in Enschede en Utrecht?
Dude. Serieus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef kree het volgende:
Nee heb geen excel nodig voor al mijn dates die ik gehad heb.![]()
Die ene regel kan ik nog wel onthouden
Ik heb HBO-Rechten gedaan. Vergeef het mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
Geen idee, ik doe International Tourism, je kan dan ook Wildlife-management in Zuid-Afrika doen als minor. Je kunt er geen fuck mee, maar het lijkt me een toffe ervaring![]()
Wat doe jij/heb je gedaan dan?
Achteraf voor mezelf kunnen bepalen hoe leuk ik iemand vond. En achteraf wie er statistisch gezien voldoet aan het label 'relatiemateriaal'.quote:
Zie profiel en ga lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Je bent 16 of hebt geen toegang tot datingsites of de lokale kroeg?
Je weet het welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Zie profiel en ga lachen
Kweet het niet, niet de juiste tegengekomen behalve 1 die ook zelf wilde.
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef kree het volgende:
Zie profiel en ga lachen
Kweet het niet, niet de juiste tegengekomen behalve 1 die ook zelf wilde.
Ja wat ik weet is dat ik eerst iemand gewoon moet vinden die ik leuk vindt en dat is niet in de kroeg voor mij waarschijnlijk. (zou wel kunnen maar het is niet waarschijnlijk)quote:
Hmmm langstudeerder zeg maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...
Hij wacht totdat de ware aanklopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...
Boeit niet. Ben ook met een tweede studie bezig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:17 schreef kree het volgende:
Hmmm langstudeerder zeg maar.
Maar wel parttime werk idd
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.quote:
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Mijn vriendin krijgt wel een hele leuk schoonmoeder.
Niettemin kan je, ook als je er niet op gaat zitten wachten, niet maken dat de ander jou wel als de ware gaat zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.
No shitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.
Nou het zit zo een vriend van mij doet mee aan een quizje op 3FM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.
Is jouw moeder zo erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.
Mijn vrienden en vriendinnen zijn meestal ook dol op mijn moeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:45 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik heb meer met m'n vader, maar m'n exjes vinden m'n moeder altijd geweldig.
Leer het koken van je moeder dan en iedereen is dol op jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vrienden en vriendinnen zijn meestal ook dol op mijn moeder.
Vooral vanwege haar kookkunsten.
Iedereen is al dol op mij vanwege mijn stralende persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Leer het koken van je moeder dan en iedereen is dol op jou
Respect hoor, dat je die mensen op zo'n manier helpt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.
Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.
Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer opAnyways, wel weer een geslaagde avond/nacht
Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zeg dan gewoon van wie je kloon bent
Knap hoor maar zoiets zou ik niet zo gauw doen maar dat is ook meer omdat ik vrouw alleen ben , dan ben je toch even iets voorzichtiger met wat je wel in huis haalt en wat niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.
Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.
Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer opAnyways, wel weer een geslaagde avond/nacht
Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
Oh, hoi Dingens!:)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg
Niet doorvertellenquote:
Alles nog goed met jou en newb?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg
We houden nog steeds van elkaarquote:
Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet doorvertellen
Heeft er nog iemand vooruitgang geboekt toen ik weg was?
Flepke en firefly3?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamden
Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat ze niet zo'n reeel beeld van vrouwen hebben en daardoor niet toepasbaar bent. Het komt allemaal wel erg wanhopig over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |