Bwhehhehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee. Sowieso als je in Enschede al een keer een mooie meid spot dan blijkt ze dan zo'n verschrikkelijk accent te hebben. Zaaddodend gewoon.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd dan in Enschede en Utrecht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou nee. Sowieso als je in Enschede al een keer een mooie meid spot dan blijkt ze dan zo'n verschrikkelijk accent te hebben. Zaaddodend gewoon.
Toffe foto's sommigequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan Rotterdam dan weer wel.
[ afbeelding ]
Sta jij er nog ergens op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar bagger foto's tussen maar er zitten best goede tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Nee heb geen excel nodig voor al mijn dates die ik gehad heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:38 schreef Nairua het volgende:
Zijn er trouwens nog meer idioten die hun dates archiveren in een Excel bestand?
HBO informatica. Heb in Utrecht niet gestudeerd overigens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef minibeer het volgende:
Wat heb je eigenlijk gestudeerd dan in Enschede en Utrecht?
Dude. Serieus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:40 schreef kree het volgende:
Nee heb geen excel nodig voor al mijn dates die ik gehad heb.![]()
Die ene regel kan ik nog wel onthouden
Ik heb HBO-Rechten gedaan. Vergeef het mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
Geen idee, ik doe International Tourism, je kan dan ook Wildlife-management in Zuid-Afrika doen als minor. Je kunt er geen fuck mee, maar het lijkt me een toffe ervaring![]()
Wat doe jij/heb je gedaan dan?
Achteraf voor mezelf kunnen bepalen hoe leuk ik iemand vond. En achteraf wie er statistisch gezien voldoet aan het label 'relatiemateriaal'.quote:
Zie profiel en ga lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Je bent 16 of hebt geen toegang tot datingsites of de lokale kroeg?
Je weet het welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Zie profiel en ga lachen
Kweet het niet, niet de juiste tegengekomen behalve 1 die ook zelf wilde.
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef kree het volgende:
Zie profiel en ga lachen
Kweet het niet, niet de juiste tegengekomen behalve 1 die ook zelf wilde.
Ja wat ik weet is dat ik eerst iemand gewoon moet vinden die ik leuk vindt en dat is niet in de kroeg voor mij waarschijnlijk. (zou wel kunnen maar het is niet waarschijnlijk)quote:
Hmmm langstudeerder zeg maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...
Hij wacht totdat de ware aanklopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je bent volwassen, bent opgeleid, hebt werk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |