SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook niet.quote:
Komt goed schat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je me wel laten zien waar het bos is dan, de rest lukt me wel.
Ik volg je niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Tis wel raar opzich, zoenende meiden vindt ik wel leuk om te zien (alleen als fantasie zegmaar en seksueel)
Maar voor vrouwen geldt dat dan weer niet blijkbaar omgekeerd
Niet weer, hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
De nieuwe Eda en newbiHeloef en Myr
Ja maar wij beginnen pas met seks en drugs bij de derde ontmoeting.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
De nieuwe Eda en newbiHeloef en Myr
Nou om het helemaal simpel te zeggen.quote:
Als je het maar hier in geuren en kleuren verteltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wij beginnen pas met seks en drugs bij de derde ontmoeting.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het maar hier in geuren en kleuren vertelt
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het maar hier in geuren en kleuren vertelt
Niks speciaals voor myr hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.
Soms wel, soms niet. Als twee gasten er duidelijk homoseksueel uitzien dan niet echt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het helemaal simpel te zeggen.
Als ik filmpjes zie van lesbische meiden die er helemaal voor gaan dan wordt ik daar geil van.
Maar wat als een meid filmpjes kijkt van twee gasten?
Ja maar ik wil wel weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee wij bespreken enkel de aanloop hier, de daad zelf is iets speciaals tussen Myra en ik.
Man o man, ze heeft je helemaal om haar vinger. De maneaterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Als twee gasten er duidelijk homoseksueel uitzien dan niet echt.
Ze houdt alleen van mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Man o man, ze heeft je helemaal om haar vinger. De maneater
Je bent wel een slet maar ook weer niet zo erg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, zo'n slet ben ik ook weer niet hoor.
Helemaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?
Oh, dat kwam er ook niet helemaal goed uit he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent wel een slet maar ook weer niet zo erg?
Hij heeft het meisje waar ik bi voor zou worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]En toch liggen alle meiden aan z'n voeten
Ach, ik vind sletten best leuk hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat kwam er ook niet helemaal goed uit he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Pic? ben niet zo op de hoogte hiervanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft het meisje waar ik bi voor zou worden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Pic? ben niet zo op de hoogte hiervan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, ik vind sletten best leuk hoorJa, je bent er bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 of 3 jaar terug ofzo vond ik haar tof.
Dan deed ik het beter, toch schat?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alleen te jong(al is ze ouder dan 15
)
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.
Dat is ook minder aantrekkelijk dan twee vrouwelijke vrouwen met elkaar, denk ik dan.
Te veel babyface.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook aan Bill van Tokio Hotel z'n voeten. Metrojongens zijn nogal in trek lijkt het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]En toch liggen alle meiden aan z'n voeten
Weet je zeker dat je niet bi bent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.
Kristin Kreuk, geen babyfacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja duh je koos mij.quote:
Ja, ik zie mezelf geen relatie hebben met een vrouw. Maar ze zijn wel geil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bi bent?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kristin Kreuk, geen babyfacezij is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miss Lana ookquote:
Oh shit ik word langzaam een narcist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |