Pic? ben niet zo op de hoogte hiervanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft het meisje waar ik bi voor zou worden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Pic? ben niet zo op de hoogte hiervan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, ik vind sletten best leuk hoorJa, je bent er bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 of 3 jaar terug ofzo vond ik haar tof.
Dan deed ik het beter, toch schat?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
alleen te jong(al is ze ouder dan 15
)
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen er helemaal homoseksueel uitzien of niet?
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet vergelijken met twee mannelijke potten die zoenen.
Dat is ook minder aantrekkelijk dan twee vrouwelijke vrouwen met elkaar, denk ik dan.
Te veel babyface.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook aan Bill van Tokio Hotel z'n voeten. Metrojongens zijn nogal in trek lijkt het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]En toch liggen alle meiden aan z'n voeten
Weet je zeker dat je niet bi bent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon veel sensueler en zachter enzo.
Kristin Kreuk, geen babyfacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja duh je koos mij.quote:
Ja, ik zie mezelf geen relatie hebben met een vrouw. Maar ze zijn wel geil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bi bent?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kristin Kreuk, geen babyfacezij is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miss Lana ookquote:
Oh shit ik word langzaam een narcist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |