Boeit niet. Ben ook met een tweede studie bezig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:17 schreef kree het volgende:
Hmmm langstudeerder zeg maar.
Maar wel parttime werk idd
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.quote:
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Mijn vriendin krijgt wel een hele leuk schoonmoeder.
Niettemin kan je, ook als je er niet op gaat zitten wachten, niet maken dat de ander jou wel als de ware gaat zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.
No shitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:26 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook tot de ware een klapband voor mijn deur krijgt, aanbelt en als een blok voor me valt. Won't happen.
Nou het zit zo een vriend van mij doet mee aan een quizje op 3FM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.
Is jouw moeder zo erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:29 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mijne ook. Mijn ex'en beklagen zich nog dagelijks.
Mijn vrienden en vriendinnen zijn meestal ook dol op mijn moeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:45 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik heb meer met m'n vader, maar m'n exjes vinden m'n moeder altijd geweldig.
Leer het koken van je moeder dan en iedereen is dol op jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vrienden en vriendinnen zijn meestal ook dol op mijn moeder.
Vooral vanwege haar kookkunsten.
Iedereen is al dol op mij vanwege mijn stralende persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Leer het koken van je moeder dan en iedereen is dol op jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |