abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103407831
Dat kan heel verschillend zijn het is niet een bepaald uiterlijke kenmerk , bij sommige mensen heb ik dat vaak ineens gevoelsmatig . Ik weet het klinkt een beetje vaag en nu ga ik echt slapen trusten
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 06:26:16 #277
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103408169
Skippy, the rainbow-kangaroo!
Spreading the Word
pi_103409103
Goeiemorgen! *O* :7 8-) w/ :Y
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103410078
Morgen
pi_103410279
:O

Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.

Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.

Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer op }:| Anyways, wel weer een geslaagde avond/nacht :) Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
pi_103410404
Aardig verhaal Mystik ;)
pi_103411102
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:

Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.

Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.

Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer op }:| Anyways, wel weer een geslaagde avond/nacht :) Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
Respect hoor, dat je die mensen op zo'n manier helpt! :)
De meeste mensen die ik ken hadden ze gewoon op het station laten wachten.
pi_103411961
Goedemorgen.
pi_103412217
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Moguh
pi_103412389
lang en breed middag
pi_103412524
Ik post hier nu ook maar weer mee, men zal wel snel genoeg merken van wie ik een kloon ben :')
pi_103412597
ja hoor zeg dan gewoon van wie je kloon bent
pi_103412644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zeg dan gewoon van wie je kloon bent
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg :')
pi_103412676
oh dan weet ik al genoeg inderdaad
pi_103412725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:

Knap hoor maar zoiets zou ik niet zo gauw doen maar dat is ook meer omdat ik vrouw alleen ben , dan ben je toch even iets voorzichtiger met wat je wel in huis haalt en wat niet.
Je wilt jezelf als vrouw toch ook niet in een moeilijk parket brengen
pi_103412866
Hallo allemaal, axel zich al gemeld? :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:11:21 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103412909
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg :')
Oh, hoi Dingens!:)

(fixed)

[ Bericht 8% gewijzigd door Catbert op 22-10-2011 13:30:26 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103412968
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, hoi Eda :)
Niet doorvertellen :@
Heeft er nog iemand vooruitgang geboekt toen ik weg was?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lokasenna op 22-10-2011 13:18:20 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:18:12 #294
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103413109
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan eindelijk een teken van leven :P
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103413307
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alles nog goed met jou en newb?
pi_103413375
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alles nog goed met jou en newb?
We houden nog steeds van elkaar O+
Hij is alleen net weggegaan op vakantie ;(

Al vorderingen tussen jou en heloef? :)
pi_103413638
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heeft er nog iemand vooruitgang geboekt toen ik weg was?
Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamden
pi_103413911
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamden
Flepke en firefly3?
Ach, voor hen zal het misschien wel werken, maar ik denk dat de meerderheid van de mensen in dit topic niets heeft aan hun tips. Al pas je als onzeker persoon nog zoveel van die versiermethodes toe, als je niet eerst van die onzekerheid af komt zullen vrouwen het altijd doorzien en aan te kant schuiven als truc. Toch kunnen die tips nuttig zijn omdat ze toch wat zeggen over de algemene reacties van vrouwen op de avances van mannen. Ze zijn echter niet toepasbaar als je niet heel erg zeker van jezelf bent. :)
pi_103414009
ik denk eerder dat ze niet zo'n reeel beeld van vrouwen hebben en daardoor niet toepasbaar bent. Het komt allemaal wel erg wanhopig over
pi_103414299
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat ze niet zo'n reeel beeld van vrouwen hebben en daardoor niet toepasbaar bent. Het komt allemaal wel erg wanhopig over
Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')