Respect hoor, dat je die mensen op zo'n manier helpt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.
Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.
Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer opAnyways, wel weer een geslaagde avond/nacht
Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zeg dan gewoon van wie je kloon bent
Knap hoor maar zoiets zou ik niet zo gauw doen maar dat is ook meer omdat ik vrouw alleen ben , dan ben je toch even iets voorzichtiger met wat je wel in huis haalt en wat niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
Gisteravond eerst met een vriendin uit eten geweest, daarna nog even bieren met een paar vrienden. Eentje woont in een dorp verderop en hij moest eigenlijk met de taxi. Duur natuurlijk, dus ik bood hem aan om bij mij te blijven slapen.
Wij dus beetje onze vaste kroegen langs, komt er om half drie een dik bepakt buitenlands stel de kroeg in. Ik vragen wat ze komen doen, blijken ze net uit Polen zijn komen liften en de trucker ging niet verder dan mijn stad. Het gaat om een meisje uit Polen en haar Italiaanse vriend. Even gebabbeld, waren ze van plan om op de eerste trein te wachten op het station om naar Amsterdam te gaan. In de kou.
Ik heb ze dus maar aangeboden om bij mij te crashen. Zo ging ik voor een hapje eten gisteren alleen de stad in, nu liggen er nog drie andere mensen te ronken in mijn huis en ben ik veel te vroeg weer opAnyways, wel weer een geslaagde avond/nacht
Nu nog even kijken of ik iemand kan regelen om ze verder richting A'dam te krijgen. De trein is een beetje duur.
Oh, hoi Dingens!:)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg
Niet doorvertellenquote:
Alles nog goed met jou en newb?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dat niet doe omdat het dan googlebaar is door kwade ouders is het misschien al duidelijk genoeg
We houden nog steeds van elkaarquote:
Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet doorvertellen
Heeft er nog iemand vooruitgang geboekt toen ik weg was?
Flepke en firefly3?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , we hadden last van internetwannabe dating guru's die alles onderspamden
Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat ze niet zo'n reeel beeld van vrouwen hebben en daardoor niet toepasbaar bent. Het komt allemaal wel erg wanhopig over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |