Hier op Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, ik denk dat jullie op FOK! nog eerder een vriendin gaan vinden dan op Paiq.
Ik zou het als ik jullie was toch ergens anders gaan proberen.
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietwaarom niet?
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok!niemand wil mij hier
Nee, jij en Myr zijn al samen en blijkt ze ook nog eens geen slet te zijn, nu lukt het natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Maar jongens, ik denk dat jullie op FOK! nog eerder een vriendin gaan vinden dan op Paiq.
Ik zou het als ik jullie was toch ergens anders gaan proberen.
Het was even een vergelijking.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok!niemand wil mij hier
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een keertje maar? Doe je niet slecht
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.
Je kreeg hem niet omhoogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter, maar dat is zo persoonlijk dat ik het pas kwijt wil als ik iemand lang en goed ken.
Echt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.
Oh jawel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bovendien zijn hier geen beschikbare dames meer.
ooohhh snap!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.
Mannen zonder smaak, ze bestaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gemeen, omdat hij me pas verwijderde toen die me op fb had gezien waar 1 foto staat waar ik helemaal op sta.
Nee hoor niet persequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die zijn niet van de juiste leeftijd
Dat is vast waar, maar buiten dit topic vind ik geen aansluitingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.
Maar dan moet je wel buiten dit topic kijken.
Mag ik zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.
Maar dan moet je wel buiten dit topic kijken.
Er word zo'n beetje gedoken op alles wat vrouwelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM's
I don;t understand.. elaborate?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Passie is juist leuk , het is alleen even jammer als je van de roze wolk af dondert
Zelfs dat doe ik dan nog bij de verkeerde mensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zult je verbazen hoeveel avances er op FOK worden gemaakt. Maar meestal via PM's
Nee als vriend verbied ik dit.quote:
Bedoel vanuit hun kant naar ons toequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Er word zo'n beetje gedoken op alles wat vrouwelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |