Nee joh, dat heet zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit ik word langzaam een narcist.
Half aziaat, can never go wrongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaa ik vind haar echt geweldig
Oh is dat het.quote:
Kijk hem hosselenquote:
Met jou is niets misquote:
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very goodquote:
Zij hosselde mij.quote:
Oh passie's heb ik voldoende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very good
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet verder niet hoe je eruitziet, maar ik voel nu een aantrekkingskracht.. fapfapf
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indoneesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ik dacht dat jij 100 % kaas was
Je lijdt al zonder passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Ik heb het niet aan je gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indonees
haha nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet aan je gezien.Maakt je nog aantrekkelijker
quote:
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Try new things, or you'll never know.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Ik weet helemaal niet of passie voor mij ook lijden isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenhoe kan dat?
Nog knapper?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha nog
Ik ben helaas de enige van de familie die niet de indische trekjes heeft meegekregen. Ja, de vorm van mijn ogen. Ik heb een heel knap zusje en hele knappe halfbloednichtjes, ik was het eerste uitprobeerseltje
de meeste mensen verstaan het zoals jij het bedoelt. Tijn? Die vermijdt passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.
En dan heb ik het over de andere definitie.
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.
En dan heb ik het over de andere definitie.
Failed attempt padawan, you have much to learnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog knapper?ze is vast geen single meer zeker
Het was te proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
he jij slijmbal. Nee die is niet single meer
Jammer ach het was toch best ver. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Ik was gisteren toch even een klein beetje opgetogen dat er eindelijk eens een Oneliner van me was aangenomen op Paiq?
Ze heeft me nu alweer uit haar lijstje verwijderd...
ach schatje toch.. glaasje roosvicee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Ik was gisteren toch even een klein beetje opgetogen dat er eindelijk eens een Oneliner van me was aangenomen op Paiq?
Op naar de volgende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
NEXT!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Dat zeg ikquote:
quote:
Zijn we het daar tenminste over eens.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ach het was toch best ver. Volgende keer beter
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ach schatje toch.. glaasje roosvicee?
quote:
Dank voor het medelevenquote:
Biertje dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank voor het medeleven![]()
En over die Roosvicee...ik denk dat ik zelfs in een lekker glaasje fris nu geen troost kan vinden
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:
Dat wel. Maar er zijn helaas ook een heleboel andere, leukere vissers...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ikvergeet haar er zijn meer vissen in de zee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een reden? Te ver, geen klik, uiterlijk wat niet aanspreekt, whateverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben jij mij?
Ik had best wel leuk gechatted met iemand en de volgende dag was ik uit haar lijst geknikkerd.
Zonder duidelijke reden
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben jij mij?
Ik had best wel leuk gechatted met iemand en de volgende dag was ik uit haar lijst geknikkerd.
Zonder duidelijke reden
Een keertje maar? Doe je niet slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.
Nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dank u. Ik drink geen alcohol, weet je nog
Maar in mijn lijstje zal je altijd bovenaan staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uit iemands lijst gegooid, mijn ego werd gekrenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |