Nee joh, dat heet zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit ik word langzaam een narcist.
Half aziaat, can never go wrongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaa ik vind haar echt geweldig
Oh is dat het.quote:
Kijk hem hosselenquote:
Met jou is niets misquote:
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very goodquote:
Zij hosselde mij.quote:
Oh passie's heb ik voldoende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pas op though. Niets is erger voor vrouwen dan misplaatste zelfvertrouwen. Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je voldoening uit haalt. Een passie vinden is very good
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet verder niet hoe je eruitziet, maar ik voel nu een aantrekkingskracht.. fapfapf
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indoneesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]ik dacht dat jij 100 % kaas was
Je lijdt al zonder passiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Ik heb het niet aan je gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nop, moeder is kwart chinees, 3kwart indonees
haha nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet aan je gezien.Maakt je nog aantrekkelijker
quote:
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Zijn ongetwijfeld meerdere definities voor passie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Passie betekend lijden. Het is maar even dat je het weet
Try new things, or you'll never know.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lijd door een gebrek aan passie
Ik weet helemaal niet of passie voor mij ook lijden isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dus jij lijdt door een gebrek aan lijdenhoe kan dat?
Nog knapper?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha nog
Ik ben helaas de enige van de familie die niet de indische trekjes heeft meegekregen. Ja, de vorm van mijn ogen. Ik heb een heel knap zusje en hele knappe halfbloednichtjes, ik was het eerste uitprobeerseltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |