Myr pik je datquote:
Dat is mijn meisje.quote:
Ik bedoel meer een passie voor jezelf, niet als in passie voor een partner. Mijn passie is bijvoorbeeld fotografie en Muay Thai, niemand pakt dat ooit van me af. Wordt er gelukkig van want ik haal er voldoening uit > zelfvertrouwen > een andere attitude naar het leven toe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou de beginfase van de verliefdheid is leuk en zie alles door een roze bril , als de roze bril wat meer geminderd is dan zie je de persoon wat helderder en ben je een beetje van de roze bril af.
Raar dat was het bij mij niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een reden? Te ver, geen klik, uiterlijk wat niet aanspreekt, whatever
Zorg dat je door een leuk meisje gevonden wordt. Myr heeft heloef gehosseld en niet andersomquote:
Die passie heb ik allang tekenen, muziek luisteren en dansen en daar voel ik me prettig bij . Ik dacht dat tijnbrein het over relatiepassie hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een passie voor jezelf, niet als in passie voor een partner. Mijn passie is bijvoorbeeld fotografie en Muay Thai, niemand pakt dat ooit van me af. Wordt er gelukkig van want ik haal er voldoening uit > zelfvertrouwen > een andere attitude naar het leven toe.
Find your passion
You're so wrongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorg dat je door een leuk meisje gevonden wordt. Myr heeft heloef gehosseld en niet andersom
Inderdaad er komt wel weer een ander contact.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Raar dat was het bij mij niet voor zover ik weet.
Nouja er komt wel weer een nieuw contact
Nee ik had er het erover dat passie van oudsher lijden betekend en niet iets positiefs zoals nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die passie heb ik allang tekenen, muziek luisteren en dansen en daar voel ik me prettig bij . Ik dacht dat tijnbrein het over relatiepassie had
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
nou moet t in t echt nog wat worden tussen myr en heloef
Dat gaat vast goed komen. Kijk maar hoe klef ze hier zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
nou moet t in t echt nog wat worden tussen myr en heloef
Of awkwardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.
Straks durf ik niet meer te komen ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
18 november word echt gezellig na alles wat we elkaar hebben toegezegd hier.
Nee een grote meet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of awkward. Wat gaan jullie doen? Film kijken?
Stappen in Amsterdam. Met meerdere FOK!kers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of awkward. Wat gaan jullie doen? Film kijken?
Dan gaan wij wel verder leven in het nu en jij in het 'oudsher'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik had er het erover dat passie van oudsher lijden betekend en niet iets positiefs zoals nu.
Komt goed lieverd, je hebt mij toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks durf ik niet meer te komen ofzo.Ik ben ook maar een verlegen klein meisje.
Nu je het zegt, dat zouden we deze week doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een grote meet.
Film kijken moeten we ook nog doen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |