Hier updates!quote:Khadaffi is dood
AMSTERDAM - De Libische oud-dictator Muammar Kaddafi is donderdag gevangengenomen en vervolgens overleden aan zijn verwondingen, dat zegt een functionaris van de Libische Nationale Overgangsraad (NTC), melden Al-Jazeera en Reuters.
Abdel Majid Mlegta, een hoge militaire functionaris van de NTC zegt dat Kaddafi bij zijn arrestatie in Sirte in zijn hoofd en benen is geschoten.
De NAVO heeft de berichten nog niet bevestigd. NTC-leider Mustafa Jalil geeft later op de dag een toespraak.
Aanvankelijk meldde Mlegta dat Kaddafi bij zijn arrestatie door strijders van de NTC zwaargewond raakte. Mlegta zei dat troepen die loyaal zijn aan het nieuwe bewind in de buurt van Sirte het vuur openden op een groep met Kaddafi en een aantal van zijn aanhangers.
Bronnen van de Arabische nieuwszenders al-Jazeera en al-Arabiya en het Britse persbureau Reuters melden dat hij later is overleden.
Sirte
Volgens al-Arabiya is het lichaam van de oud-dictator overgebracht naar de stad Misurata.
De gevangenname gebeurde volgens berichten in de stad Sirte, die donderdag in handen viel van de nieuwe machthebbers.
Kaddafi heeft Libië circa 42 jaar geregeerd. Hij heeft steeds gezegd niet levend in handen te willen vallen van de nieuwe machthebbers.
De zelfbenoemde Gids van de Revolutie wordt gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
Zoon
Ook Kaddafi's zoon Mutassim en veiligheidschef Abdullah al-Senussi zijn opgepakt, meldt de Overgangsraad.
Al-Senussi wordt, net als Muammar Kaddafi, gezocht door het Internationaal Strafhof. Ze worden verdacht van oorlogsmisdaden.
Verder zei een NTC-woordvoerder dat hij de stoffelijke resten heeft gezien van Abu Bakr Younus Jabr, de legerleider van Kaddafi.
Opstanden
De opstanden tegen het 42-jaar oude autoritaire regime van Muammar Kaddafi begon, in navolging van de revoluties in Tunesië en Egypte, in februari van dit jaar en mondden niet veel later uit in een bloedige burgeroorlog tussen voor- en tegenstanders van de kolonel.
Eind augustus kwam de strijd in een stroomversnelling toen de toenmalige rebellen na maanden van gevechten rond diverse steden de Libische hoofdstad Tripoli bereikten en het omvangrijke regeringscomplex in de stad wisten te overmeesteren. De NAVO steunde de strijd met een wapenembargo en luchtaanvallen op militaire doelen.
Sinds 'de val van Tripoli' op 23 augustus was Kaddafi spoorloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook
[Upd] 'Moammar Gadhafi gedood'
Volg ook de Libiereeks
Revolutie in Libië #113: Waar Kadhaffi heel goed in verstoppertje is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
En Berlusconiquote:
Waarom herhaal jij steeds woorden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De koning is dood. Leve de koning.
De koning.²
Erdogan zal wel feestelijk promotie gaan maken voor de Turkse staatsvormquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, en dan nog wel 100 anderen.
Blij dat-ie weg is. Ongetwijfeld gaat Libië geen democratie worden, dus over een paar jaar kunnen we weer.
In dit geval klopt deze uitspraak niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De koning is dood. Leve de koning.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In dit geval klopt deze uitspraak niet.
Aangezien leve de koning slaat op de volgende koning.
Je hebt inhoudelijk gelijk. Maar meer ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In dit geval klopt deze uitspraak niet.
Aangezien leve de koning slaat op de volgende koning.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt inhoudelijk gelijk. Maar meer ook niet.²
Ik kreeg geen brok in mijn keel zoals bij het hangfilmpje van sadam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef florisje het volgende:
ik heb die video's in ieder geval als onwijs schokkerig ervaren...
Van een vaste hand hebben ze idd niet gehoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef florisje het volgende:
Dan ben je een beetje een watjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef florisje het volgende:
Gaan we toch niet BSB nadoen he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje een watje![]()
Watje
Ohh hij bedoelde schrokkerig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van een vaste hand hebben ze idd niet gehoord.
Da's toch dat je honger hebt en gaat vreten?quote:
Noem me gevoelig, of zelfs sensitive zo u wilt. Maar ik kan wel degelijk slecht tegen dergelijke beelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh hij bedoelde schrokkerig.
Ach ja, bij de volgende revolutie kan daar kan elke telefoon wel HD opnemen met stabilisatie software mag ik hopen.
Ik vond deze foto's nog echt wel meevallen, heb ze erger voorbij zien komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Noem me gevoelig, of zelfs sensitive zo u wilt. Maar ik kan wel degelijk slecht tegen dergelijke beelden.
Dergelijke beelden.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Mylene op 20-10-2011 18:33:56 ]
Wat zeg je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef poepeneesje het volgende:
Ik vind de gecapitaliseerde titel op nu en beetje ongepast.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Printerkabel het volgende:
Is hij in zijn slaap geschoten? Lijkt op een kogelwond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik wat beter teruglezen aangezien ik niet met WOII vergelijkingen begon en daarmee direct aanhaalde dat dat ook het punt niet is. Het blijkt dus dat jij als mod niet het verloop van de discussie kan overzien van de hele santenkraam. Maar goed dat is niet echt een verrassing bij de moderatie in NWS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
gedaan, ik reageerde echt op jou WO2 santekraam
[..]
al een tijdje ja
link?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef Fingon het volgende:
Weet iemand iets meer over de precieze tijdlijn? Ik heb ook een filmpje gezien waar Kadaffi nog leeft en hij zag er niet echt ontzettend zwaargewond uit, ik ben wel benieuwd of eerdere verwondingen zijn echte doodsoorzaak zijn.
Of toch aan z'n wonden gestorven natuurlijk. Het was geen jonge god meer, om maar een understatement te gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb namelijk wel het idee dat hij geëxecuteerd is aangezien er eerst overal werd bevestigd dat hij levend is gevangen.
Exact.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb namelijk wel het idee dat hij geëxecuteerd is aangezien er eerst overal werd bevestigd dat hij levend is gevangen.
Hier zit er nog geen plek op zijn hoofd waarvan wij denken dat het een kogelgat is.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het laatste verhaal is dat hij levend werd gevangen, maar struikelde en precies op een kogel viel
De girl in je avatar is zeker 1 van zijn lijfwachten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het laatste verhaal is dat hij levend werd gevangen, maar struikelde en precies op een kogel viel
In de achtergrond op 11 seconden in het filmpje zie je Regilio Tuur.quote:
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..quote:
Ik zou zeggen dat ie nog praat daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..
Hij zou midden in een NAVO bommentapijt hebben gezeten. Dus toch kans dat ie aan de wonden stierf hoor, misschien veel interne bloedingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat executie vrij zeker als je die foto ziet met een gat in z'n slaap en dat filmpje waar nog helemaal niets te zien is bij zijn slaap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..
Hij zou midden in een NAVO bommentapijt hebben gezeten. Dus toch kans dat ie aan de wonden stierf hoor, misschien veel interne bloedingen..
verder teruglezen bedoel je misschien?quote:
dat slaat toch helemaal nergens op?quote:aangezien ik niet met WOII vergelijkingen begon en daarmee direct aanhaalde dat dat ook het punt niet is. Het blijkt dus dat jij als mod niet het verloop van de discussie kan overzien van de hele santenkraam.
aaawwwwwwwquote:Maar goed dat is niet echt een verrassing bij de moderatie in NWS.
Ik heb het nog even vergeleken met verschillende kogelgaten zoals deze:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik denk dat executie vrij zeker als je die foto ziet met een gat in z'n slaap en dat filmpje waar nog helemaal niets te zien is bij zijn slaap.
Tenzij er natuurlijk miraculeus een groep aanhangers van hem ergens in een hinderlaag aan het wachten was toen ze met hem langskwamen en hij in dat gevecht toevallig geraakt is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het heeft wel heel erg veel weg van een kogelgat waarbij de kogel vanaf een meter afstand ongeveer is afgevuurd.
Ok dan omdat je niet echt kan lezen geloof ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
verder teruglezen bedoel je misschien?
[..]
dat slaat toch helemaal nergens op?
je ergert je ergens aan dus doe je het zelf ook maar??
met 'ja mama hij/zij begon' kan ik iig helemaal niets
jij kwam met de WOII santekraam en daar reageerde ik op omdat het simpelweg niet correct was
dat je daar dan de conclusie uit trekt dat je het niet mag veroordelen is een klein beetje je eigen probleem
[..]
aaawwwwwww
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:18 schreef Tem het volgende:
Tja, die vent is dood enzo en ik kan er niet echt om treuren aangezien hij zelf verschrikkelijke dingen zal hebben gedaan. Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom al die omstanders met een lijk aan de haal gaan, nogal een primitieve aangelegenheid en dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou op. Dat hadden de joden ook met hitler gedaan en die was er maar 5 jaar
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dat heeft dus niet plaatsgevonden en ik durf dat te betwijfelen. Daarnaast maakt dat het wel correct? De berechting van oorlog misdagers na de tweede wereldoorlog verliep ook op een geciviliseerde manier.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
van diegenen die ze op tijd te pakken kregen wel ja
het is niet alleen mijn probleem maar een algemeen beeld van NWS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, er waren wel directe executies maar dan nog werden de lijken niet door de straat gesleept naar mijn weten. Maar dat is het punt niet, net of het dan opeens wel ok is
Wat een toeval lol, die was eerst ook gewond..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Drifter__ het volgende:
Al Arabiya zegt nu dat ook Saif gedood is.
Het zwaard van de Islam Saïf?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Drifter__ het volgende:
Al Arabiya zegt nu dat ook Saif gedood is.
Wel dat hadden zijn landgenoten dan zelf moeten oplossen, nu is het de Navo geweest die hem eigenlijk van de troon heeft gestoten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef sp3c het volgende:
hij had het nooit zover moeten laten komen
Met al die doden die hij op z'n naam heeft staan, vind ik het niet zo gek dat hij gelyncht is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wel dat hadden zijn landgenoten dan zelf moeten oplossen, nu is het de Navo geweest die hem eigenlijk van de troon heeft gestoten.
Maar dan netjes aanhouden ho maar.
Hoe zou jij het vinden zwaar gewond te zijn en dan gelyncht te worden.
Stel hol bewoners die Libiers, akbar akbar...
Extact.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Wel laf om een gevangengenomen man te executeren/lynchen, had hem liever berecht zien worden.
Respect omdat hij een man van zijn woord is. Hij is niet zijn land gevlucht en heeft tot zijn dood gevochten.
Dit neemt niet weg dat het een schoft is.
Welke doden, was je er bij dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met al die doden die hij op z'n naam heeft staan, vind ik het niet zo gek dat hij gelyncht is.
In Noorwegen wou men die Breivik ook lynchen, maar de politie heeft het tegen kunnen houden.
Of een verdwaalde kogel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik denk dat executie vrij zeker als je die foto ziet met een gat in z'n slaap en dat filmpje waar nog helemaal niets te zien is bij zijn slaap.
Tenzij er natuurlijk miraculeus een groep aanhangers van hem ergens in een hinderlaag aan het wachten was toen ze met hem langskwamen en hij in dat gevecht toevallig geraakt is...
Zijn tegoeden waren bevroren hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij had met al zijn miljarden gewoon ergens heen moeten gaan en nieuw fresh bestaan leiden. De Amerikanen hadden hem hier vast mee kunnen helpen. Of eigenlijk elk Westers land als hij met geld over de brug komt, alles voor de eigen schatkist.
Eigen schatkist.²
Regeren is vooruit zien. Hij had het al eerder moeten doen, nog voor de tegoeden waren bevroren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn tegoeden waren bevroren hoor...
Lees je het nieuws niet ofzo?
Nee want dan licht je hele gezicht over 2 vierkante meter, dit is lynchen en dan iemand die in zijn lol de trekker op zijn slaap overhaalt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of een verdwaalde kogel?
Anyhow, ze kunnen hem niet meer doen herleven, en sowieso zouden de Libiers het niks gevonden hebben als hij in Den Haag wordt berecht...
Dan gebeurt er in hun ogen niets..
Klopt Paypal heeft alles bevroren, hij moest 180 dagen afwachten tot ze besloten haddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn tegoeden waren bevroren hoor...
Lees je het nieuws niet ofzo?
Alsof Khadaffi zelf zo intellectueel isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee want dan licht je hele gezicht over 2 vierkante meter, dit is lynchen en dan iemand die in zijn lol de trekker op zijn slaap overhaalt.
Kut volk.
Khadaffi heeft zelf ook het nodige op zijn geweten staan, maar daar komt nu nooit echt duidelijkheid in.
Hij heeft zich niet kunnen verdedigen in een rechtzaal tegenover intulectuelen... nee door een stel boeren met huizen van strond opgetrokken muren vermoord, zie de plezier ze hebben om de man op een rijdende busje te folteren.
Ik heb het filmpje gedownload, frame voor frame bekeken, er wordt daar al een pistool tegen zijn hoofd gehouden.
Hij had genoeg geld om dat te doen hoor. Hij heeft ervoor gekozen bij zijn aanhangers te blijven, hij weigerde op te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij had met al zijn miljarden gewoon ergens heen moeten gaan en een nieuw fresh bestaan leiden, lekker wat Suske en Wiske albums erbij. De Amerikanen hadden hem hier vast mee kunnen helpen. Of eigenlijk elk Westers land als hij met geld over de brug komt, alles voor de eigen schatkist.
Eigen schatkist.²
Wat doet het er toe of hij dat zelf is? Het gaat er om je nu moeilijker kan vast stellen wat hij nou wel in alle redelijkheid tot zijn misdaden kan rekenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alsof Khadaffi zelf zo intellectueel is
Er zijn genoeg mensen onder zijn handen gestorven hoor..
Ah, jij hebt inzagen in zijn bankzaken? Zeker al het nieuws gemist, Alle banken hebben onder druk zijn tegoeden bevroren, dus ook Zwiterse tegoeden of zijn Paypal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had genoeg geld om dat te doen hoor. Hij heeft ervoor gekozen bij zijn aanhangers te blijven, hij weigerde op te geven.
Ehhm ... het was een dictator? Er zijn ontzettend veel doden gevallen onder zijn bewind?quote:
Wat.quote:
29 juli 2011. zaten ze dichtbijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef Nemephis het volgende:
Beelden van ná zijn dood(v.a. 2:17)
WAT DOET MUSSOLINI IN DAT RIJTJE?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of historisch gezien deze leiders in een bepaalde categorie geplaatst zullen worden:
- Hitler
- Mussolini
- Stalin
- Dennis Bergkamp
- Saddam Hoessein
- Kadhafi
Als men over een paar honderd jaar geschiedenisles geeft ben ik toch wel benieuwd of ze allemaal in hetzelfde hokje worden geplaatst.²
Nee gewoon een stel primaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Tja ... een dictator + een boze menigte.
Bron?quote:De Noren hadden hetzelfde gedaan met Anders Breivik als de politie hem niet zo goed beschermd had.
Daar is geen bron voor nodig..Een voor de hand liggende aannamequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee gewoon een stel primaten.
[..]
Bron?
Ik had het in een nieuwsbericht gelezen in juli ... maar ik kan het nu even niet terugvinden. Of ze hebben het weer weggehaald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee gewoon een stel primaten.
[..]
Bron?
Oke dat neem ik dan maar van je aan, ik zie niet in waarom je dat zou verzinnen. Ging het om nabestaanden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had het in een nieuwsbericht gelezen in juli ... maar ik kan het nu even niet terugvinden. Of ze hebben het weer weggehaald.
Uw goed rechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Ik geloof er namelijk niets van.
Het is wel 3 maanden geleden, maar volgens mij waren het ook mensen die er eigenlijk niks mee te maken hadden, maar gewoon woedend waren dat hij onschuldige mensen had doodgeschoten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke dat neem ik dan maar van je aan, ik zie niet in waarom je dat zou verzinnen. Ging het om nabestaanden?
Echt? Ik vond ze zo enorm lauw reageren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Tja ... een dictator + een boze menigte.
De Noren hadden hetzelfde gedaan met Anders Breivik als de politie hem niet zo goed beschermd had.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had het in een nieuwsbericht gelezen in juli ... maar ik kan het nu even niet terugvinden. Of ze hebben het weer weggehaald.
Mijn 2e gedachte er over..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Ik geloof er namelijk niets van.
Ik haat dat, je wil naar iets terug refereren, maar dan niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het ook alleen maar gelezen in zo'n nieuwsbericht; voor de rest weet ik het ook niet. Maar wel vreemd dat dat nieuwsbericht nu nergens meer te vinden is ...
Exactquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef HyperViper het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze foto echt? Want dan was dit gewoon een straight up executie, dat laat mij denken dat er weinig emotie bij kwam kijken bij deze moord; hij is gewoon opgeruimd.
De man zijn rechten zijn ernstig geschonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Merkie het volgende:
Dat bloed op z'n hoofd kwam er niet vanzelf. Hij is gewoon vermoord.
Maak er een paint over met je eigen nickname er op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De man zijn rechten zijn ernstig geschonden.
Mar user sp3c vind het allemaal zijn eigenschuld
Dat dacht ik netquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maak er een paint over met je eigen nickname er op.
Lijkt mij ook, een eventuele berechting in Den Haag zou weleens voor wat ophef gezorgd kunnen hebben in sommige landen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Merkie het volgende:
Dat bloed op z'n hoofd kwam er niet vanzelf. Hij is gewoon vermoord.
netjes idd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Gewoon opgeruimd dus. Maarja, opgeruimd staat...
Wordt wel een stinkend zooitje danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen ze hem trouwens alsnog berechten in Den Haag? Met terugwerkende force zeg maar.²
Een wijs man spreekt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat de Lybiers over een jaar of 3 nog wel eens met weemoed zullen terugdenken aan de tijd onder zijn regime
Hangt eraf hoe het wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat de Lybiers over een jaar of 3 nog wel eens met weemoed zullen terugdenken aan de tijd onder zijn regime
Ik denk dat het voor de gewone man helemaal niets zal betekenen. Behalve dat ze zich een stuk beter voelen, omdat ze zich nu machtig voelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef Caland het volgende:
Niet echt te vergelijken. Er gaat daar nu zo'n gigantisch machtsvacuum ontstaan. Al die stoere holbewoners willen voor dictatortje spelen. Want in essentie zijn ze geen haar beter dan het ex-bewind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt eraf hoe het wordt.
Sommige Ossies willen de DDR ook weer terug
Ik had hem toch liever in Den Haag gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Gewoon opgeruimd dus. Maarja, opgeruimd staat...
En toen werden ze wakker..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de gewone man helemaal niets zal betekenen. Behalve dat ze zich een stuk beter voelen, omdat ze zich nu machtig voelen.
Als het nieuwe bewind het een beetje goed speelt, zijn ze nog minstens 2 generaties trots op hun "macht"quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De Arabische wereld is nog niet klaar voor democratie. Eigenlijk is een Islamitisch systeem het beste. Voor nu, in de toekomst, altijd dus.
Ook hier.²
Net zoals in het begin met Khaddafi dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het nieuwe bewind het een beetje goed speelt, zijn ze nog minstens 2 generaties trots op hun "macht"
Maar bovenal was hij een "gek". Hij kwam op mij over als een psychoot én een narcist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
Khaddafi was een klootzak, maar ik ben niet erg gerust op zijn 'opvolging'
Hij heeft jarenlang zo mensen behandeld, en nu wordt hem hetzelfde aangedaan. Terecht, want het was een teringlijer, maar men moet nu niet doen of ze moreel superieur zijn, moord is moord. Zelfde volk, zelfde daden, alleen andere daders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoals in het begin met Khaddafi dus.
Er verandert niets.
Khaddafi was een klootzak, maar ik ben niet erg gerust op zijn 'opvolging'
Waarheid. Maakte hem ook wel geestig. Al die wereldlijders (hihi) in hun ernstige hoofd, hun ernstige pakken, en hij staat daar gewoon een beetje tussen te chillen in zijn gewaden. Daar heb ik altijd om kunnen lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar bovenal was hij een "gek". Hij kwam op mij over als een psychoot én een narcist.²
Met zn vrouwelijke bodyguardsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarheid. Maakte hem ook wel geestig. Al die wereldlijders (hihi) in hun ernstige hoofd, hun ernstige pakken, en hij staat daar gewoon een beetje tussen te chillen in zijn gewaden. Daar heb ik altijd om kunnen lachen
ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had hem toch liever in Den Haag gezien.
Van de ene kant ben ik het daar wel mee eens, van de andere kant zit ik niet te wachten op het zoveelste toneelstuk van een oh zo zieke (maar dan in lichamelijk opzicht) en zielige oud-dictator die als hij níet in het ziekenhuis zit verder ook zijn bek niet opentrekt over wat volgens hem toch niet eens misdrijven zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had hem toch liever in Den Haag gezien.
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...quote:Van de ene kant ben ik het daar wel mee eens, van de andere kant zit ik niet te wachten op het zoveelste toneelstuk van een oh zo zieke (maar dan in lichamelijk opzicht) en zielige oud-dictator die als hij níet in het ziekenhuis zit verder ook zijn bek niet opentrekt over wat volgens hem toch niet eens misdrijven zijn geweest.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:40 schreef Ryker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...
Ik denk dat hij weinig waardevols of aan waarheid had verteld. die man was geestelijk totaal ziek van grootheidswaanzin, in die zin, iedereen is gek behalve ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:40 schreef Ryker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De Arabische wereld is nog niet klaar voor democratie. Eigenlijk is een Islamitisch systeem het beste. Voor nu, in de toekomst, altijd dus.
Ook hier.²
Bsb hoef je niet sirieus te nemen, is gewoon een verveelde troll die het om de één of andere reden leuk vind om topics uit hun verband te rukken d.m.v. de meest loze opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.
quote:Commisaris VN wil onderzoek naar dood van Gaddafi
De Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de VN wil dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de wijze waarop de voormalige Libische leider Moammar Gaddafi gisteren om het leven is gekomen.
Op videobeelden die gisteren werden verspreid is te zien dat Gaddafi vlak na diens gevangenname in leven is. Op latere beelden is hij dood. Woordvoerder Rupert Colville noemde de beelden ‘erg verontrustend’.
Volgens Colville zal de bestaande VN-commissie die onderzoek doet naar schendingen van de mensenrechten in Libië waarschijnlijk worden opgedragen Gaddafi’s dood te onderzoeken. Het zit erin dat deze commissie vervolgens een nationaal dan wel internationaal onderzoek zal adviseren.
Ehm, er bestaat altijd nog zoiets als het Internationale strafhof? Dat de beste man zich daar zelf geen tering van aantrok is nog geen vrijbrief om hem als een beest te executeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een onzin, "wij" hebben geen enkel recht om onze mening, over hoe met Ghadaffi om te gaan, op te dringen aan de Libiërs, of hen er op af te rekenen. Ze hebben zelf besloten hem een kogel door de kop te jagen en dat is ook goed zo. Hun dictator, hun afrekening. Met onze morele superioriteit achter ons bureau...
Dus hiermee zeg je schijt aan de Geneefse conventie? Of geldt dat alleen in gevallen van een Khadaffi of Bin Laden? Iets als iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een onzin, "wij" hebben geen enkel recht om onze mening, over hoe met Ghadaffi om te gaan, op te dringen aan de Libiërs, of hen er op af te rekenen. Ze hebben zelf besloten hem een kogel door de kop te jagen en dat is ook goed zo. Hun dictator, hun afrekening. Met onze morele superioriteit achter ons bureau...
Alsof welk volk dan ook zich ook maar iets van zo'n strafhof zou aantrekken, wanneer ze de verantwoordelijke(n) voor 40 jaar schrikbewind te grazen kunnen nemen. Wij hebben gewoon geen enkel recht om de Libiërs hier op te veroordelen, achter ons beeldscherm, op onze confortabele stoel in een verwarmde ruimte en voorzien van ons natje en droogje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, er bestaat altijd nog zoiets als het Internationale strafhof? Dat de beste man zich daar zelf geen tering van aantrok is nog geen vrijbrief om hem als een beest te executeren.
Zijn er nog meer beelden van een dode Khaddafi. Zeg maar een voor en na?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn er nog meer beelden van een dode Khaddafi. Zeg maar een voor en na?
Want de beelden van de dode Khaddafi zijn zo enorm vaag. Het kan iedere oudere krulharige man zijn.
Toch?
Ik ben nooit in Libië geweest maar ik persoonlijk had reeds voor de crisis wel het beeld van Libiërs als zijnde een, over het algemeen, redelijk slim en beschaafd volk. Ik weet niet hoe dat met de andere fokkers zit maar ik denk niet dat die lui daar barbaarser, of achterlijker zijn dan wij. En ik denk dat dat ook een van de beginselen voor de revolutie is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Er gaat daar nu zo'n gigantisch machtsvacuum ontstaan. Al die stoere holbewoners willen voor dictatortje spelen. Want in essentie zijn ze geen haar beter dan het ex-bewind.
Voor zo'n Gadaffi staan er 10 nieuwe in de rij. Een graadje erger valt ook niet uit te sluiten.
Ik denk dat het merendeel hier geen flauw idee heeft wat deze man überhaupt allemaal heeft uitgespookt.quote:Hopelijk is het iedereen nu wel duidelijk dat die idioot absoluut z'n verdiende loon heeft gekregen met die executie.
Ja klopt, dat besef is er totaal niet. Ook op journaals wordt er weinig gesproken over al die martelpraktijken, massamoorden, gifgasaanvallen op buurland Tsjaad en ga zo maar verder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel hier geen flauw idee heeft wat deze man überhaupt allemaal heeft uitgespookt.
quote:'Kaddafi's zoon Saif al-Islam gewond opgepakt'
TRIPOLI - Kaddafi's zoon Saif al-Islam is opgepakt nabij de stad Zlitan, ten oosten van Tripoli. Een foto van zijn aanhouding zal worden getoond, na het verzorgen van zijn wonden.
Dat heeft de Nationale Overgangsraad gemeld, volgens de Arabische nieuwszender al-Arabiya vrijdag.
Eerder op de dag had de Overgangsraad nog gemeld dat de zoon naar Niger probeerde te vluchten.
Saif al-Islam was de gedoodverfde opvolger van Muammar Kaddafi, totdat die enkele maanden geleden door het volk en de NAVO uit de macht werd verdreven.
Kaddafi werd donderdag, acht maanden na het begin van de opstanden tegen zijn regime, in zijn geboorteplaats Sirte gevonden en omgebracht. Ook zijn zoon Mutassim is gedood en aanvankelijk werd gemeld dat ook Saif al-Islam dood zou zijn.
Strafhof
Saif al-Islam wordt, net als zijn vader werd, gezocht door het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag, dat hem wilde berechten voor misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden.
Interpol en het Internationaal Strafhof (ICC) riepen donderdag Saif al-Islam Kaddafi opgeroepen zich ''in het belang van de gerechtigheid'' zo snel mogelijk over te geven. Dat staat in een verklaring van beide organisaties.
Arrestatie
De arrestatie van Saif-al Islam was in augustus ook al een keer gemeld. De zoon van Kaddafi meldde zich toen zelf bij westerse journalisten om dat bericht te ontzenuwen.
Saif al-Islam was de meest prominente zoon van Kaddafi. Sinds de opstanden tegen het oude regime van Libië in februari begonnen, trad hij regelmatig op als woordvoerder van zijn vader. Jarenlang gold de tweede zoon van de kolonel als diens gedoodverfde opvolger.
Mwah, zijn hoogtepunten zijn gister iets van 300x herhaald op de tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel hier geen flauw idee heeft wat deze man überhaupt allemaal heeft uitgespookt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:53 schreef Homey het volgende:
Khadaffi mag blij zijn dat hij snel werd afgemaakt, voor hetzelfde geld hadden ze hem dagenlang gemarteld.
Mmmmm...quote:Saif al-Islam gewond opgepakt
Waar ik eigenlijk op doelde is reacties als onderstaande, waarin mensen naar mijn idee een beetje verheven reageren over wat er met Kadaffi is gebeurt. Wat wel een beetje makkelijk praten is voor mensen die zelf eigenlijk geen idee hebben wat mensen daar doormaken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, zijn hoogtepunten zijn gister iets van 300x herhaald op de tv.
Wat had je dan verwacht, die gasten zitten daar in een oorlog, hebben zojuist een vuurgevecht overleefd en nu hun tiran te pakken. Vol woede/vreugde/adrenaline. Dat Allah-u-akbar hoeft nog niet te betekenen dat hij een fundamentalist isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:47 schreef 3-voud het volgende:
Dat hysterische gegil op de achtergrond ALLAH OE AKBAAAR! ALLAH OE AKBAAR!! voorspelt niet veel goeds voor de nabije toekomst van Ghadaffi-vrij Libië...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De man zijn rechten zijn ernstig geschonden.
Mar user sp3c vind het allemaal zijn eigenschuld
Sommige mensen zien Kadaffi liever in een cel (of aan de macht), ikzelf zie daar het nut niet van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:32 schreef Pinzon het volgende:
Belachelijk dat die halve wilden hem vermoord hebben.
Heb je gelijk in. Hun pakkie an.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik zag gisteren Ronald Reagan nog voorbij komen die beweerde dat Khadaffi een islamfundamentalist was die de hele wereld aan de islam wilde onderwerpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Chokeme het volgende:
[..]
De man van M.A.D., Grenada, de Contra's en Reaganomics heeft niet zoveel recht van spreken. De pot verwijt de ketel doet geen recht aan de verhoudingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef speknek het volgende:
Khadaffi was slecht, en Ronald Reagan had in ieder geval gelijk om hem een dolle hond te noemen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben hem vlak voor zijn dood ook nog even anaal vernederd zo te zien.
Ga vooral al die smerige beelden verder verspreiden jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben hem vlak voor zijn dood ook nog even anaal vernederd zo te zien.
Je bent bekend wat het volk allemaal had onder Khaddafi hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vreemd dat het "bevrijdingsleger" niet zo'n trek heeft in een onderzoek naar de dood van Khadaffi. Ik vraag me af of de bevolking van Libië daadwerkelijk betere tijden in het vooruitzicht heeft.
En dat doe jij nu ook met jouw postquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ga vooral al die smerige beelden verder verspreiden ja
Maakt niet uit want het stond nu al op fok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat doe jij nu ook met jouw post![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent bekend wat het volk allemaal had onder Khaddafi hè?
quote:
Come on, politieke gevangenen zijn daar bij bosjes afgeknald, als jouw dat kan overkomen, of je familieleden is overkomen, dan heb je toch niks te verliezen. Waarom zouden zij trouw aan Kadaffi blijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af of de bevolking van Libië daadwerkelijk betere tijden in het vooruitzicht heeft.
Zie titel eerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?²
Ik bedoelde meer voor de opstanden.quote:
Niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor de opstanden.²
De tering he..quote:
Was dit nog voor de opstanden?quote:
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?²
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.²
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet degene die je quote. Maar wat ik begrepen heb heeft hij ook heel erg goed gedaan m.b.t. scholing.quote:
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?quote:
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.
Dat wil niet meteen zeggen dat Ghadaffi een lieverdje was.
En jij had het cker ook allemaal voorspeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemand
Gewoon iemand die 6 sterren heeft, dan krijg je dat hequote:
Obvious.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt van die weggebruikers die erom vragen ja...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?
Zie dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Geciviliseerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefinancieerd, gesteund en uitgevoerd door het westen. Met een dikke stempel beschaving erop.
Dit soort gruwelijke dingen zitten in de aard van de mens en heeft niks met arabier, moslim of iets te maken.
Laten we vooral niets melden en onze kop in het zand stekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ga vooral al die smerige beelden verder verspreiden ja
wat allemaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij had het cker ook allemaal voorspeld?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef Xinclusive het volgende:
[..]
GeciviliseerdIk heb deze reeks helemaal gevolgd en constant moeten aanhoren wat voor beesten moslims zijn etc. Zijn we dit alweer vergeten ?:
Touché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefinancieerd, gesteund en uitgevoerd door het westen. Met een dikke stempel beschaving erop.
Dit soort gruwelijke dingen zitten in de aard van de mens en heeft niks met arabier, moslim of iets te maken.
Dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen aan dat er kennelijk dingen zijn die zwaarder wegen dan een goede infrastructuur etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
En toch heeft-ie gelijk dat het helemaal niet zeker is of de bevolking op den duur beter af zal zijn.
Het blijft wel Afrika en dat is zo'n beetje synoniem met dictatuur.
Dat heeft weinig met geluk te maken, en dat is ook precies waarom wij hier inderdaad beter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Chokeme het volgende:
Westerlingen die zich verheven voelen boven andere volken, zo typerend vind ik dat. We zijn geen haar beter, goede en slechte mensen zijn overal, wij hebben alleen het geluk dat we ons lekker op the voice of holland kunnen richten, ipv dat we moeten vechten.
In welk opzicht zijn wij dan beter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met geluk te maken, en dat is ook precies waarom wij hier inderdaad beter zijn.
Ik vind eigenlijk niet dat we the voice of holland nou als voorbeeld moeten nemen van geluk, maar goed...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Chokeme het volgende:
Westerlingen die zich verheven voelen boven andere volken, zo typerend vind ik dat. We zijn geen haar beter, goede en slechte mensen zijn overal, wij hebben alleen het geluk dat we ons lekker op the voice of holland kunnen richten, ipv dat we moeten vechten.
30,000 doden en hij verdient dit nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef miss-Whisky het volgende:
Kvind niet dat hij dit heeft verdiend.. Zeker niet na 42 jaar regeren. Stank voor dank. Was tenminste een kerel die moslims durfte aan te pakken. De mensen die hem hebben afgemaakt zijn veel erger..
Belachelijk dat die moslims zijn lijk ergens dumpen om te laten showen aan mensen.. Volgens islamitische wetten moet hij meteen begraven worden.. Beetje hypocriete honden allemaal.
Nee alsnog verdient hij dit niet... Zometeen zal de sharia worden ingevoerd... (ja ja zover komt het wel)... dan zullen er nog meer doden vallen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
30,000 doden en hij verdient dit niet. Daarnaast gelden islamitische wetten niet als deze niet zijn opgenomen.
Precies...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:41 schreef Staal het volgende:
Het gaat mij in ieder geval niet om verdienen.
Misschien gewoon mijn menselijkheid om te walgen van wat ze met hem uitgespookt hebben. Ik word daar i.i.g. niet blij van.
Zou hem liever in de rechtbank gezien hebben om terecht te staan voor zijn daden dan beelden als anale vernedering bij een man die zwaar gewond is. Ik vind dat weerzinwekkend..
Het zegt mij dat die mensen niet veel beter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:41 schreef Staal het volgende:
Het gaat mij in ieder geval niet om verdienen.
Misschien gewoon mijn menselijkheid om te walgen van wat ze met hem uitgespookt hebben. Ik word daar i.i.g. niet blij van.
Zou hem liever in de rechtbank gezien hebben om terecht te staan voor zijn daden dan beelden als anale vernedering bij een man die zwaar gewond is. Ik vind dat weerzinwekkend..
Het is volkomen waanzin en primitief. Het gaf mij een gevoel van gooi de heks op de brandstapel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zegt mij dat die mensen niet veel beter zijn.
Ach zoals hier op bijltjesdag 1945.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is volkomen waanzin en primitief. Het gaf mij een gevoel van gooi de heks op de brandstapel.
De beschaving is ver te zoeken.
Van wat ik van de verhalen hoorde was dit vrouwen kaal scheren en bespugen en naar de politie brengen op een kar...dus vernederen. En dan heb je het idd over de werknemers. maar jij hebt vast bronnen waar werknemers voor de lol/wraakgevoelens per honderden afgeslacht werden hier?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach zoals hier op bijltjesdag 1945.
Ik keur het niet goed, maar ik ga het ook niet veroordelen.
Dit. Die mensen hebben misschien wel vele bekenden verloren dankzij die man.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dit. Die mensen hebben misschien wel vele bekenden verloren dankzij die man.
In Amsterdam worden er moorden voor minder gepleegd.
http://www.verzetsmuseum.(...)vrijding,bijltjesdagquote:NSB'ers worden uit hun huizen gehaald, vernederd en gevangen gezet. Vooral vrouwen die met Duitsers verkering hebben gehad, krijgen het zwaar. Ze worden uitgescholden voor 'moffenhoeren'. Duizenden worden op straat kaalgeknipt terwijl iedereen kijkt. Om hun nek een bordje met ' moffenhoer
http://www.nytimes.com/20(...)-cheney.html?_r=2&hpquote:As for Col. Muammar el-Qaddafi of Libya, who was killed Thursday after a revolution, Ms. Rice adds details about his well-known “eerie fascination with me.” She writes that he made a video showing pictures of her while a song called “Black Flower in the White House” played. “It was weird,” she writes, “but at least it wasn’t raunchy.”
Er zijn ook nog wel wat moorden en afrekeningen geweest in de eerste dagen van de bevrijding.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Van wat ik van de verhalen hoorde was dit vrouwen kaal scheren en bespugen en naar de politie brengen op een kar...dus vernederen. En dan heb je het idd over de werknemers. maar jij hebt vast bronnen waar werknemers voor de lol/wraakgevoelens per honderden afgeslacht werden hier?
Kan best, maar niets over gevonden.
quote:Nadat de Duitsers in 1945 definitief waren verslagen, klonk onmiddellijk de roep om wraak. Vooral vrouwen en meisjes die het met Duitse militairen hadden aangelegd, waren het mikpunt. Meestal werden hun hoofden kaalgeschoren. NSB’ers en verklikkers moesten het eveneens ontgelden. Woedende volksmenigten leefden zich op hen uit of sloten hen op in leegstaande gebouwen.
Niet dat het altijd terecht was dat mensen als verraders of verklikkers werden aangemerkt. Volgens schattingen van historici zijn er drie keer zo veel mensen te schande gemaakt als er met de vijand hebben geheuld. Een lichte verdenking was soms al voldoende om iemand op de mestkar te hijsen.
Deze episode in de vaderlandse geschiedenis is de boeken ingegaan als bijltjesdag. Een erg fraai hoofdstuk is het niet. Dat een kolkende menigte bepaalt wie straf verdient, kan natuurlijk door geen enkele beugel. En die straffen zelf raakten vaak ook kant noch wal. Dat de woede een uitweg zocht, valt te begrijpen. Maar de wijze waarop dat gebeurde, was meer dan treurig.
Ik veroordeel die wreedheid wel. Ik vind het eng. En wat je post hetgeen je aanhaalde vind ik net zo eng.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja, wat vertelt je glazen bol nog meer voor domme dingen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:41 schreef miss-Whisky het volgende:
[..]
Nee alsnog verdient hij dit niet... Zometeen zal de sharia worden ingevoerd... (ja ja zover komt het wel)... dan zullen er nog meer doden vallen...
Tsja zo zijn mensen, ook bij ons.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik veroordeel die wreedheid wel. Ik vind het eng. En wat je post vind ik net zo eng.
Grote groepen mensen die even hun gelijk willen halen en de meest akelige dingen doen.
Wat verwacht je dan van mensen wiens leven door Kadaffi is geruïneerd, je lijkt te vergeten dat mensen hun vrienden en familieleden zijn geëxecuteerd. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik dan de verantwoordelijke netjes zou behandelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik veroordeel die wreedheid wel. Ik vind het eng. En wat je post hetgeen je aanhaalde vind ik net zo eng.
Ik vind het een typisch geval van eigen schuld dikke bult. Ik veroordeel dat soort dingen ook, daarom doe ik ze ook niet. Als je zelf ontelbare wreedheden op je naam hebt staan, heb ik echter geen medelijden met je als je daar later op afgerekend wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik veroordeel die wreedheid wel. Ik vind het eng. En wat je post hetgeen je aanhaalde vind ik net zo eng.
Grote groepen mensen die even hun gelijk willen halen en de meest akelige dingen doen.
Wil jij even dingen niet voor mij gaan invullen. Dank je. Ik heb het over wreedheden en onmenselijkheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:55 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van mensen wiens leven door Kadaffi is geruïneerd, je lijkt te vergeten dat mensen hun vrienden en familieleden zijn geëxecuteerd. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik dan de verantwoordelijke netjes zou behandelen.
Ik denk dat het ook een idealistische denkwijze is om dat van mensen te verwachten, volgens mij zijn mensen nooit anders geweest en zullen we ook nooit anders worden, beschaving is overrated.
Of wou jij zeggen dat niet-Libiërs beschaafder zijn? Ik ben dan wel benieuwd welk volk dat is.
Jij zegt dat beschaving ver te zoeken is, bedoel je dat dan in Libië of wereldwijd? In het geval van alleen in Libië vul ik niks voor je in. In het geval waar je de wereldwijde beschaving bedoelt, denk ik dat jouw beeld van beschaving te rooskleurig, te 'beschaafd' is. Dan zou je dus beweren dat jij beschaafder bent dan grofweg de rest van de wereld. Misschien heb je gelijk maar ik ga er vanuit dat dat meevalt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil jij even dingen niet voor mij gaan invullen. Dank je. Ik heb het over wreedheden en onmenselijkheid.
Met je klauwen in iemands hol gaan die zwaar gewond is vind ik ziek.
Die akelige zinloze wreedheid zit hopelijk niet in mij.
Het staat echt ver van de beschaving af en ik had die man liever in de rechtbank terecht zien staan voor zijn daden.
Hoop je. Maar je weet het dus niet zeker. Misschien zit het er ook wel in, of kan het er in komen. Jij bent waarschijnlijk nooit zover gedreven.quote:Die akelige zinloze wreedheid zit hopelijk niet in mij.
Dat klopt. En ik denk dat als je het Kadaffi vraagt, hij ermee instemt, hij heeft zelf namelijk aangegeven niet levend in de handen van de vijand willen te vallen. Aangezien hij in de handen van de vijand was, zou het maar zo kunnen dat hij liever dood was dan dat hij terecht moest staan.quote:Wereldwijd terecht staan lijkt me trouwens een nog grotere vernedering dan barbaars je handen in iemands hol steken.
Als je dat in Libië hardop vroeg, lag je nu begraven onder een meter woestijnzand.quote:
tis net een sprookje...quote:Op maandag 24 oktober 2011 03:11 schreef xminator het volgende:
Her en der begin ik zulke berichten te lezen, dan was het zo slecht nog niet daar in libie..
'In Libië betaalden de mensen geen belasting, maar de belasting betaalde de mensen! Men kon er ook geld lenen zonder rente, als men een auto kocht dan betaalde de belasting de helft van de koopsom en wie ging trouwen, kreeg 60.000 euro (ongeveer) voor het bouwen en inrichten van een huis.
De elektriciteit was gratis, uit de kraan kwam gratis zuiver drinkwater en de benzine was er goedkoper dan water in een plastic fles.
De Staat zorgde voor de inkomsten en verdeelde die onder het volk. De Libische belastingaanslag luidde: u hoeft niets te betalen en u ontvangt zoveel... '
Maar kloppen deze beweringen ook?
Ja want nu krijgen ze de sharia en stammenoorlogen. Zo veel beter dan hoe ze het hiervoor hadden natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je dat in Libië hardop vroeg, lag je nu begraven onder een meter woestijnzand.
Als een heel volk dat wil (die sharia) wie ben jij dan met je grote bek om daar tegen in te gaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want nu krijgen ze de sharia en stammenoorlogen. Zo veel beter dan hoe ze het hiervoor hadden natuurlijk
Dat mensen zelf ervoor kiezen om onder de sharia te leven, prima. Feit is wel dat het dan door de afwezigheid van een seperate overheid een broeinest wordt voor terrorisme. Waar ben je dan met je grote bek?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als een heel volk dat wil (die sharia) wie ben jij dan met je grote bek om daar tegen in te gaan?
Als 90% van nederland christelijk is en men wil een wetgeving volgens de 10 geboden en de bijbel dan zij het zo, dat is nou vrijheid. Vrijheid is niet enkel wat in jouw straatje past.
En laten we dat over die stammenoorlogen nou maar eens rustig afwachten. De weg naar vrijheid gaat met horten en stoten. Dat is nog niet zo simpel.
Wij zijn misschien nog wel slechter als het soort idioot alla Khaddafi. Wij doen alles voor geld. Als we een cent eraan kunnen verdienen dan mag elke dictator aanschuiven aan onze tafels, dan vegen we elke morele overweging van tafel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Chokeme het volgende:
Niet? Waarom zijn hier dan maar beperkt winkels open op zondag? Is drugs illegaal terwijl blijkbaar een aanzienlijk deel van onze inwoners dat als tijdverdrijf ziet en er maar een heel klein deel van de gebruikers verslaafd aan wordt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mensen zelf ervoor kiezen om onder de sharia te leven, prima. Feit is wel dat het dan door de afwezigheid van een seperate overheid een broeinest wordt voor terrorisme. Waar ben je dan met je grote bek?
Los daarvan is democratie geen dictatuur van de meerderheid.
JIJ bent misschien nog slechter dan Khaddafi, niet "wij". Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wij zijn misschien nog wel slechter als het soort idioot alla Khaddafi. Wij doen alles voor geld. Als we een cent eraan kunnen verdienen dan mag elke dictator aanschuiven aan onze tafels, dan vegen we elke morele overweging van tafel.
Duidelijk, men is nu al als de dood, dat kadaffi's zoon echt naar den haag komt, want hij weet teveel. http://www.geenstijl.nl/m(...)alislam_gadaffi.htmlquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wij zijn misschien nog wel slechter als het soort idioot alla Khaddafi. Wij doen alles voor geld. Als we een cent eraan kunnen verdienen dan mag elke dictator aanschuiven aan onze tafels, dan vegen we elke morele overweging van tafel.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef Homey het volgende:
[..]
JIJ bent misschien nog slechter dan Khaddafi, niet "wij". Spreek voor jezelf.
wat net zoveel betekent voor die mensen als hoera.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:37 schreef Hathor het volgende:
Dat is het enige wat je constant hoort bij dat soort beelden...allahu akbar, wat een stel wezenloze robots.
Heb jij al bewezen dat je beter bent dan? Zolang je dat alleen maar beweert van achter je pc geloof ik er namelijk niks van. Je kan wel meer roepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef Homey het volgende:
[..]
JIJ bent misschien nog slechter dan Khaddafi, niet "wij". Spreek voor jezelf.
Mijn eerste reactie toen ik dit las is je bent een lul. Maar je hebt wel een punt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:52 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jij zegt dat beschaving ver te zoeken is, bedoel je dat dan in Libië of wereldwijd? In het geval van alleen in Libië vul ik niks voor je in. In het geval waar je de wereldwijde beschaving bedoelt, denk ik dat jouw beeld van beschaving te rooskleurig, te 'beschaafd' is. Dan zou je dus beweren dat jij beschaafder bent dan grofweg de rest van de wereld. Misschien heb je gelijk maar ik ga er vanuit dat dat meevalt.
[..]
Hoop je. Maar je weet het dus niet zeker. Misschien zit het er ook wel in, of kan het er in komen. Jij bent waarschijnlijk nooit zover gedreven.
[..]
Dat klopt. En ik denk dat als je het Kadaffi vraagt, hij ermee instemt, hij heeft zelf namelijk aangegeven niet levend in de handen van de vijand willen te vallen. Aangezien hij in de handen van de vijand was, zou het maar zo kunnen dat hij liever dood was dan dat hij terecht moest staan.
Maar wat ik dan niet snap is het volgende. Laten we nou aannemen dat een ieder die in Kadaffi zijn schoenen stond, en in elk geval Kadaffi zelf, liever de dood had die hij nou heeft gehad, dan dat hij terecht moest staan. En jij wil iemand, hoe slecht hij ook is, niet onnodig veel zien lijden.
Waarom wil je dan zo graag zien dat hij terecht staat??
Alsof het niet barbaars is om iemand in een cel te gooien waar hij de rit uit kan zitten tot hij een natuurlijke dood sterft. Doet me een beetje denken aan een dier in een bakje houden en af en toe effe porren met een stokje om te kijken of hij reageert.
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Heb jij al bewezen dat je beter bent dan? Zolang je dat alleen maar beweert van achter je pc geloof ik er namelijk niks van. Je kan wel meer roepen.
De westerse wereld is net zo verdorven als de rest. Ik vind het naïef om te denken dat wij zo veel beter zijn.
wie is "we"? spreek alleen voor jezelf, dus IK ben heel veel bereid om een cent te verdienen. Zogenaamd jezelf achter een anonieme groep scharen (de "westerse wereld", de "vul maar in" etc)quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], jij wil ontkennen dat we in de Westerse Wereld niet tot heel veel bereid zijn om een cent te verdienen?
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Homey het volgende:
[..]
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Homey het volgende:
[..]
wie is "we"? spreek alleen voor jezelf, dus IK ben heel veel bereid om een cent te verdienen. Zogenaamd jezelf achter een anonieme groep scharen (de "westerse wereld", de "vul maar in" etc)
en vervolgens beweringen maken is lekker makkelijk.
Het individu weet ook maar een deeltje van wat er gaande is. Kom op zeg. Of weet jij echt alles? Er zijn maar weinig mensen die alles kunnen volgen. Zouden mensen wel alles weten dan zou je niet alleen individueel veel meer verontwaardiging vinden maar ook in de massa.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.
Bold is gewoon je reinste flauwekul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.
Je weet best dat het figuurlijk bedoeld word, en dat in de westerse wereld je voor alles iemand hebt als de prijs maar goed is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Bold is gewoon je reinste flauwekul.
Ik weet wel dat mensen zich makkelijk laten misleiden. Voorbeeld, voedsel. Neem bijv. een verpakking kiloknallervlees met daarop een blij koetje in de wei. Terwijl wat er in die verpakking zit werkelijk nog nooit een wei gezien heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je weet best dat het figuurlijk bedoeld word, en dat in de westerse wereld je voor alles iemand hebt als de prijs maar goed is.
Er is niets in de Westerse wereld dat niet te koop is.
En ik denk echt dat als de prijs erg goed is dat de meerderheid alsnog overstag gaat. Ik zou in ieder geval gaan twijfelen bij alle bedragen boven de 100 miljoen.
Kaddafi dood ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mensen zich makkelijk laten misleiden. Voorbeeld, voedsel. Neem bijv. een verpakking kiloknallervlees met daarop een blij koetje in de wei. Terwijl wat er in die verpakking zit werkelijk nog nooit een wei gezien heeft.
Maar dat mensen zich makkelijk laten misleiden moet je toch niet zo zwart zien, denk ik. De massa doet namelijk niet alles voor geld en sterker nog de massa heeft ook helemaal niet veel geld.
ik poneer geen bewering, dat doe jij. Sterker nog, jij maakt talloze beweringen zonder bewijs. 't zijn alleen maar aannames, die 100% op jouw conto te schrijven zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We is de Westerse wereld. Dat jij dan moreel superieur denkt te zijn, betekent niet dat de gemiddelde westerling dat is. De meerderheid zou zijn eigen moeder nog verkopen als de prijs goed is. En de meerderheid in het westen is te koop, de ene kost wat meer als de ander. Maar uiteindelijk gaan we allemaal voor de bijl.
Alsjeblieft, ga terug naar BNW.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kaddafi dood ?
De massa gelooft alleen nog in Photoshop:
http://joequinn.net/2011/10/20/gadaffi- ... m-hussein/
http://pakistancyberforce.blogspot.com/ ... posed.html
http://snippits-and-slappits.blogspot.c ... nd-is.html
http://www.chrisroubis.com/category/gad ... o-exposed/
misschien heb jij zaken gedaan met khaddafi, ik niet. Dus dan kun je automatsch niet meer van "wij" spreken....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
als we echt moreel superieur aan hem zouden zijn, zouden we zeker geen zaken doen met hem als we wisten dat hij moedwillig alle mensenrechten aan zijn laars lapte. helaas is de realiteit toch net ietsje anders.
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alsjeblieft, haal je hoofd uit het zand, en open je ogen.
Met wij bedoel ik de Westerse Wereld. En nee ik zou persoonlijk geen zaken willen doen met enige dictator uit het Midden Oosten. Maar gelukkig is ook niet iedereen zo principieel als mij anders reed er geen auto meer in het Westen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:34 schreef Homey het volgende:
[..]
misschien heb jij zaken gedaan met khaddafi, ik niet. Dus dan kun je automatsch niet meer van "wij" spreken....
Oh god. Dit weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kaddafi dood ?
De massa gelooft alleen nog in Photoshop:
http://joequinn.net/2011/(...)like-saddam-hussein/
http://pakistancyberforce(...)ictures-exposed.html
http://snippits-and-slapp(...)is-alive-and-is.html
http://www.chrisroubis.co(...)death-photo-exposed/
Waarom blijf je niet gewoon op de kleuterschool les geven ? Of krijg je daar zelfs te weinig podium ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?
Bij mij hoef je met je flauwekul niet aan te komen.
Goed tot zover.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon op de kleuterschool les geven ? Of krijg je daar zelfs te weinig podium ?
Bij mij hoef je met je sprookjes niet aan te komen.
OK, Ga door met "praten". Daarin zal ik je niet willen hinderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Goed tot zover.
Ik geef nooit iemand een les, heb ook absoluut geen missie maar was eigenlijk bezig met iemand te "praten" en het is altijd jammer dat er na verloop van tijd altijd idiootjes als jij alle zinnigheid komen verneuken en daarmee het hele topic ook.
Alle meningen zijn inmiddels ook wel geschreven. Toedels! Succes met je missie.
Jammer alleen voor jou, dat er zoveel verschillende filmpjes zijn van verschillende bronnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
OK, Ga door met "praten". Daarin zal ik je niet willen hinderen.
Ik heb even een andere media insteek over Kadaffi aangekaard om het topic aan te vullen; ik heb alleen bij jou ingehaakt omdat jij toevallig iets over de massa schreef.
Jammer ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jammer alleen voor jou, dat er zoveel verschillende filmpjes zijn van verschillende bronnen.
Nou nergens op die foto's van jou zie ik hem liggen op wat hier op FOK! een tuinstoelkussen werd genoemd met arabische tekst er op. Dat ding uit de koelcel. zoals o.a. dezequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jammer ?
Je maakt me juist reuzenieuwsgierig met deze opmerking.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou nergens op die foto's van jou zie ik hem liggen op wat hier op FOK! een tuinstoelkussen werd genoemd met arabische tekst er op. Dat ding uit de koelcel. zoals o.a. dezeNou alvast bedankt, wie weet wat nog aan fotoanalyses uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staal hier zegt eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet gewoon in BNW met al je complottheorietjes? Of krijg je daar zelfs te weinig podium?
Bij mij hoef je met je flauwekul niet aan te komen.
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef Daniel1976 het volgende:
Doen we er nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, die onderste is onze eigen harald doornbos.
http://twitpic.com/photos/HaraldDoornbos
[..]
Wat staal hier zegt eigenlijk.
Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht
Hij martelt toch niet?quote:volgens mij is dit nogal op het randje als het er al niet overheen is
opgestoken duim erbij en je kan het zo in een Abu Graib fotoboek plakken ...
is hij een dokter dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach dat loopt toch wel los? Hij komt gewoon (net als zoveel andere journalisten) even kijken of het hem echt is.
lekker belangrijk wat een of andere wackadoodle vind ... dit zijn vakantiekiekjesquote:[..]
Hij martelt toch niet?
Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
Hoe bedoel je, de bewijslast ligt bij mij? Als jij beweert beter te zijn zul je dat hard moeten maken voor ik het aanneem. Ik zeg niet dat je niet beter kan zijn, ik zeg wel dat ik dat niet zo maar van je aanneem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Homey het volgende:
[..]
de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij, dus ik hoef niets te bewijzen. JIJ bent net zo verdorven als de rest, spreek voor jezelf, dus niet "wij"
Ik heb niks beweerd, ik heb alleen wat links en suggesties gegeven en verder heb je me interessante foto's terug gegeven, nog afgezien wat de pers mag doen of niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
..Ik zie het probleem niet. Maar daar ging het ook niet om. Een of andere wackadoodle beweerde hier dat kadaffi niet dood is.
Ehm, oké.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik dit las is je bent een lul.
Dat scheeltquote:Maar je hebt wel een punt.
Van de frontpage.quote:Volgens de NTC-functionaris worden Gadhafi en zijn zoon tegelijk begraven. De oud-dictator krijgt een 'simpele begrafenis' waarbij een islamitische geestelijke aanwezig zal zijn. De functionaris zei dat er geen overeenstemming is bereikt met de stam van Gadhafi over de overdracht van het lichaam.
LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Van de frontpage.
Er zijn dus wel degelijk stammen, en blijkbaar is het belangrijk ook. Daarnaast is het best raar dat er 'geen overeenstemming' over de overdracht van een lichaam is bereikt. Alsof het handelswaar betreft. Duidelijk dat de NTC geen respect heeft voor nabestaanden.
Maar ja, goed, de Sharia gaat natuurlijk ook niet over respect, maar over eer.
mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monsterquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, als of men respect had voor de nabestaanden van hitler. Nee, zorgen dat zijn graf geen bedevaartsoord werd, dat was prio. En zo is dat met kadaffi ook.
En zeg niet van niet, ik heb zelf een paar keer op de ruines van het huis van hitler gestaan en de laatste paar keer stonden er kaarsjes in de nissen. Dus die zieke geesten zijn er.
Ja toch is dat aapjes kijken ook wel even goed, zie commentaar van een aluhoedje hierboven die al stelde dat hij niet dood is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
mij best maar stop hem dan ook in een graf ipv in een dierentuin waar iedereen op de foto kan met het grote monster
ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
Internationaal is het wel heel erg handig. Het is natuurlijk onzin dat ook maar één van de NATO-landen graag had gezien dat ze hem lieten leven zodat hij voor de rechter kon vertellen wat er allemaal gebeurd is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef sp3c het volgende:
ik heb op zich begrip voor de arme onderdrukte Libiers maar als er niet iemand in die hele raad zit die beseft dat dit soort onzin internationaal gezien niet zo heel erg handig is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van dat land ... ze hebben nu de kans om daadwerkelijk dingen anders te doen maar straks komt gewoon de grootste schreeuwlelijk/struikrover aan de macht en het resultaat kun je in de rest van Afrika nu al iedere dag bekijken
Want? Welk recht schendt hij dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
onze eigen Harald Doornbos moet een beetje oppassen dat hij zich niet met de waan van de dag mee laat voeren in het schenden van het internationaal oorlogsrecht
Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Welk recht schendt hij dan?
Proces kreeg hij en was instant geexcuteerd. En waarom zouden wetten van andere landen in jou land gelden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Krijgsgevangen mag je niet zomaar doden, je moet ze volgens de conventie van Geneve behandelen.
Uiteraard kun je wel na een proces tot executie overgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |