Zie titel eerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?
Ik bedoelde meer voor de opstanden.quote:
Niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor de opstanden.
De tering he..quote:
Was dit nog voor de opstanden?quote:
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet degene die je quote. Maar wat ik begrepen heb heeft hij ook heel erg goed gedaan m.b.t. scholing.quote:
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?quote:
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.
Dat wil niet meteen zeggen dat Ghadaffi een lieverdje was.
En jij had het cker ook allemaal voorspeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemand
Gewoon iemand die 6 sterren heeft, dan krijg je dat hequote:
Obvious.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt van die weggebruikers die erom vragen ja...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?
Zie dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Geciviliseerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefinancieerd, gesteund en uitgevoerd door het westen. Met een dikke stempel beschaving erop.
Dit soort gruwelijke dingen zitten in de aard van de mens en heeft niks met arabier, moslim of iets te maken.
Laten we vooral niets melden en onze kop in het zand stekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ga vooral al die smerige beelden verder verspreiden ja
wat allemaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij had het cker ook allemaal voorspeld?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef Xinclusive het volgende:
[..]
GeciviliseerdIk heb deze reeks helemaal gevolgd en constant moeten aanhoren wat voor beesten moslims zijn etc. Zijn we dit alweer vergeten ?:
Touch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefinancieerd, gesteund en uitgevoerd door het westen. Met een dikke stempel beschaving erop.
Dit soort gruwelijke dingen zitten in de aard van de mens en heeft niks met arabier, moslim of iets te maken.
Dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen aan dat er kennelijk dingen zijn die zwaarder wegen dan een goede infrastructuur etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Cynix het volgende:
En toch heeft-ie gelijk dat het helemaal niet zeker is of de bevolking op den duur beter af zal zijn.
Het blijft wel Afrika en dat is zo'n beetje synoniem met dictatuur.
Dat heeft weinig met geluk te maken, en dat is ook precies waarom wij hier inderdaad beter zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Chokeme het volgende:
Westerlingen die zich verheven voelen boven andere volken, zo typerend vind ik dat. We zijn geen haar beter, goede en slechte mensen zijn overal, wij hebben alleen het geluk dat we ons lekker op the voice of holland kunnen richten, ipv dat we moeten vechten.
In welk opzicht zijn wij dan beter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met geluk te maken, en dat is ook precies waarom wij hier inderdaad beter zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |