Maakt niet uit want het stond nu al op fok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat doe jij nu ook met jouw post![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent bekend wat het volk allemaal had onder Khaddafi hč?
quote:
Come on, politieke gevangenen zijn daar bij bosjes afgeknald, als jouw dat kan overkomen, of je familieleden is overkomen, dan heb je toch niks te verliezen. Waarom zouden zij trouw aan Kadaffi blijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af of de bevolking van Libië daadwerkelijk betere tijden in het vooruitzicht heeft.
Zie titel eerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?˛
Ik bedoelde meer voor de opstanden.quote:
Niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor de opstanden.˛
De tering he..quote:
Was dit nog voor de opstanden?quote:
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me alleen af wat Khadaffi zijn volk heeft aan gedaan. Hij was toch niet zo erg als Saddam?˛
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die erin moesten leven dat beter weten dan jij of ik.
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar van bv. Saddam waren we best goed op de hoogte wat hij zijn volk allemaal aan deed.˛
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet degene die je quote. Maar wat ik begrepen heb heeft hij ook heel erg goed gedaan m.b.t. scholing.quote:
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?quote:
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat het Westen daar al eerder zat, tijdens de golfoorlog, dus daar besteedden we meer aandacht aan.
Dat wil niet meteen zeggen dat Ghadaffi een lieverdje was.
En jij had het cker ook allemaal voorspeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
'het westen' had al ver voor de golfoorlog mot met Ghadaffi (Toyota oorlog bv), je kunt hoogstens zeggen dat het naar de achtergrond is verdwenen omdat er grotere schurken rondlopen maar de informatie kwam gewoon naar buiten ... er luisterde alleen niemand
Gewoon iemand die 6 sterren heeft, dan krijg je dat hequote:
Obvious.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt van die weggebruikers die erom vragen ja...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit gebeurt in Nederland toch ook wel eens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |