Maar bovenal was hij een "gek". Hij kwam op mij over als een psychoot én een narcist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
Khaddafi was een klootzak, maar ik ben niet erg gerust op zijn 'opvolging'
Hij heeft jarenlang zo mensen behandeld, en nu wordt hem hetzelfde aangedaan. Terecht, want het was een teringlijer, maar men moet nu niet doen of ze moreel superieur zijn, moord is moord. Zelfde volk, zelfde daden, alleen andere daders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoals in het begin met Khaddafi dus.
Er verandert niets.
Khaddafi was een klootzak, maar ik ben niet erg gerust op zijn 'opvolging'
Waarheid. Maakte hem ook wel geestig. Al die wereldlijders (hihi) in hun ernstige hoofd, hun ernstige pakken, en hij staat daar gewoon een beetje tussen te chillen in zijn gewaden. Daar heb ik altijd om kunnen lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar bovenal was hij een "gek". Hij kwam op mij over als een psychoot én een narcist.²
Met zn vrouwelijke bodyguardsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarheid. Maakte hem ook wel geestig. Al die wereldlijders (hihi) in hun ernstige hoofd, hun ernstige pakken, en hij staat daar gewoon een beetje tussen te chillen in zijn gewaden. Daar heb ik altijd om kunnen lachen
ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had hem toch liever in Den Haag gezien.
Van de ene kant ben ik het daar wel mee eens, van de andere kant zit ik niet te wachten op het zoveelste toneelstuk van een oh zo zieke (maar dan in lichamelijk opzicht) en zielige oud-dictator die als hij níet in het ziekenhuis zit verder ook zijn bek niet opentrekt over wat volgens hem toch niet eens misdrijven zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had hem toch liever in Den Haag gezien.
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...quote:Van de ene kant ben ik het daar wel mee eens, van de andere kant zit ik niet te wachten op het zoveelste toneelstuk van een oh zo zieke (maar dan in lichamelijk opzicht) en zielige oud-dictator die als hij níet in het ziekenhuis zit verder ook zijn bek niet opentrekt over wat volgens hem toch niet eens misdrijven zijn geweest.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:40 schreef Ryker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...
Ik denk dat hij weinig waardevols of aan waarheid had verteld. die man was geestelijk totaal ziek van grootheidswaanzin, in die zin, iedereen is gek behalve ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:40 schreef Ryker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij anders ook een aardige beerput had open kunnen trekken, erg veel landen hebben belang gehad bij zijn manier van regeren. Anders was hij nooit zo lang aan de macht gebleven...
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De Arabische wereld is nog niet klaar voor democratie. Eigenlijk is een Islamitisch systeem het beste. Voor nu, in de toekomst, altijd dus.
Ook hier.²
Bsb hoef je niet sirieus te nemen, is gewoon een verveelde troll die het om de één of andere reden leuk vind om topics uit hun verband te rukken d.m.v. de meest loze opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de mensen daar ja. Hier zijn we te geciviliseerd voor zo'n mafklapper.
quote:Commisaris VN wil onderzoek naar dood van Gaddafi
De Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de VN wil dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de wijze waarop de voormalige Libische leider Moammar Gaddafi gisteren om het leven is gekomen.
Op videobeelden die gisteren werden verspreid is te zien dat Gaddafi vlak na diens gevangenname in leven is. Op latere beelden is hij dood. Woordvoerder Rupert Colville noemde de beelden ‘erg verontrustend’.
Volgens Colville zal de bestaande VN-commissie die onderzoek doet naar schendingen van de mensenrechten in Libië waarschijnlijk worden opgedragen Gaddafi’s dood te onderzoeken. Het zit erin dat deze commissie vervolgens een nationaal dan wel internationaal onderzoek zal adviseren.
Ehm, er bestaat altijd nog zoiets als het Internationale strafhof? Dat de beste man zich daar zelf geen tering van aantrok is nog geen vrijbrief om hem als een beest te executeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een onzin, "wij" hebben geen enkel recht om onze mening, over hoe met Ghadaffi om te gaan, op te dringen aan de Libiërs, of hen er op af te rekenen. Ze hebben zelf besloten hem een kogel door de kop te jagen en dat is ook goed zo. Hun dictator, hun afrekening. Met onze morele superioriteit achter ons bureau...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |