SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Mylene op 20-10-2011 18:33:56 ]
Wat zeg je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef poepeneesje het volgende:
Ik vind de gecapitaliseerde titel op nu en beetje ongepast.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Printerkabel het volgende:
Is hij in zijn slaap geschoten? Lijkt op een kogelwond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik wat beter teruglezen aangezien ik niet met WOII vergelijkingen begon en daarmee direct aanhaalde dat dat ook het punt niet is. Het blijkt dus dat jij als mod niet het verloop van de discussie kan overzien van de hele santenkraam. Maar goed dat is niet echt een verrassing bij de moderatie in NWS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
gedaan, ik reageerde echt op jou WO2 santekraam
[..]
al een tijdje ja
link?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef Fingon het volgende:
Weet iemand iets meer over de precieze tijdlijn? Ik heb ook een filmpje gezien waar Kadaffi nog leeft en hij zag er niet echt ontzettend zwaargewond uit, ik ben wel benieuwd of eerdere verwondingen zijn echte doodsoorzaak zijn.
Of toch aan z'n wonden gestorven natuurlijk. Het was geen jonge god meer, om maar een understatement te gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb namelijk wel het idee dat hij gexecuteerd is aangezien er eerst overal werd bevestigd dat hij levend is gevangen.
Exact.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb namelijk wel het idee dat hij gexecuteerd is aangezien er eerst overal werd bevestigd dat hij levend is gevangen.
Hier zit er nog geen plek op zijn hoofd waarvan wij denken dat het een kogelgat is.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het laatste verhaal is dat hij levend werd gevangen, maar struikelde en precies op een kogel viel
De girl in je avatar is zeker 1 van zijn lijfwachten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het laatste verhaal is dat hij levend werd gevangen, maar struikelde en precies op een kogel viel
In de achtergrond op 11 seconden in het filmpje zie je Regilio Tuur.quote:
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..quote:
Ik zou zeggen dat ie nog praat daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..
Hij zou midden in een NAVO bommentapijt hebben gezeten. Dus toch kans dat ie aan de wonden stierf hoor, misschien veel interne bloedingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat executie vrij zeker als je die foto ziet met een gat in z'n slaap en dat filmpje waar nog helemaal niets te zien is bij zijn slaap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ziet ie er toch al aardig fucked up uit..
Hij zou midden in een NAVO bommentapijt hebben gezeten. Dus toch kans dat ie aan de wonden stierf hoor, misschien veel interne bloedingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |