SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
Ja, voor de beginner is het handig dat ze weten wat voor factoren er nog meer kunnen meespelen. En dat is meestal waar ze de fout in gaan namelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Sinji het volgende:
Firefly. Kleine tip: Je intentie is goed, maar probeer je informatie toe te spitsen op wat er speelt in het topic. Je schreeuwt als een visboer: 'Vis hier, heerlijk verse vis hier!' Terwijl er niemand zin heeft in vis op dit moment.
Ik begrijp de essentie van je verhaal wel, maar je formuleert het veel te zwart wit.
Die gasten zijn misschien beter dan jij en ik, al ken ik ze niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Geinig, pua is onzin volgens vuur vliegje maar spreekt van inner game. Hmmm waar zal dat nou weer vandaan komen....
http://www.lovesystems.com/training-programs/inner-game
Goed, dan plakken we alle PUA tips in the FP dan hoeft fireflupke hier niet meer te komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die gasten zijn misschien beter dan jij en ik, al ken ik ze niet.
Je wilt geen PUA zijn denk ik en ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan plakken we alle PUA tips in the FP dan hoeft fireflupke hier niet meer te komen
Inderdaad, daarom schoot ik bijna in de lach toen ook_gek begon over 10 of 20 facebook reacties die hij kreeg. Het maakt allemaal niet uit, dus ben ik mijn levenservaring gaan vertellen hoe je buiten je comfort zone kunt komen. Op een gegeven moment moet je toch nieuwe dingen leren en ontdekken om beter te worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het valt me op dat de PUA-adepten vooral bezig zijn met 'mijn lul is groter/ ik ben een betere player'-discussies hier, in het echte leven doen voornamelijk gasten dat die in dat opzicht een hoop te compenseren hebben.
Haal mij er niet bij, ik geef tips op de man, jij spamt ze uit je nekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt geen PUA zijn denk ik en ik ook niet
Wie is hier nou eigenwijs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier op het forum is men eigenwijs, want men heeft geen tips en kraakt men dingen af die duidelijk bewezen zijn in de psychologie. Sorry hoor, maar dan heb je geen genoeg ervaring.
Ik zeg dat vrouwen soms niet rationeel kunnen reageren. Je bent behoorlijk autistisch als je dit nog niet weet terwijl je weleens relaties hebt gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie is hier nou eigenwijs?
Als we het toch over in hokjes plaatsen hebben: jij bent zo weinig invoelend en kan zo slecht van je eigen mening afwijken dat je alleen maar autistisch overkomt. Autisten houden namelijk ook heel graag aan regeltjes vast. Dan is het lekker overzichtelijk en begrijpen ze het allemaal beter. Dat is makkelijker dan op gevoel en mensenkennis afgaan wanneer het aankomt op sociaal contact.
'Normale' mensen hebben jouw regeltjes niet nodig om met mensen te kunnen praten. Jij hebt ze blijkbaar wel heel hard nodig. Dan mankeert er iets aan jou, niet aan ons.
Ja, en een wil om jezelf te verbeteren tegelijkertijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben absoluut geen Pick Up Artist. Ik doe maar wat, maar doorgaans redelijk succesvol. Je moet daar helemaal niet mee bezig zijn. Goed in je vel zitten, zelfvertrouwen en sociaal vermogen. Dat is wat je nodig hebt.
Mannen kunnen soms ook niet rationeel reageren, dus iedereen kans soms niet rationeel reageren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg dat vrouwen soms niet rationeel kunnen reageren. Je bent behoorlijk autistisch als je dit nog niet weet terwijl je weleens relaties hebt gehadBlijkbaar hebben sommige mensen hier deze richtlijn nodig, als ze al niet eens normaal met een vrouw kunnen omgaan is dit handig om te weten.
Het is geen mening, want het is een feit, lees het maar na in psychologie boeken enz. De regel is dat het voorkomt. Dikke punt erachter
Daar heb je totaal gelijk in. Echter beginnelingen geven te vaak toe en hebben geen sterke eigen mening + zelf respect waardoor ze zich niet aangetrokken voelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen kunnen soms ook niet rationeel reageren, dus iedereen kans soms niet rationeel reageren.
Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg dat vrouwen soms niet rationeel kunnen reageren. Je bent behoorlijk autistisch als je dit nog niet weet terwijl je weleens relaties hebt gehadBlijkbaar hebben sommige mensen hier deze richtlijn nodig, als ze al niet eens normaal met een vrouw kunnen omgaan is dit handig om te weten.
Het is geen mening, want het is een feit, lees het maar na in psychologie boeken enz. De regel is dat het voorkomt. Dikke punt erachter
Dat is BS, niet alle beginnelingen zijn zoals jij beweertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je totaal gelijk in. Echter beginnelingen geven te vaak toe en hebben geen sterke eigen mening + zelf respect waardoor ze zich niet aangetrokken voelt.
Het is interessant om te weten waar het vandaan komt. Verder zijn er ook dingen die ik nog niet weet, waardoor je nog natuurlijker wordt. Je weet niet alles en ik ook niet. Waar de reis voor iemand gestopt is gaat de reis voor een ander nog door.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.
Volgens mij ligt daar jouw probleem. Jij zegt wel heel natuurlijk te zijn, maar je claimt wel voortdurend deze kennis uit boeken opgedaan te moeten hebben. Zo natuurlijk vind ik dat nou ook weer niet
Een hoop wel, en daar is waar het om gaat, om de meerderheid te helpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is BS, niet alle beginnelingen zijn zoals jij beweert
haha, ik vertel alleen maar wat ik mee maak en waar ik mee bezig benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij komty tenminste niet met geklets uit je nek
Zijn tips zijn helemaal niet natuurlijk. Ze zijn net zo nuttig als "als je in NL uit gaat, praat dan in het Nederlands". Totaal waardeloos dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.
Volgens mij ligt daar jouw probleem. Jij zegt wel heel natuurlijk te zijn, maar je claimt wel voortdurend deze kennis uit boeken opgedaan te moeten hebben. Zo natuurlijk vind ik dat nou ook weer niet
Tja dat is de wijten aan je gebrekkig begrijpent lezen, en dingen volledig uit hun verband te trekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom schoot ik bijna in de lach toen ook_gek begon over 10 of 20 facebook reacties die hij kreeg. Het maakt allemaal niet uit.
Hier zit niet die meerderheid, maar een minderheid die niet altijd beginneling zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een hoop wel, en daar is waar het om gaat, om de meerderheid te helpen.
Voor jou logisch, maar voor de ander niet. Ook_gek zei bijvoorbeeld dat hij het nooit heeft meegemaakt dat een vrouw zo deed. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn tips zijn helemaal niet natuurlijk. Ze zijn net zo nuttig als "als je in NL uit gaat, praat dan in het Nederlands". Totaal waardeloos dus
Ik heb in elk geval niks aan jouw tips, zeg maar gewoon van welke site je ze plukt zodat ik ze zelf effe kan snellezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou logisch, maar voor de ander niet. Ook_gek zei bijvoorbeeld dat hij het nooit heeft meegemaakt dat een vrouw zo deed. Dat zegt genoeg.
Ik claim ook niet alles te weten. Ik vind ook niet dat ik 'beter' of 'natuurlijker' moet worden. Ik ben gewoon wie ik ben, zonder mij dingen aan te leren. Jammer voor de vrouwen die daar niet op vallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is interessant om te weten waar het vandaan komt. Verder zijn er ook dingen die ik nog niet weet, waardoor je nog natuurlijker wordt. Je weet niet alles en ik ook niet. Waar de reis voor iemand gestopt is gaat de reis voor een ander nog door.
Inplaats van dat bijvoorbeeld 1 op de 10 vrouwen je leuk vind en verliefd op je kan worden, worden het nu 2 op de 10 bijvoorbeeld. Je leerd steeds meer bij.
Voor Kree bijvoorbeeld zou het handig zijn, dat hij niet teveel in haar mening mee moet gaan maar een eigen mening moet hebben en irrationeel gedrag goed of afkeuren aan de hand van zijn normen en waarden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier zit niet die meerderheid, maar een minderheid die niet altijd beginneling zijn
Iedereen moet met zn eigen mening meegaan en iedereen moet naar zijn eigen normen en waarden, das zo logisch als wat. Ik ben weg iegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor Kree bijvoorbeeld zou het handig zijn, dat hij niet teveel in haar mening mee moet gaan maar een eigen mening moet hebben en irrationeel gedrag goed of afkeuren aan de hand van zijn normen en waarden.
Lees: Hij moet bij zichzelf blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor Kree bijvoorbeeld zou het handig zijn, dat hij niet teveel in haar mening mee moet gaan maar een eigen mening moet hebben en irrationeel gedrag goed of afkeuren aan de hand van zijn normen en waarden.
Ik heb wel een sterke eigen mening opzich,maar mischien duw ik die te veel naar de achtergrond op dat soort momentenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je voert een sociale act op als je dingen doet die je niet bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik claim ook niet alles te weten. Ik vind ook niet dat ik 'beter' of 'natuurlijker' moet worden. Ik ben gewoon wie ik ben, zonder mij dingen aan te leren. Jammer voor de vrouwen die daar niet op vallen.
Ik hoef geen chick magnet te zijn. De juiste vrouwen trek ik sowieso wel aan.
Het komt op mij over dat jij heel slecht in je vel zat en je maar eens bent gaan bekwamen in de kunst van het versieren. Ik geloof daarom niet dat jij écht jezelf bent. Zoals je hier overkomt kan ik me in elk geval niet voorstellen dat vrouwen voor je gaan. Je wekt ernstig de indruk een soort sociale act op te voeren.
Voor sommigen een opendeur, voor sommigen bestaat irrationeel gedrag niet bij een vrouw om kleinigheden. Dus wel degelijk een punt wat sommige mensen nog niet ervaren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dat jullie niet wegwaaien, met al die open deuren.
Dat is wat ik bedoelde inderdaad. Het is belangrijk om aan te voelen wat irrationeel gedrag is aan haar kant en wat niet en het niet meteen op te geven en relaxt te blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb wel een sterke eigen mening opzich,maar mischien duw ik die te veel naar de achtergrond op dat soort momenten
Nou ben benieuwd wat zegt dat over mij dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou logisch, maar voor de ander niet. Ook_gek zei bijvoorbeeld dat hij het nooit heeft meegemaakt dat een vrouw zo deed. Dat zegt genoeg.
Dat je erop moet letten totdat je het automatisch aanvoeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat zegt dat over mij dan?
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je erop moet letten totdat je het automatisch aanvoelt
Hoeveel/hoelang?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
Jongeh, iedereen weet dat dat irrationele gedrag pms heet
hihi je zei 'ook gek'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.
Bij mij is het heel simpel, ik doe wat ik wil en ben altijd 100% me zelf. Direct weet iedereen man of vrouw wat ze aan me hebben. En dan weten ze ook dat boos worden of ruzzie daar niks aan verranderd. Dus blijft dat ook achterwegen.
Ze hebben geen aanleiding om op wat voor manier dan ook gek te reageren. Dat gebeurt van zelf als je gewoon je zelf bent en elkaar met respect behandeld.
Volgens mij komt het gewoon omdat vrouwen dan fucking chagrijnig zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.
Nooit ruzie gehad in een relatie? Ga toch weg manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon omdat vrouwen dan fucking chagrijnig zijn
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.
You heard itquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?
Tijdens PMS (en ook bij alcohol gebruik) heb je meer hormonen in je bloed, vandaar dat die gevoelens versterkt worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een open deur gesprokenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
+1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.
Die onzekere gevoelens die ik als vrouw sowieso al altijd heb, bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Tijdens PMS (en ook bij alcohol gebruik) heb je meer hormonen in je bloed, vandaar dat die gevoelens versterkt worden.
Hihi ik zie het! Gekke ikke hihiquote:
Tja het is toch echt zo. Neem dat gewoon van mij aan. Waarom zal ik daar over moeten liegen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit ruzie gehad in een relatie? Ga toch weg man
Je bent niet zeker of onzeker, gevoelens zitten tussen "0 en 10 in" zeg maar en is een moment opname. Sommige vrouwen zijn gemiddeld zekerder dan andere vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onzekere gevoelens die ik als vrouw sowieso al altijd heb, bedoel je?
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hihi ik zie het! Gekke ikke hihi
[..]
Tja het is toch echt zo. Neem dat gewoon van mij aan. Waarom zal ik daar over moeten liegen?
Ooooh wacht sorry! Het past niet in je straatje natuurlijk! Dus dan is het niet waar. Mijn fout!!!!
Misschien heeft hij wel onenigheden maar geen ruzie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldig
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmenschquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.
Dan zit er te weinig wrijving in de relatie en dat is ook niet gezond. Het is heel goed om een ruzie meegemaakt te hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel onenigheden maar geen ruzie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmensch
Amen.quote:
Nop sorry, we waren het niet altijd eens. Dat kan ook niet. Maar dan gingen we of onze eigen weg, of je zoekt een middenweg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldig
Je vrouwvriendelijkheid legt je vast en zeker geen windeieren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmensch
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ook gelezen in een boekje ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zit er te weinig wrijving in de relatie en dat is ook niet gezond. Het is heel goed om een ruzie meegemaakt te hebben.
Nee het past niet in je straatje, jij wilt gelijk hebben en die krijg je nu niet. Dus ga je lekker beginnen over ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:05 schreef firefly3 het volgende:
Maarja, als je hier komt in het forum en je beweert nog nooit een ruzie met een vrouw meegemaakt te hebben dan begin ik te twijfelen aan de ervaring die je hebt
Hoeveel relaties / hoelang heb je gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee het past niet in je straatje,
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vrouwvriendelijkheid legt je vast en zeker geen windeieren.
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook gelezen in een boekje ja?
[..]
Nee het past niet in je straatje, jij wilt gelijk hebben en die krijg je nu niet. Dus ga je lekker beginnen over ervaring.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.
Nee ik ben een zoogdier en jij een zuigdier. Lijkt me sterk dat we eieren leggen.
Laat me raden, vrouwen vinden jou meestal te lief in het dagelijks leven als je meer wiltquote:
Ruzie is altijd de schuld van de man dus het is mogelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.
Oh god ga jij nu ook al beginnen over relaties ja? Wat is het volgende, verhaaltje over de ardennen ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoeveel relaties / hoelang heb je gehad?
Wat doe je om ruzies te vermijden? Geef je haar meer gelijk dan ze zou moeten krijgen? Andersom?
Waarom moet je vrouwen nooit vertrouwen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuigdier ... Really?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.
Nee ik ben een zoogdier en jij een zuigdier. Lijkt me sterk dat we eieren leggen.
Ik heb nog nooit aan iemand aangegeven dat ik meer wil dus ik kom daar nog een keer op terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat me raden, vrouwen vinden jou meestal te lief in het dagelijks leven als je meer wilt
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuigdier ... Really?
Je bent echt twaalf?
Nope, try again.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuigdier ... Really?
Je bent echt twaalf?
Tja, je kunt ze ook gewoon vrouwen noemen, maar dat is te hoog gegrepen voor Flepke blijkbaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.
Wanneer ga je nou eens stoppen met te trachten tot gelijk krijgen dat ik geen ervaring heb? Het komt zo kansloos over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.
Zulks een eloquentie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.
Waarom vertel je Flepke niet hoeveel relaties je hebt gehad en voor hoe lang?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens stoppen met te trachten tot gelijk krijgen dat ik geen ervaring heb? Het komt zo kansloos over.
Je hebt nu alweer een paar standaard opmerkingen gehad. Maar zal je even helpen.
De volgende heb je nog niet gebruikt,
2 katten
Geen relatie vasthouden
Jaar vrijgezel
Nou kom er maar in!
okquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aan iemand aangegeven dat ik meer wil dus ik kom daar nog een keer op terug.
Klopt, ik heb nou eenmaal een zekere flux de bouche waar helaas niet iedereen over beschikt. Het is soms niet makkelijk om mij te zijn hoor.quote:
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom vertel je Flepke niet hoeveel relaties je hebt gehad en voor hoe lang?
Daar twijfel ik aan omdat je nog nooit ruzie hebt gehad met een vrouw. Dus ik vraag het maar aan jou direct, hoeveel relaties heb je gehad en hoe lang?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.
En het voegt nul toe aan dit topic. Jij was toch de geen van, neem aan als iemand wat zegt.
Bij deze neem het van me aan. Genoeg ervaring. Gewoon gemiddeld.
Kortstondige relaties zonder enige ruzie is plausibel. Langdurige relaties daarentegen een stuk minderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.
En het voegt nul toe aan dit topic. Jij was toch de geen van, neem aan als iemand wat zegt.
Bij deze neem het van me aan. Genoeg ervaring. Gewoon gemiddeld.
Welk gedeelte van, neem aan van mij genoeg om voldoende ervaring te hebben. En het voegt niks toe aan dit topic. Begrijp je niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan omdat je nog nooit ruzie hebt gehad met een vrouw. Dus ik vraag het maar aan jou direct, hoeveel relaties heb je gehad en hoe lang?
Tja sorry maar het is toch echt zo. Kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kortstondige relaties zonder enige ruzie is plausibel. Langdurige relaties daarentegen een stuk minder
Jawel man, ruzie makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja sorry maar het is toch echt zo. Kan er ook niks aan doen.
Precies, het balans loopt dan niet goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
Ruzie is een situatie of verschijnsel waarbij mensen onenigheid met elkaar hebben, wat gepaard kan gaan met over en weer schelden, het elkaar de schuld van iets geven, zwartmakerijen, of zelfs fysiek geweld.
Of ook_gek loopt 24/7 achter zijn vriendinnen aan, of andersom. Iemand heeft er een gebrek aan ruggengraat als dat soort situaties nooit voorkomen.
Ik heb met m'n vriendin, met wie ik 2 jaar samen ben, nog nooit ruzie gehad nee. We zijn beiden gewoon vrij makkelijk. Natuurlijk verschillen we wel eens van mening of heeft er een last van een ochtendhumeur, maar we hebben nooit echt ruzie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef firefly3 het volgende:
Nooit ruzie gehad in een relatie? Ga toch weg man
Afgezien van dat het DE balans is (serieus, met al die taalfouten die je maakt kom je niet over als een erg snugger iemand, koppel dat aan je zwart/wit denken doet je overkomen als een autist van max MBO niveau), is het gewoon compleet onzin. Ik zie niet waarom je ruzie zou moeten hebben in een relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Precies, het balans loopt dan niet goed.
Of ze gaan beiden hun eigen gang. Dus ipv kijken of er een mogelijke oplossing is moet je elkaar de tering in schelden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
Of ook_gek loopt 24/7 achter zijn vriendinnen aan, of andersom. Iemand heeft er een gebrek aan ruggengraat als dat soort situaties nooit voorkomen.
Precies. Natuurlijk doen we beiden zaken waar de ander het niet mee eens is. Soms heeft zij daarin gelijk, soms ik. Maar al met al zijn we enorm gek op mekaar en zijn die onenigheden gewoon niks in het grote geheel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Of ze gaan beiden hun eigen gang. Dus ipv kijken of er een mogelijke oplossing is moet je elkaar de tering in schelden?
Ik dus niet. Je moeten beiden voor zeg 90% niks tegen je zin in doen. Soms kom je ergens niet onderuit. En als je er niet uit komt prima gaat ieder zijn of haar gang.
Ik denk dat die vooral op jou van toepassing wie zit hier nou de hele tijd de relatie-expert uit te hangenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je voert een sociale act op als je dingen doet die je niet bent.
Werken aan je inner game, jetweettoch!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef kree het volgende:
Hele discussie is zinloos want dat gaat erover hoe het in een relatie is
Moet die eerst nog maar eens krijgen
Idd, heeft een mening gebaseerd op psychologieboekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat die vooral op jou van toepassing wie zit hier nou de hele tijd de relatie-expert uit te hangen
Omdat het in een boekje staat natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
Ik zie niet waarom je ruzie zou moeten hebben in een relatie.
Ging zij vreemd of ging jij vreemd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb met m'n vriendin, met wie ik 2 jaar samen ben, nog nooit ruzie gehad nee. We zijn beiden gewoon vrij makkelijk. Natuurlijk verschillen we wel eens van mening of heeft er een last van een ochtendhumeur, maar we hebben nooit echt ruzie.
M'n ex hiervoor (3 jaar) had ik ook nooit ruzie (tot het vreemdgaangebeuren), een aantal jaren daarvoor een relatie gehad waar ik wel vaak ruzie in had en dat was gewoon geen goeie relatie. Ze was enorm jaloers.
[..]
Afgezien van dat het DE balans is (serieus, met al die taalfouten die je maakt kom je niet over als een erg snugger iemand, koppel dat aan je zwart/wit denken doet je overkomen als een autist van max MBO niveau), is het gewoon compleet onzin. Ik zie niet waarom je ruzie zou moeten hebben in een relatie.
Een goedequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
ja jonge als je geen ruzie in een relatie heb wat voor relatie heb je dan
Het ging erom dat diegene beweerd het nooit meegemaakt te hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
ja jonge als je geen ruzie in een relatie heb wat voor relatie heb je dan
Ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Ging zij vreemd of ging jij vreemd?
Ik oordeel niet over opleidingen. Ik geef alleen aan dat je als een complete debiel overkomt.quote:Oordeel niet over opleidingen, dat doe ik ook niet.
Ik ben verre van emotieloos en heb soms een flink ochtendhumeur. Als ik dan onterecht uit m'n slof schiet bied ik meteen daarna m'n excuses aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij zijn bepaalde vrouwen in dit topic & de vriendinnen/scharrels van bepaalde mannen in dit topic emotie loos, heb geen andere verklaring.
"Nee ik doe nooit shittest"
"Nee wij hebben nooit ruzie"
etcetc.
Ik heb wel echte ruzie meegemaakt in een relatie. Heck, ik heb ruzies meegemaakt waar ik een meid bijna m'n huis uit heb moeten trappen. Reden te meer om te weten dat dat soort ruzies niet horen bij een goeie relatie. Juist in een goeie relatie probeer je je vriend(in) niet onnodig te kwetsen en tel je ff tot 10 (bij wijze van) voordat je reageert. Je bent toch geen primaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef firefly3 het volgende:
Het ging erom dat diegene beweerd het nooit meegemaakt te hebben.
misschien daten jullie wel gewoon enorme labielo's of roept je gedrag agressie opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij zijn bepaalde vrouwen in dit topic & de vriendinnen/scharrels van bepaalde mannen in dit topic emotie loos, heb geen andere verklaring.
etcetc.
Ik had het over ook_gek, hij heeft nog nooit een ruzie meegemaakt met een vrouw.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Ik oordeel niet over opleidingen. Ik geef alleen aan dat je als een complete debiel overkomt.
[..]
Ik ben verre van emotieloos en heb soms een flink ochtendhumeur. Als ik dan onterecht uit m'n slof schiet bied ik meteen daarna m'n excuses aan.
[..]
Ik heb wel echte ruzie meegemaakt in een relatie. Heck, ik heb ruzies meegemaakt waar ik een meid bijna m'n huis uit heb moeten trappen. Reden te meer om te weten dat dat soort ruzies niet horen bij een goeie relatie. Juist in een goeie relatie probeer je je vriend(in) niet onnodig te kwetsen en tel je ff tot 10 (bij wijze van) voordat je reageert. Je bent toch geen primaat?
Jij hebt echt een enorme tunnelvisie waar het vrouwen betreft. Er is één mal en daar komen vrouwen allemaal uit. Anders zijn het emotieloze Stepford Wives.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Flepke het volgende:
etcetc.
Die vond ik verrassend leuk gedaan, die remake. Dus mijn zegen heb je!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
oh de nicole kidman versie stepford wives ??? Dan zie ik er als stepfordwive nog een beetje puik uit
Hij heeft wel gelijk, hij heeft het namelijk over de mensen hier op het forum die blijkbaar nog nooit ruzie heeft gehad en de hoop mensen die nooit irrationeel gedrag hebben vertoont. Zoveel onzekere mensen hier :/ Geef gewoon toe ooit ruzie te hebben gehad of irrationeel over een kleinigheidje te zijn geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt echt een enorme tunnelvisie waar het vrouwen betreft. Er is één mal en daar komen vrouwen allemaal uit. Anders zijn het emotieloze Stepford Wives.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt echt een enorme tunnelvisie waar het vrouwen betreft. Er is één mal en daar komen vrouwen allemaal uit. Anders zijn het emotieloze Stepford Wives.
quote:Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
Er "hoort" helemaal niks. Dat is weer van die boekjeswijsheid van je. Als er niks ernstigs voorvalt in een relatie (vreemdgaan is een voorbeeld) is er gewoon geen reden om een flinke ruzie te hebben. Natuurlijk gebeurt het soms wel, mensen maken fouten, maar dat 'hoort' helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik had het over ook_gek, hij heeft nog nooit een ruzie meegemaakt met een vrouw.
En juist in gezonde relaties komt af en toe een ruzie naar voren. Het hoeft niet vaak te zijn, maar het hoort heel soms voor te komen.
Denigrerend doen over vrouwen in het algemeen helpt je case niet echt Fapke. Iedereen kan een beetje bouwvakkersgrappen maken, dat getuigt nou niet echt van enig niveau. Hou dat soort kroegpraat liever gewoon in de kroeg.quote:
Wat wil je nu? Dat ik ga zeggen dat ik in de laatste 2 relaties ruzies heb gehad? Dat is gewoon niet zo. In die 5 jaar totaal heb ik geen ruzie gehad. Punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Ja, ik heb weleens irrationeel gedrag vertoont, ja ik heb weleens ruzies gehad in relaties.
Ik zeg het ook, nu jullie
Ook al vind ik het commerciële gedoe, kijk maar eens een keertje naar dr Phill. Ja het is tv gedoe, maar diegene weet wel meer over psychologie dan jij en ik. Zelfs hij zegt dat heel soms een ruzie gezond is voor een relatie. Verder staan er veel meer psychologen hier achter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er "hoort" helemaal niks. Dat is weer van die boekjeswijsheid van je. Als er niks ernstigs voorvalt in een relatie (vreemdgaan is een voorbeeld) is er gewoon geen reden om een flinke ruzie te hebben. Natuurlijk gebeurt het soms wel, mensen maken fouten, maar dat 'hoort' helemaal niet.
Dat is meer uitzondering dan norm. That's all. Ik kan me wel voorstellen dat in zo'n relatie veel passief agressief gedrag vertoont wordt. Totdat het verwatert.. en dan rinse and repeat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je nu? Dat ik ga zeggen dat ik in de laatste 2 relaties ruzies heb gehad? Dat is gewoon niet zo. In die 5 jaar totaal heb ik geen ruzie gehad. Punt.
ok laterzquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik stap de auto in en ben vanavond weg tot vanavond laat of anders morgen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik stap de auto in en ben vanavond weg tot vanavond laat of anders morgen
Ik denk dat er niemand is die hier nooit ruzie heeft gehad of een irrationaliteit heeft vertoond. Dat is menselijk. Maar of dat nu wel of niet binnen een relatie plaatsvindt, is totaal niet relevant voor de zwaarte van die relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:
Hij heeft wel gelijk, hij heeft het namelijk over de mensen hier op het forum die blijkbaar nog nooit ruzie heeft gehad en de hoop mensen die nooit irrationeel gedrag hebben vertoont. Zoveel onzekere mensen hier :/ Geef gewoon toe ooit ruzie te hebben gehad of irrationeel over een kleinigheidje te zijn geweest.
Ja, stap maar je vluchtauto inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Mag even vragen waar deze reactie op slaat?quote:
Dit is onzin. Ruzie ontstaat alleen maar als één van, of beide, partijen hun emoties niet in toom kunnen houden. Kunnen jij en je partner dit wel, dan kunnen onenigheden gewoon op een normale manier uitgepraat worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
Ruzie is een situatie of verschijnsel waarbij mensen onenigheid met elkaar hebben, wat gepaard kan gaan met over en weer schelden, het elkaar de schuld van iets geven, zwartmakerijen, of zelfs fysiek geweld.
Bullshit. Wat ze zeggen is dat je kunnen UITEN in een relatie goed is voor je relatie, en dat kan prima zonder ruzie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef firefly3 het volgende:
Ook al vind ik het commerciële gedoe, kijk maar eens een keertje naar dr Phill. Ja het is tv gedoe, maar diegene weet wel meer over psychologie dan jij en ik. Zelfs hij zegt dat heel soms een ruzie gezond is voor een relatie. Verder staan er veel meer psychologen hier achter.
Oh lol, jij denkt beter te weten waarom ik vreemdgegaan ben dan ikzelf?quote:Je ging denk ik vreemd omdat er geen spanning meer in de relatie zat.
Ook_gek beweert dat hij nog nooit ruzie heeft meegemaakt met een vrouw terwijl hij al 32 isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die hier nooit ruzie heeft gehad of een irrationaliteit heeft vertoond. Dat is menselijk. Maar of dat nu wel of niet binnen een relatie plaatsvindt, is totaal niet relevant voor de zwaarte van die relatie.
In sommige relaties gaat het er nu eenmaal rustiger aan toe. Blijft het bij een woordenwisseling of felle discussie. Ik ken er ook een aantal in mijn omgeving die ruzieloos prima verlopen.
Zo veel mensen, zo veel emoties, zo veel manieren om daarmee om te gaan, zo veel relaties. Jij en je metgezel denken veel te zwartwit en laten totaal geen ruimte voor nuances.
Het is zoals jullie zeggen dat het is en anders snap je het niet. Of ben je een gleufdier.
Tja.
Dont blame me, blame wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruziequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ruzie ontstaat alleen maar als één van, of beide, partijen hun emoties niet in toom kunnen houden. Kunnen jij en je partner dit wel, dan kunnen onenigheden gewoon op een normale manier uitgepraat worden.
Dit is zeer zelden. Men is soms irrationeel; dus ruzies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ruzie ontstaat alleen maar als één van, of beide, partijen hun emoties niet in toom kunnen houden. Kunnen jij en je partner dit wel, dan kunnen onenigheden gewoon op een normale manier uitgepraat worden.
Bepaal jij dat? Gebaseerd waarop? Sorry hoor, maar ik ga voor het gemak even uit van "mijn soort mensen" (HBO of WO opleidingsniveau) en in mijn vriendenkring komen knallende ruzies vrijwel niet voor. Zo normaal is het helemaal niet om regelmatig enorm emotioneel te worden, dat is iets voor mensen die hun emotie niet onder controle hebben.quote:
En? Wie ben jij om te zeggen of dat klopt of niet? Wie ben jij om voor mij te gaan bepalen waarom ik vreemd ben gegaan? Wat een bullshit zeg, ongelovelijk. Wat voor'n rasautist ben je als je ELKE persoon precies in jouw eigen kleine hokjes gaat kneden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek beweert dat hij nog nooit ruzie heeft meegemaakt met een vrouw terwijl hij al 32 is
Onzin. Ook als ik emotioneel ben weet ik prima dat ik emotioneel ben. Als ik m'n vriendin een keer een snauw geef omdat ik in een kuthumeur ben dan bied ik daarna gewoon m'n excuses aan. Lijkt me normaal ook dat je dat dan doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Sinji het volgende:
Dit is zeer zelden. Men is soms irrationeel; dus ruzies.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dont blame me, blame wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruzie
Dat emotionele onvolwassenheid de norm is voor een groot gedeelte van de bevolking is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is zeer zelden. Men is soms irrationeel; dus ruzies.
Waarom ben je dan vreemdgegaan? Vertel het me en geef me ongelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Gebaseerd waarop? Sorry hoor, maar ik ga voor het gemak even uit van "mijn soort mensen" (HBO of WO opleidingsniveau) en in mijn vriendenkring komen knallende ruzies vrijwel niet voor. Zo normaal is het helemaal niet om regelmatig enorm emotioneel te worden, dat is iets voor mensen die hun emotie niet onder controle hebben.
[..]
En? Wie ben jij om te zeggen of dat klopt of niet? Wie ben jij om voor mij te gaan bepalen waarom ik vreemd ben gegaan? Wat een bullshit zeg, ongelovelijk. Wat voor'n rasautist ben je als je ELKE persoon precies in jouw eigen kleine hokjes gaat kneden?
En zegt ook dat hij wel meningsverschillen heeft gehad, maar dat die nooit uitmondden in ruzie. Omdat ze er op een andere manier mee omgingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek beweert dat hij nog nooit ruzie heeft meegemaakt met een vrouw terwijl hij al 32 is
Beiden weglopen is geen gezonde oplossing. Zoiets las ik ook. En dan nog, moet je het toch wel ooit een keer meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zegt ook dat hij wel meningsverschillen heeft gehad, maar dat die nooit uitmondden in ruzie. Omdat ze er op een andere manier mee omgingen.
Zie je het verschil?
Extreem lekker wijf met een fantastisch figuur, en ik zat in het buitenland dus ik dacht er mee weg te komen. Met die relatie was niks mis, maar ik ben (of nouja, was) gewoon iemand die kwa vrouwen nooit genoeg kan krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Waarom ben je dan vreemdgegaan? Vertel het me en geef me ongelijk.
Wie heeft het over weglopen? Ik heb ook meningsverschillen met m'n vriendin, die praten we uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Beiden weglopen is geen gezonde oplossing.
Dan was je dus toch op zoek naar spanning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Extreem lekker wijf met een fantastisch figuur, en ik zat in het buitenland dus ik dacht er mee weg te komen. Met die relatie was niks mis, maar ik ben (of nouja, was) gewoon iemand die kwa vrouwen nooit genoeg kan krijgen.
Jij kan echt niet tussen regels door lezen, hè? Zou je toch eens moeten leren, dan leer je ook de nuances herkennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Beiden weglopen is geen gezonde oplossing. Zoiets las ik ook. En dan nog, moet je het toch wel ooit een keer meegemaakt hebben![]()
Ik had het over ook_gekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie heeft het over weglopen? Ik heb ook meningsverschillen met m'n vriendin, die praten we uit.
Correct.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
[..]
Dat emotionele onvolwassenheid de norm is voor een groot gedeelte van de bevolking is een ander verhaal.
En ik maar denken dat het bij mij lang duurde voordat ik dingen door had.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan echt niet tussen regels door lezen, hè? Zou je toch eens moeten leren, dan leer je ook de nuances herkennen.
Nee, en al was ik dat wel dan betekent dat niet dat die relatie slecht was. Ik had met die vriendin ook gewoon meerdere malen in de week seks. Je krijgt alleen niet vaak een bloedmooie amerikaanse achter je aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Dan was je dus toch op zoek naar spanning.
Ik ook, en dat kan voor hem net zo goed gelden.quote:
Dan val ik nog mee met borderlinequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Echt jezus sommige mensen zijn hier echt geestelijk beperkt volgens mij.
Ik zie er op het moment maar 1tje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Echt jezus sommige mensen zijn hier echt geestelijk beperkt volgens mij.
Toch zocht je seksuele spanning dus :/quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en al was ik dat wel dan betekent dat niet dat die relatie slecht was. Ik had met die vriendin ook gewoon meerdere malen in de week seks. Je krijgt alleen niet vaak een bloedmooie amerikaanse achter je aan.
[..]
Ik ook, en dat kan voor hem net zo goed gelden.
Ik zie er meedere.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zie er op het moment maar 1tje.
Enorm joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
ik wee
[..]
Dan val ik nog mee met borderline
Jij claimde dat er geen spanning in de relatie zat, en dat was volslagen onzin. Ik zocht helemaal niks, ik kreeg gewoon een kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Toch zocht je seksuele spanning dus :/
Wat is dat dan? Heeft het te maken met hamburgers in tostiapparaten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
het lijkt wel een verzameling jostitosties
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is dat dan? Heeft het te maken met hamburgers in tostiapparaten?
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij claimde dat er geen spanning in de relatie zat, en dat was volslagen onzin. Ik zocht helemaal niks, ik kreeg gewoon een kans.
Nee, ik miste niks. Wat ben je nou voor'n mongool dat jij voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik al dan niet mistte? Enorme amateur-Freud dat je bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.
Maar het is wel waar je naar moet streven. Hier werd eerder gezegd dat ruzies in een relatie gezond zijn en dat is gewoon niet zo. Ruzies worden cycli van emotioneel geweld en het daarna weer goedmaken, want "dat houdt de spanning erin". Tot de bom een keer barst en één van de twee echt te ver gaat en dit gebeurt onherroepelijk een keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou, knap. Maar dat geldt niet voor de meesten.
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik miste niks. Wat ben je nou voor'n mongool dat jij voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik al dan niet mistte? Enorme amateur-Freud dat je bent
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.
Zij was meer dan genoeg. Mooie slimme meid. Niks mis mee. Ik was prima tevreden in m'n relatie, zowel op emotioneel als fysiek vlak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?
Ah, weer z'n boekjestheorie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Als je een goed relatie hebt ga je niet vreemd.
Als dit al zo moeilijk te begrijpen is :/
Adding insult to selfafflicted injury ... Hou ermee op, je zet jezelf alleen maar meer voor schut, met je psychologie van de bevroren grond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?
En het gaat maar door met zwartwitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Als je een goed relatie hebt ga je niet vreemd.
Als dit al zo moeilijk te begrijpen is :/
Onenigheid als 2 volwassen uitpraten is ideaal. Helaas niet zo sexy.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Maar het is wel waar je naar moet streven. Hier werd eerder gezegd dat ruzies in een relatie gezond zijn en dat is gewoon niet zo. Ruzies worden cycli van emotioneel geweld en het daarna weer goedmaken, want "dat houdt de spanning erin". Tot de bom een keer barst en één van de twee echt te ver gaat en dit gebeurt onherroepelijk een keer.
Jij komt zelf met rare termen aangelopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adding insult to selfafflicted injury ... Hou ermee op, je zet jezelf alleen maar meer voor schut, met je psychologie van de bevroren grond.
Gewoon een kneusje met z'n eerste vriendinnetje die nu een beetje het scharrelen heeft ontdekt en samen met wat tekstjes op internet nu denkt het allemaal wel te weten. Maar met die verbale diarree van 'em wordt het alsmaar duidelijker hoe de vork echt in de steel zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef Copycat het volgende:
En het gaat maar door met zwartwitten.
Dat jij nu geen engels kuntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Jij komt zelf met rare termen aangelopen
Beetje algemene kennis zou je ook al geen kwaad doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Jij komt zelf met rare termen aangelopen
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis zou je ook al geen kwaad doen.
Hey kneus, nu kun je het wel lekker om gaan draaien maar JIJ was hier de persoon die gewoon een simpele engelse term die 100% correct was niet begreep!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?
Ja, maar dan heb je het vast wel 1 keer meegemaakt. Ook_gek heeft het nog noooooooit meegemaakt en weet niet wat een ruzie is met een vrouwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je soms heb een relatie waar je ook naast sexuele partner bent ook vrienden bent en dan vallen de ruzies ook wel mee maar geloof dat ze dat nog niet zo snappen
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leidenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef Catbert het volgende:
Firefly denkt zeker ook dat als je een goeie relatie hebt je andere vrouwen ook niet meer aantrekkelijk vindt
Gast. Zelfs als Scarlett mijn bed in kwam met als voorwaarde dat ik niet meer met mijn moeder mag praten, dan onteigen ik haar ter plekke!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leiden
Het heeft niks met zwakte te maken, zwak zijn we allemaal. Het is een kwestie van jezelf niet in die positie brengen. Dat heb ik geleerd van dat geheel. Denken dat jij sterker bent dan die 'vreemdgangers' is namelijk die grote pitfall.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leiden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gast. Zelfs als Scarlett mijn bed in kwam met als voorwaarde dat ik niet meer met mijn moeder mag praten, dan onteigen ik haar ter plekke!!
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.
In goede en slechte relaties.
Aww, en nu lopen slijmenquote:
Ahhww shhhieet, Flepke is going to eat you.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.
In goede en slechte relaties.
Oh was is er, ben ik gemeen naar je mattie toe? Ik denk dat hij er meer aan heeft als je 'em even een kusje komt geven.quote:
Inderdaad, dan komt ze je neukenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Copycat het volgende:
En als ik ruzie heb gemaakt in de relatie, dan is het normaal!!!!
Dus iedere relatie zonder ruzie is per definitie een slechte relatie die uitmondt in seks met Scarlett Johansson.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Copycat het volgende:
En als ik ruzie heb gemaakt in de relatie, dan is het normaal!!!!
Dus iedere relatie zonder ruzie is per definitie een slechte relatie die uitmondt in seks met Scarlett Johansson.
Whoosh.quote:
He wishes ..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Ahhww shhhieet, Flepke is going to eat you.
Nee sorry,ik heb net gegeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahhww shhhieet, Flepke is going to eat you.
Fuck dat, Johnny zou ik waarschijnlijk ook doen, just for bragging rights zegmaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil liever een relatie waarin ik vreemdga met Johny Depp
Vraag dat aan Firefly, die is er zo fier op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef Flepke het volgende:
Wat had versieren ook al weer te maken met ruzie binnen een relatie?
wtf am i reading?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Fuck dat, Johnny zou ik waarschijnlijk ook doen, just for bragging rights zegmaar
Irrationeel gedrag / (bitch)tests die ontstaan uit emoties en niet uit logica.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef Flepke het volgende:
Wat had versieren ook al weer te maken met ruzie binnen een relatie?
Scissor Sistersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Copycat het volgende:
Zul je net zien. Ik ga zo naar een concert van Janis Ian en dan krijg ik ruzie met mijn date en moet ik met die pot scharen.
En voor jezelf toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Scissor Sisters
Anyway, have fun. Ik moet ook maar eens gaan, koken voor de vrouw...
Snel doen, anders komt er misschien ruziequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Anyway, have fun. Ik moet ook maar eens gaan, koken voor de vrouw...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Snel doen, anders komt er misschien ruzie [ afbeelding ]
Als je daarover al ruzie krijgt, heb je best wel een k*trelatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Flepke het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon fokken en trap haar het aanrecht op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je daarover al ruzie krijgt, heb je best wel een k*trelatie.
Mijn moeder kan niet koken. Ik kook dan liever zelf. Is dat erg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon fokken en trap haar het aanrecht op.
Vrouwen horen te koken.
Niet zo respectloos over m'n vriendin a.u.b.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:53 schreef Flepke het volgende:
Blijf dan gewoon fokken en trap haar het aanrecht op.
Waarom? Ik vind het leuk om te doen, en kan het ook goed. Hoeveel vrouwelijke topkoks zijn er in verhouding tot mannen? Komt bij dat ze hoogzwanger is.quote:Vrouwen horen te koken.
Dat zijn de situaties waarbij je op een vriendin jaagt en dus alleen buitenshuis eet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet koken. Ik kook dan liever zelf. Is dat erg?
Hoeveel vrouwelijke nichten zijn er in verhouding tot mannen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het leuk om te doen, en kan het ook goed. Hoeveel vrouwelijke topkoks zijn er in verhouding tot mannen?
Ja want ik ga zelf betalen voor mijn etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat zijn de situaties waarbij je op een vriendin jaagt en dus alleen buitenshuis eet.
Hoeveel appels zijn er in verhouding tot peren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
Hoeveel vrouwelijke nichten zijn er in verhouding tot mannen?
Dat heeft er dus niets mee te maken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan fruit relaties aangaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoeveel appels zijn er in verhouding met peren?
Bedoel je nichten alsin de vrouwelijke variant van neven of als in de vrouwelijke variant van homo's (oftewel lesbiennes). In beide gevallen zullen d'r ongeveer evenveel zijn als hun mannelijke equivalent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
Aangezien jij waarschijnlijk regelmatig je pik in een warme watermeloen steekt ben jij de expert, dus vertel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
Sinds wanneer kan fruit relaties aangaan?
Sinds wanneer kunnen homo's dat met hetero's?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
Sinds wanneer kan fruit relaties aangaan?
Sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen homo's dat met hetero's?
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/23253quote:
quote:oei ik heb hier idd helaas ook ervaring mee...
paar jaar geleden ging ik een tijdje om met zo'n jongen waarvan iedereen dacht dat ie gay was, ik zelf dacht t eerst ook.
maar hij bleef maar volhouden dat ie t niet was, hij werd zelfs een keer boos op me....
ik vond m ondertussen erg leuk, en hij zei en deed alsof hij mij ook leuk vond...
tot op het moment dat ik m dus echt duidelijk maakte dat ik verliefd op hem was, toen moest ie opeens met me praten....
en hij zei: "ik ben homo"
geloof me, nog nooit ben ik ZO boos op iemand geweest als toen, ik ging zelfs over tot fysiek geweld....
na een aantal maanden is het wel goed gekomen hoor, de vriendschap dan (hij's natuurlijk nog steeds homo )
anyway, mijn mening is, als je echt sterke vermoedens hebt dat ie homo is, en als zelfs je omgeving dat ook heeft dan denk ik toch dat je misschien wel gelijk hebt, ik zie het op mn werk (ben stewardess) ook heel vaak.....of je vriend moet een uitzondering zijn..
maar hij kan ook gewoon heel erg bang zijn om uit de kast te komen, bang voor reacties enzo en dan "gebruikt" hij jou gewoon om zogenaamd te bewijzen dat ie niet gay is...
Grapjas, Flepke vragen naar eigen ervaring. Je leest nog niet lang genoeg meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
Aangezien jij waarschijnlijk regelmatig je pik in een warme watermeloen steekt ben jij de expert, dus vertel?
Ik geloof zeker dat Fapke behoorlijk ervaren is. Als ik wil weten wat op dit moment "hot" is in de porn-scene zal ik 't ook zeker aan hem vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
Grapjas, Flepke vragen naar eigen ervaring. Je leest nog niet lang genoeg mee
Jij komt met Viva als bron? Nou snap ik waar je je wijsheden vandaan haaltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef Flepke het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/23253
Wat jij wilt schatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij komt met Viva als bron? Nou snap ik waar je je wijsheden vandaan haalt
Ik denk dat 'ie genoeg zoenen van z'n demente oma heeft gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
waarschijnlijk is het een pukkelige puber die zijn eerste zoen nog moet krijgen
Ook nog serieus doorgaan daaropquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
Wat jij wilt schat
http://en.wikipedia.org/wiki/Latent_homosexuality
Je bent volgens mij vrij onzeker, je klinkt niet echt vriendelijk en ik zie een foto in je fotoboek met allemaal spelletjes dvd's ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vermoeden begint bij mij ook steeds meer te ontstaan. Niet dat daar iets mis mee is. Op dat punt hebben we allemaal ooit gestaan, alleen was ik toen 11 ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
water tekort?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begint bij mij ook steeds meer te ontstaan. Niet dat daar iets mis mee is. Op dat punt hebben we allemaal ooit gestaan, alleen was ik toen 11 ofzo
Post zelf eens foto's dan held?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Je bent volgens mij vrij onzeker, je klinkt niet echt vriendelijk en ik zie een foto in je fotoboek met allemaal spelletjes dvd's ofzo
HBO niveau my ass, met dat soort grappen kom je aan als je op de middelbare zitquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
Wat jij wilt schat
http://en.wikipedia.org/wiki/Latent_homosexuality
ok wachtquote:
quote:
kalender leeftijd zegt dan ook niks over de geestelijke vermogens van iemandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:04 schreef Catbert het volgende:
HBO niveau my ass, met dat soort grappen kom je aan als je op de middelbare zit![]()
Ik geloof echt niet dat je 26 ofzo bent, volgens mij ben je gewoon 17 ofzo!
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanafquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zelfs ik zit op het puntje van mijn stoel...
Vandaar dat vocht overvloedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanaf
Dat had ik gehoopt, maar foto's zijn te onduidelijk daarvoor en ik heb mijn nek verdraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanaf
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...
Je moet vast erg onzeker zijn als je daar je self-worth vandaan haalt.quote:
Hij reageerde op haar foto op basis van de kinderachtig opmerking. Ik vind berg beklimmen niet echt kinderachtig, dus ik zie de vergelijking niet helemaal. Hij zei verder niks over haar uiterlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Catbert het volgende:
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...
Je bent de eerste die het ontdektquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een onderbroek op je kop hebt man
Lets just be friendsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij reageerde op haar foto op basis van de kinderachtig opmerking. Ik vind berg beklimmen niet echt kinderachtig, dus ik zie de vergelijking niet helemaal. Hij zei verder niks over haar uiterlijk
Denk je?quote:
Kan je ook voor mij koken?quote:
Ik had een ninja edit gedaan vandaarquote:
Same difference, maar dit was duidelijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
Ik zweer dat hier net iets anders stond.
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had een ninja edit gedaan vandaar
Dit was minder definitief bedoel je. Kans op hoop enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Same difference, maar dit was duidelijker.
lol daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.
Die man is ondertussen ook aan het koken voor zijn vrouw hè! Beetje respect mag welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.
Voor mannen die koken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die man is ondertussen ook aan het koken voor zijn vrouw hè! Beetje respect mag wel
Om eerlijk te zijn snapte ik geen hol van je reactie op mijn post. Maar het zinnetje kwam me bekend voor (gebruik 'm zelf wel eens). Dus ik vroeg om verduidelijking, maar eigenlijk had ik moeten vragen: wtf bedoel je? Dus bij deze, mag je 'm als nog beantwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:
Dit was minder definitief bedoel je. Kans op hoop enzo.
Wat is dit voor een domme opmerkingquote:
Enigste vrouwentaak die ik nog wel eens doe is stofzuigen:quote:
Samen kloten koken in de keuken is anders best een leuk opstapje naar sex op het aanrechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Wat is dit voor een domme opmerkingHiermee breng je beginnelingen op het verkeerde pad en denken ze dat ze kookles moeten nemen om goed te worden met vrouwen
Het eten zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
Daar is niets doms aan , het is lekker als een man wat voor je gaat koken
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samen kloten koken in de keuken is anders best een leuk opstapje naar sex op het aanrecht
Zonder vuur geen passionele sexquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uit
Koken doe je keramisch, op een (andere) vrouwenbuik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uit
Waar haal je die instant filmpjes vandaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Koken doe je keramisch, op een (andere) vrouwenbuik.
Liever een natte poes dan een passievruchtquote:
Je hebt zijn geweldige foto-reeks van vannacht gemist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
Waar haal je die instant filmpjes vandaan
Great minds think alike, genoeg mensen op deze aardkloot die netzo gek zijn als ik en het ook nog eens filmenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar haal je die instant filmpjes vandaan
Doe jij er maar wat aan!quote:
Haal ze terug ofzo. Post een foto van je tieten.quote:Edit: ik denk trouwens dat jullie de rest hebben weggejaagd![]()
Jij eerstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Flepke het volgende:
Haal ze terug ofzo. Post een foto van je tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |