Die man is ondertussen ook aan het koken voor zijn vrouw hè! Beetje respect mag welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.
Voor mannen die koken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die man is ondertussen ook aan het koken voor zijn vrouw hè! Beetje respect mag wel
Om eerlijk te zijn snapte ik geen hol van je reactie op mijn post. Maar het zinnetje kwam me bekend voor (gebruik 'm zelf wel eens). Dus ik vroeg om verduidelijking, maar eigenlijk had ik moeten vragen: wtf bedoel je? Dus bij deze, mag je 'm als nog beantwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:
Dit was minder definitief bedoel je. Kans op hoop enzo.
Wat is dit voor een domme opmerkingquote:
Enigste vrouwentaak die ik nog wel eens doe is stofzuigen:quote:
Samen kloten koken in de keuken is anders best een leuk opstapje naar sex op het aanrechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Wat is dit voor een domme opmerkingHiermee breng je beginnelingen op het verkeerde pad en denken ze dat ze kookles moeten nemen om goed te worden met vrouwen
Het eten zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
Daar is niets doms aan , het is lekker als een man wat voor je gaat koken
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samen kloten koken in de keuken is anders best een leuk opstapje naar sex op het aanrecht
Zonder vuur geen passionele sexquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uit
Koken doe je keramisch, op een (andere) vrouwenbuik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
dat is wel lekker ja, maar het vuur moet dan wel uit
Waar haal je die instant filmpjes vandaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Koken doe je keramisch, op een (andere) vrouwenbuik.
Liever een natte poes dan een passievruchtquote:
Je hebt zijn geweldige foto-reeks van vannacht gemist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
Waar haal je die instant filmpjes vandaan
Great minds think alike, genoeg mensen op deze aardkloot die netzo gek zijn als ik en het ook nog eens filmenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar haal je die instant filmpjes vandaan
Doe jij er maar wat aan!quote:
Haal ze terug ofzo. Post een foto van je tieten.quote:Edit: ik denk trouwens dat jullie de rest hebben weggejaagd![]()
Jij eerstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Flepke het volgende:
Haal ze terug ofzo. Post een foto van je tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |