Ja door iemand van 70+quote:
Ik heb geen pompoenen, ik ben niet zo gezegend wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef formerjellybean het volgende:
oh dus jij word op je pompoenen aangesproken in de AH
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zocht hij nog een leuk meisje voor zijn kleinzoon
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.
Nee, ik weet niet alles, maar dit is iets waar ik op de hoogte van ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebt
Mensen worden boos als ze ontdekken dat ze hunzelf niet zo goed kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
Hier op het forum is men eigenwijs, want men heeft geen tips en kraakt men dingen af die duidelijk bewezen zijn in de psychologie. Sorry hoor, maar dan heb je geen genoeg ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.
Ik zie jou vooral als een betweterig wijsneusje die zelf nog wel iets te leren heeft. Je schildert jezelf als als een zeer ervaren en sociaal interessant persoon. Als je die indruk op een forum nog niet eens weet te wekken dan vraag ik mij sterk af of je in het echt wel zo gezellig bent.
Iemand die zo eigenwijs en betweterig is kan ik maar moeilijk in staat achten een lange relatie in stand te houden. Pot verwijt de ketel.
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Elke man die denkt dat hij de baas is in huis, neem zich zelf in de maling
Sukkelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Wat heeft betalen er mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
Gast het is een uitdrukking! Niks meer!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
IMHO zijn vrouwen en mannen niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. M.i. is het gewoon een slecht teken als er op enige manier een machtsverhouding ontstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Gelijkheid bestaat niet in een relatie.
Precies. M'n vriendin en ik gunnen elkaar de wereld. Ik zou het leuk vinden als ze meer zou verdienen, maar het zou onze relatie niet 'beter' maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Beiden gewoon je zelf zijn in een relatie, en kan je het ondanks elkaars minpunten het prima met elkaar vinden en je hebt het gezellig is het goed.
Dat idd. Een hoop theoretisch geneuzel van een kerel die net z'n eerste keer gezoend heeft ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk meer dat die de relatie expert uithangt terwijl die dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |