Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, voor al de dames en gast(en) dienog niet snappen dat vrouwen testen of bitchtests doen, hier is een beter uitleg:
"It's not that they are actually TESTING you, they're just getting pissy or whatever and if you react in a weak way, well that just goes and shos her something about you. Women generally don't think "OK ITS TEST TIME!""
Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaal
Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.
Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
ik test geen mannen als ik geirriteerd ben dan ben ik bitcherig
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegeven
IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.
Wat is dit voor een test?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
Nog steeds dat gezeik over testen? Tering
Je capslock is gestolen hehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?
Ik heb een plan. Ik geef het gewoon toe en dan is het vast einde onderwerpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
vuurvliegje heeft een herhaalknopje en die raakt nogal door de waar daardoor valt die steeds in herhaling
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!quote:
Dat snapt hij wel, maar hij is gewoon een attention-whorequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
Jammer dat er je geen humor hebt. Vrouwen vinden humor aantrekkelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer dat er zo veel onzin in deze topic staat tegenwoordig.
Als het echt zo'n labielo is dan kun je maar beter wel hard weglopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.
Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
Hey je hebt hem weer tijdelijk terug gekregenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
Je kunt beter elders versiercolleges geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.
Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
Lucky bastard!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt beter elders versiercolleges geven.
P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
hij kan zijn uitknopje niet vinden
Ik ben ook niet zo van de drammerds. Soms denken mensen dat als ze me 9 keer iets vragen waarop ik nee zei, dat ik dan de 10e keer ineens ja ga zeggen of zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet weer zo slim , want dan heeft die door zijn gedram zijn zin gekregen en ik ben er niet zo voor als drammerds hun zin krijgen
De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
Grapjas, het ligt toch nooit aan de manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zit ben je gewoon ergens terecht kwaad over gaat hij het gooien op vrouwen hebben rare emoties waar ze zich door laten leiden dus is het een bitchtest.
Misschien ben je gewoon een irritante sukkel en vind ze je gewoon super irritant
Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrijn goed hoe vrouwen werken
Hoe oud?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrij goed hoe vrouwen werken
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten?
[..]
Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.
Haha, ik bedoelde meer in de zin van hoe ze in elkaar zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfde
ja noem jezelf maar iets kleinsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Vertel je nou iets nieuws? De meeste van ons zijn opgegroeid met een moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelf
Geen zelfkennis dus want je zit al een heel lulverhaal te vertellenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |