Die rol neem je zelf aan door je gedrag. Ik verander niks aan jou als persoon en aan je gedrag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je stopt me weer in een rol, ik heb ook vrouwen gehad die veel ouder zijn dan mij etc en ik herken het gedrag. Wanneer was je laatste serieuze relatie en voor hoe lang? Het lijkt alsof je niet veel ervaring hebt met relaties.
Dat stukje waar jij je gedrag omschrijft is echt coolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...
[..]
Gezelligheid, mensen helpen, ervaringen delen
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat stukje waar jij je gedrag omschrijft is echt cool
Heloef, kom er maar in!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?
En wie ben jij om te bepalen of het rationeel of irrationeel is? Je maakt er haar echt niet vrolijker op door te zeggen 'ik ga nu niet met jouw emoties mee want je reageert buiten proportioneel en irrationeel.' hoeveel relatie ervaring heb jij überhaupt aangezien je stelt dat er maar twee opties zijn als een vrouw emotioneel reageert?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.
Oh, dan kom ik er wel in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar ze wil geen mannen die jonger zijn (gokje)
Je mist ervaring lijkt het, ook volwassen vrouwen kunnen weleens irrationeel gedrag vertonen. Nooit meegemaakt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die rol neem je zelf aan door je gedrag. Ik verander niks aan jou als persoon en aan je gedrag.
Dat doe je allemaal zelf.
En oh god gaan we weer ik ben beter want ik heb meer gedaan fase.
En hoe oud mag jij dan wel zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mist ervaring lijkt het, ook volwassen vrouwen kunnen weleens irrationeel gedrag vertonen. Nooit meegemaakt?
Ik zeg niet dat er twee opties zijn, hoe irrationeler het gedrag is hoe meer onzin het is dat ze zegt. Vrij logisch opzich.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of het rationeel of irrationeel is? Je maakt er haar echt niet vrolijker op door te zeggen 'ik ga nu niet met jouw emoties mee want je reageert buiten proportioneel en irrationeel.' hoeveel relatie ervaring heb jij überhaupt aangezien je stelt dat er maar twee opties zijn als een vrouw emotioneel reageert?
Slimmerik, ik heb nooit mijn leeftijd vermeld hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hoe oud mag jij dan wel zijn?
Welke opties zijn er dan wel qua gedrag? Net hield je de scheiding nog op rationeel/irrationeel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er twee opties zijn, hoe irrationeler het gedrag is hoe meer onzin het is dat ze zegt. Vrij logisch opzich.
Irrationeel gedrag is als ze bijvoorbeeld boos wordt om iets kleins om een reactie uit te lokken. Na veel ervaring zie je wel wat rationeel is en wat niet.
Je bent jezelf wel erg aan het kwalificeren op het moment zeg, bah.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Mijn indruk is dat jouw queeste naar zelfverrijking jou voornamelijk heeft geleerd om onterecht naast je schoenen te lopen en volkomen uit de lucht gegrepen conclusies te trekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke opties zijn er dan wel qua gedrag? Net hield je de scheiding nog op rationeel/irrationeel.
Het maakt geen donder uit of jij het rationeel vindt of niet, een beetje vent gaat sowieso al zelden tot nooit een potje mee-janken met haar dus ik weet niet waarom jij denkt dat je hiermee de heilige graal te pakken hebt.
Het is niet uit de lucht gegrepen, bestudeer wat psychologie boeken zou ik zeggen. Daar komt dit soort gedrag ook in voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat jouw queeste naar zelfverrijking jou voornamelijk heeft geleerd om onterecht naast je schoenen te lopen en volkomen uit de lucht gegrepen conclusies te trekken.
Je komt in elk geval niet over als een integer persoon.
Jij bent toch ook nooit "serieus" bezig met vrouwen? volgens mij was jij altijd oppervlakkig aan het versieren en was seks het toppunt van de band die je kan hebben met een vrouw en het enige waarom je het deed en wat het succes van je versieren zou aanduiden. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb gehuild toen psychose meisje niet verder wildequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.
Dit is "versieren voor beginners", ik denk dat er genoeg gasten zijn die beginnen te janken als een vrouw rot doet tegen hem of bij een ruzie. Vooral als hij veel voor haar voelt.
Je leert het beste van je eigen fouten, dus laat ze lekker een keertje mee janken. Mocht de vrouw in kwestie dit niet waarderen wordt hij er vanzelf wel op afgerekend. Maar goed, als je als man al zodanig emotioneel bent ingesteld, gaat dit echt niet veranderen omdat jij roept dat ze aan het testen is. Wat sowieso een loze kreet is, het is vooral een benaming zodat je het op haar af kan schuiven dat het niet helemaal lekker loopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.
Dit is "versieren voor beginners", ik denk dat er genoeg gasten zijn die beginnen te janken als een vrouw rot doet tegen hem of bij een ruzie. Vooral als hij veel voor haar voelt.
Het is een rol die mensen me gegeven hebben, ik ben ook bezig met serieuze relaties enzo. Oppervlakkigheid hou ik niet van, ik duik niet met iedereen het bed in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nooit "serieus" bezig met vrouwen? volgens mij was jij altijd oppervlakkig aan het versieren en was seks het toppunt van de band die je kan hebben met een vrouw en het enige waarom je het deed en wat het succes van je versieren zou aanduiden. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen hoor.
Waar zij bij was of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb gehuild toen psychose meisje niet verder wilde
Nee achterafquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zij bij was of niet?
Thanks Dr. Freud, dat jij deze conclusies kan trekken op basis van wat iemand op een forum schrijft. Jouw hokjesgeest is in elk geval wel in lijn met de moderne psychologie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet uit de lucht gegrepen, bestudeer wat psychologie boeken zou ik zeggen. Daar komt dit soort gedrag ook in voor.
Is zo maar het is ook een raar verhaal natuurlijk, weet niet of je het een beetje gevolgd hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan zij jou daar ook niet op afrekenen, tenzij je het haar alsnog hebt laten weten.
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan zij jou daar ook niet op afrekenen, tenzij je het haar alsnog hebt laten weten.
Ja, en ik had het ook met haar te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vind het niet zo raar als je huilt omdat het uitgaat vanwege een psychose, dat is toch wel een heftig iets.
Dat mag niet van firefly want je mag niet reageren op emotionele tests.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?
Ik heb best vaak in het bijzijn van mijn (toenmalige) vriendin gehuild. Kan gewoon. Moet toch wel een emotieloos wezen zijn als ze dat niet kan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je leert het beste van je eigen fouten, dus laat ze lekker een keertje mee janken. Mocht de vrouw in kwestie dit niet waarderen wordt hij er vanzelf wel op afgerekend. Maar goed, als je als man al zodanig emotioneel bent ingesteld, gaat dit echt niet veranderen omdat jij roept dat ze aan het testen is. Wat sowieso een loze kreet is, het is vooral een benaming zodat je het op haar af kan schuiven dat het niet helemaal lekker loopt.
Neuh dit is anders, ik weet van haar problemen en die heeft ze ook verteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat mag niet van firefly want je mag niet reageren op emotionele tests.
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks Dr. Freud, dat jij deze conclusies kan trekken op basis van wat iemand op een forum schrijft. Jouw hokjesgeest is in elk geval wel in lijn met de moderne psychologie.
Waar het mij om gaat is dat jij jezelf als de ideale schoonzoon neerzet en anderen beticht van onervarenheid op vlakken die jij helemaal niet kunt beoordelen.
Het verschil in gelijk geven hoeft hem niet te zitten in rationeel of irrationeel gedrag, je kan ook afwegen of het jou wel waard is om zelf je gelijk te behalen. Het gaat een vrouw vaak ook niet om het gelijk krijgen of het krijgen van een oplossing, ze wil enkel dat er even naar haar geluisterd wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.
Het is dus niet altijd zo, maar wel een significant factor waar men rekening mee moet houden.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet van mening dat een man niet emotioneel mag reageren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh dit is anders, ik weet van haar problemen en die heeft ze ook verteld.
En daarom kan ik het wel begrijpen.
Maarja het maakte het er voor mij niet makkelijker op.
Een man die een langere relatie heeft (gehad), weet dat ze niet altijd gelijk hoeft te hebben, om het te krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.
Het is dus niet altijd zo, maar wel een significant factor waar men rekening mee moet houden.
Daar heb je totaal gelijk in. Ik had het niet zozeer om de aanpak , maar in het herkennen van rationeel en irrationeel gedrag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het verschil in gelijk geven hoeft hem niet te zitten in rationeel of irrationeel gedrag, je kan ook afwegen of het jou wel waard is om zelf je gelijk te behalen. Het gaat een vrouw vaak ook niet om het gelijk krijgen of het krijgen van een oplossing, ze wil enkel dat er even naar haar geluisterd wordt.
Er zijn genoeg andere aanpakken die prima werken, dus dat moet heel niet.
Ik kan ook wel een leuk criteria verzinnen waarom jij geen ervaring kan hebben maar dat hoeft ook niet meteen de waarheid te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.
Weet ik, en ik heb echt nog goed met haar gepraat de laatste keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet van mening dat een man niet emotioneel mag reageren.
Ja, ook mee eens! Met deze aanpak is ook niets mis mee, als het maar niet over je eigen persoonlijke grens is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die een langere relatie heeft (gehad), weet dat ze niet altijd gelijk hoeft te hebben, om het te krijgen.
Je zegt net zelf dat je een vrouw die irrationeel is geen gelijk mag geven, als je dat soort dingen niet bedoelt moet je ze ook niet uitspreken. Dat zou weer wat posts schelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je totaal gelijk in. Ik had het niet zozeer om de aanpak , maar in het herkennen van rationeel en irrationeel gedrag.
Quote even het stukje aubquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je een vrouw die irrationeel is geen gelijk mag geven, als je dat soort dingen niet bedoelt moet je ze ook niet uitspreken. Dat zou weer wat posts schelen.
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft.
Is het wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen jouw wereldbeeld deelt? Dat iemand zegt geen irrationeel gedrag meegemaakt te hebben wil hooguit zeggen dat hij het niet zo ervaren heeft. Het zegt niets over zijn vermogen om relaties in stand te houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.
De richtlijnen zijn er om gebroken te worden wanneer nodig, zwart wit verteld voor het leerproces. Ik denk dat de meeste gasten hier vrouwen teveel gelijk geven, dat is standaard gedrag bij beginners.quote:
Het zegt wel over zijn vermogen om gedrag te herkennen en hieraan kan gewerkt worden. Hij heeft het niet zo ervaren omdat hij het simpelweg nog niet ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen jouw wereldbeeld deelt? Dat iemand zegt geen irrationeel gedrag meegemaakt te hebben wil hooguit zeggen dat hij het niet zo ervaren heeft. Het zegt niets over zijn vermogen om relaties in stand te houden.
Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De richtlijnen zijn er om gebroken te worden wanneer nodig, zwart wit verteld voor het leerproces. Ik denk dat de meeste gasten hier vrouwen teveel gelijk geven, dat is standaard gedrag bij beginners.
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
ho ho, firefly3 en zijn boekjes hebben stapels ervaring!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
31 ben ik en ben nu rond deze tijd precies 1 jaar vrijgezel. Jij maakt er van dat ik nooit serieus bezig ben geweest met een vrouw. Defineer even voor het gemak dan serieus. Want op vrouwengebied heb ik zeker niet stil gestaan. Alles behalven dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest.
survival is een term he van iets wat je kan doen. Dat noem je zo. Je kan servivalen in de ardennen. Zelfde als dat je kan skien in zoetermeer. Nee dat lijkt niet op het echte grote werk, maar dat noem je zo.quote:Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc.
op het moment is het scheveningen, den haag en soms rotterdam.quote:Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Oe, ik heb trouwens nog wel een verhaal dat de richting van succes op gaat.
Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
Liwwadden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Oe, ik heb trouwens nog wel een verhaal dat de richting van succes op gaat.
Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
Als het nog een paar keer gebeurt, geef ik haar gewoon mijn nummer. Schrijf ik dan op het bonnetje dat ik normaal niet hoef.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?
Ik, dagelijksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen en gelijk hebben. Heeft iemand daar ervaring mee dan?
Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.
Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef ArtistA het volgende:
Of op een dag toen ik in het park zat kwam er een hond naar me toe. Deze hoorde bij een vrouw en op het moment dat de hond me benaderde keek ik naar deze vrouw en zei: "Mooie hond". Waarop zei antwoordde: "Gezellige hond".
Snappen jullie het een beetje?
Hetzelfde werkt ook met schoenen, tasjes, fietsen etc.
Voorkeur gaat wel uit naar ietwat intelligentere heren/dames, die snappen dan wat je bedoelt.
Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeen![]()
Ervaren jullie eigenlijk dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden?
Je werd gewoon keihard versierdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef HiddenResponse het volgende:
Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )
Ik ben altijd zo vaag als iemand uit het niets iets tegen me zegt
Sowieso de enige reden om zoiets te doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.
Ik heb hem dan ook voornamelijk omdat ik het zelf tof vind.
Ja door iemand van 70+quote:
Ik heb geen pompoenen, ik ben niet zo gezegend wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef formerjellybean het volgende:
oh dus jij word op je pompoenen aangesproken in de AH
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zocht hij nog een leuk meisje voor zijn kleinzoon
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.
Nee, ik weet niet alles, maar dit is iets waar ik op de hoogte van ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebt
Mensen worden boos als ze ontdekken dat ze hunzelf niet zo goed kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
Hier op het forum is men eigenwijs, want men heeft geen tips en kraakt men dingen af die duidelijk bewezen zijn in de psychologie. Sorry hoor, maar dan heb je geen genoeg ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.
Ik zie jou vooral als een betweterig wijsneusje die zelf nog wel iets te leren heeft. Je schildert jezelf als als een zeer ervaren en sociaal interessant persoon. Als je die indruk op een forum nog niet eens weet te wekken dan vraag ik mij sterk af of je in het echt wel zo gezellig bent.
Iemand die zo eigenwijs en betweterig is kan ik maar moeilijk in staat achten een lange relatie in stand te houden. Pot verwijt de ketel.
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Elke man die denkt dat hij de baas is in huis, neem zich zelf in de maling
Sukkelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Wat heeft betalen er mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
Gast het is een uitdrukking! Niks meer!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
IMHO zijn vrouwen en mannen niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. M.i. is het gewoon een slecht teken als er op enige manier een machtsverhouding ontstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Gelijkheid bestaat niet in een relatie.
Precies. M'n vriendin en ik gunnen elkaar de wereld. Ik zou het leuk vinden als ze meer zou verdienen, maar het zou onze relatie niet 'beter' maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Beiden gewoon je zelf zijn in een relatie, en kan je het ondanks elkaars minpunten het prima met elkaar vinden en je hebt het gezellig is het goed.
Dat idd. Een hoop theoretisch geneuzel van een kerel die net z'n eerste keer gezoend heeft ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk meer dat die de relatie expert uithangt terwijl die dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |