SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
En wat is hij voor de mensen die het wel wisten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:52 schreef Sinji het volgende:
Flepke is mijn broeder voor de mensen die dat nog niet wisten
Maar money, (naam bekt wel lekker)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, twee topics later eindelijk de TTvraag ontknoping.
Dat vroeg ik al aan jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar money, (naam bekt wel lekker)
Where and when ?
Een buitengewoon intelligente welgevormde assertieve en dominante maar vooral bescheiden man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En wat is hij voor de mensen die het wel wisten?
Disclaimer: Geen liefdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al aan jou.
Dit is onmogelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:54 schreef Flepke het volgende:
Een buitengewoon intelligente welgevormde assertieve en dominante maar vooral bescheiden man.
Maar die narcisten zijn dan toch alleen met zichzelf bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe dan gelijk mrk.n en Flepke ook meenemen.
Zolang jij niet in mijn armen ligt hoofdzakelijk wel ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar die narcisten zijn dan toch alleen met zichzelf bezig.
Dan kun jij je op Sinji concentrerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar die narcisten zijn dan toch alleen met zichzelf bezig.
Morgenavond in Arnhem. Ik neem mijn vriend mee, dan kies ik aan de hand van een helicopter show-off wel verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Disclaimer: Geen liefde
Ik ben vanaf volgende week een weekje in Berlijn. Dus het moet binnen nu en maandag
@Sinji don truss deez hoez broquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgenavond in Arnhem. Ik neem mijn vriend mee, dan kies ik aan de hand van een helicopter show-off wel verder.
Arnhem is altijd makkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:56 schreef Sinji het volgende:
Ik zit in Leeuwarden, wat is makkelijk
ORGIE BIJ CACTUS1 THUIS!!!112`quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Arnhem is altijd makkelijk.
/care?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Samenvatting: een vriend van hem vingerde een meid op de dansvloer zonder dat ze elkaar kenden. Dus.
Slapen is voor homo's grow some ballsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:59 schreef mrk.n het volgende:
Hebben jullie morgen geen verplichtingen of wat dan ook? Ik wil graag slapen.
Jawel, boeit dat dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:59 schreef mrk.n het volgende:
Hebben jullie morgen geen verplichtingen of wat dan ook? Ik wil graag slapen.
Is je vriend Moluks?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Arnhem is altijd makkelijk.
Deal, mag ik dan jouw vriend versieren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Morgenavond in Arnhem. Ik neem mijn vriend mee, dan kies ik aan de hand van een helicopter show-off wel verder.
Als hij de show-off verliest mag je je gang gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deal, mag ik dan jouw vriend versieren?
Hmm.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Samenvatting: een vriend van hem vingerde een meid op de dansvloer zonder dat ze elkaar kenden. Dus.
Oppervlakte 1.886.068 km² [1] (5,2% water)quote:
Gelukkig maar, was al bang dat ik tegen ze zou moeten praten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me fantastisch. Heb wireless, dus jullie kunnen gewoon blijven Fokken hoor
Topic titel: Fock&fuck bij kakie thuisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me fantastisch. Heb wireless, dus jullie kunnen gewoon blijven Fokken hoor
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef Flepke het volgende:
Topic titel: Fock&fuck bij kakie thuis
Jij bent zo coolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:01 schreef moneyfornothing het volgende:
Als hij de show-off verliest mag je je gang gaan.
fixedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Topic titel: Fock&fuck bukkake bij Cactus thuis
Wel foreplay.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef Sinji het volgende:
Flepke gets the idea.
Anyway. Ik wil wel dat je een fijne tijd hebt, zodat je mij ook een goede tijd kan bezorgen. Dus geen foreplay?
Dat zou niks worden idd, dat doen wij wel na afloopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig maar, was al bang dat ik tegen ze zou moeten praten.
Dan valt er genoeg te bespreken inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zou niks worden idd, dat doen wij wel na afloop
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sure, dat betekent voor jou wel een langere foreplay bij mij.
Ik heb er nog even over nagedacht, maar vind je het goed als ik Dean neem? Hij heeft toch wel iets mijn voorkeur op Erik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Komt omdat we op elkaar lijken.
Nou ja, hoe korter de piemel, hoe korter ik van stof benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan valt er genoeg te bespreken inderdaad.
Oh is dat de dealbreaker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we het niet eens worden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over nagedacht, maar vind je het goed als ik Dean neem? Hij heeft toch wel iets mijn voorkeur op Erik.
Mannen verdelen de vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Dean heeft ook mijn voorkeur.
Om de paar weken omruilen dan maar?
Gelukkig hebben we nog andere onderwerpen over dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, hoe korter de piemel, hoe korter ik van stof ben
Ja, lijkt me wel zo eerlijk. Maar wees niet verbaasd als hij blauwe ballen heeft als hij bij jou komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef moneyfornothing het volgende:
![]()
Dean heeft ook mijn voorkeur.
Om de paar weken omruilen dan maar?
Maakt niet uit, als je hem maar heel houdt verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel zo eerlijk. Maar wees niet verbaasd als hij blauwe ballen heeft als hij bij jou komt
Dat kan ik beloven. Hij is al niet zo lang, dus wil 'm ook graag heel houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Maakt niet uit, als je hem maar heel houdt verder.
Opeens bedenk ik hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je er niet op wil toegeven had je ook niet om mijn voorkeur moeten vragen.
Whut, hoe lang is hij dan? Naast gigantor lijkt iedereen klein namelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kan ik beloven. Hij is al niet zo lang, dus wil 'm ook graag heel houden
Misschien moeten wij ook maar eens even powernappen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
Is mrk.n toch in slaap gevallenEn Flepke aan het fappen? Ahh en Sinji geeft ook op:P
Welterusten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Slaap lekker dames
Flepke! See you soon bro.
Greetings and salutations
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Slaap lekker dames
Flepke! See you soon bro.
Greetings and salutations
Hmm 1.80 ongeveer lees ik net. (5.11 omgerekend in cm)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Whut, hoe lang is hij dan? Naast gigantor lijkt iedereen klein namelijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:16 schreef Flepke het volgende:
Word het weer net zo'n orgie als vorrige keer?
-knip-
Mijn bronnen zeggen 6.1, dat klinkt toch weer net iets beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm 1.80 ongeveer lees ik net. (5.11 omgerekend in cm)
Ik hou het op jouw bronnen dan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn bronnen zeggen 6.1, dat klinkt toch weer net iets beter.
Ah je hebt me door, ik ben een neger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:16 schreef Flepke het volgende:
Word het weer net zo'n orgie als vorige keer?
[ afbeelding ]
ik 'savonds
[ afbeelding ]
Cactus de volgende ochtend
[ afbeelding ]
Sinji met moneyz
[ afbeelding ]
Sinji aan het eind van de avond:
[ afbeelding ]
Vriend van moneyz was er ook bij:
[ afbeelding ]
Mocht je willen dat je die neger was. Jij bent die roodharigequote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah je hebt me door, ik ben een neger.
Mag ik je motor hebben?
Nee joh, sinji is toch de asian.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je die neger was. Jij bent die roodharige
Ohjaaaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:21 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee joh, sinji is toch de asian.
Succes morgen!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ga nog even wat slaap pakken voordat ik mijn tentamen moet maken.
Dankje!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Succes morgen!!Zal voor je duimen en was gezellig!
Wat een lol hier..quote:
Hopelijk wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een lol hier..
Morgen is de rest door Daniel1976 opgeruimd
Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, voor al de dames en gast(en) dienog niet snappen dat vrouwen testen of bitchtests doen, hier is een beter uitleg:
"It's not that they are actually TESTING you, they're just getting pissy or whatever and if you react in a weak way, well that just goes and shos her something about you. Women generally don't think "OK ITS TEST TIME!""
Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaal
Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.
Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
ik test geen mannen als ik geirriteerd ben dan ben ik bitcherig
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegeven
IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.
Wat is dit voor een test?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
Nog steeds dat gezeik over testen? Tering
Je capslock is gestolen hehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?
Ik heb een plan. Ik geef het gewoon toe en dan is het vast einde onderwerpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
vuurvliegje heeft een herhaalknopje en die raakt nogal door de waar daardoor valt die steeds in herhaling
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!quote:
Dat snapt hij wel, maar hij is gewoon een attention-whorequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
Jammer dat er je geen humor hebt. Vrouwen vinden humor aantrekkelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer dat er zo veel onzin in deze topic staat tegenwoordig.
Als het echt zo'n labielo is dan kun je maar beter wel hard weglopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.
Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
Hey je hebt hem weer tijdelijk terug gekregenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
Je kunt beter elders versiercolleges geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.
Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
Lucky bastard!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt beter elders versiercolleges geven.
P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
hij kan zijn uitknopje niet vinden
Ik ben ook niet zo van de drammerds. Soms denken mensen dat als ze me 9 keer iets vragen waarop ik nee zei, dat ik dan de 10e keer ineens ja ga zeggen of zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet weer zo slim , want dan heeft die door zijn gedram zijn zin gekregen en ik ben er niet zo voor als drammerds hun zin krijgen
De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
Grapjas, het ligt toch nooit aan de manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zit ben je gewoon ergens terecht kwaad over gaat hij het gooien op vrouwen hebben rare emoties waar ze zich door laten leiden dus is het een bitchtest.
Misschien ben je gewoon een irritante sukkel en vind ze je gewoon super irritant
Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrijn goed hoe vrouwen werken
Hoe oud?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrij goed hoe vrouwen werken
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten?
[..]
Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.
Haha, ik bedoelde meer in de zin van hoe ze in elkaar zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfde
ja noem jezelf maar iets kleinsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Vertel je nou iets nieuws? De meeste van ons zijn opgegroeid met een moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelf
Geen zelfkennis dus want je zit al een heel lulverhaal te vertellenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.
Je verhalen zijn lul, er valt verder niet echt omheen te lullen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.
Het verschil tussen een bitchtest en of ze me een sukkel vind ligt eraan of ze buiten proporties reageerd om iets kleins. Niet alles is een "test". En het ligt niet altijd aan de man of vrouw, gasten moeten alleen het verschil zien te herkennen tussen rationeel en irrationeel gedrag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zit ben je gewoon ergens terecht kwaad over gaat hij het gooien op vrouwen hebben rare emoties waar ze zich door laten leiden dus is het een bitchtest.
Misschien ben je gewoon een irritante sukkel en vind ze je gewoon super irritant
Niet liegen, want anders zou het topic leeg zijn omdat iedereen keihard aan het versieren was geslagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je verhalen zijn lul, er valt verder niet echt omheen te lullen.
Laat ik het zo zeggen, deze topicreeks was al een succes voor jij kwam met je colleges
Oh dat hoeft niet kapot dan, beter niet zelfsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gemeen ben jij, want de kinderen
Theorie en praktijk is toch even net wat andersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet liegen, want anders zou het topic leeg zijn omdat iedereen keihard aan het versieren was geslagen
en ik denk nu dat je over jezelf spreekt want dat constant herhalen getuigd ook van weinig rationeel gedrag , je lijkt op deze manier wel een wijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een bitchtest en of ze me een sukkel vind ligt eraan of ze buiten proporties reageerd om iets kleins. Niet alles is een "test". En het ligt niet altijd aan de man of vrouw, gasten moeten alleen het verschil zien te herkennen tussen rationeel en irrationeel gedrag.
Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef kree het volgende:
Ik heb mn mening iets bijgesteld over firefly en flepke moet ik zeggen.
Ze hebben me toch wel een hele lijst aan tips gegeven over het paiq chatten.
Alleen niemand daar is nu online dus ik kan ze nog effe niet toepassen
Inplaats van grapjes te maken, kan je ook serieus gaan nadenken of een meid niet bij jou ooit buiten proporties heeft gereageerd om iets kleins.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef ook_gek het volgende:
Jongens, jongens, wij testen hem gewoon!
Door elke keer te zeggen van ga weg ga weg bedoelden wij eigelijk blijf! We reageren uit onze emotie.
Dus wat we ook doen hij blijft toch wel. Want nee is bij hem geen nee.
Hey fireflytje knul ik heb nieuws voor je. Als wij zeggen dat wij klaar zijn met je zijn, dat wanneer wij zeggen dat we niet op je zitten te wachten is dat geen test. Dat is ook geen stille hint of wat dan ook.
Dat is namelijk is dat wij heel erg bewust willen!
Kusje
Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk werkt.
Met welk doel? Als nog contact opnemen en zeggen dat je nu pas begrijpt dat ze uit emotie reageerde en of ze als nog een drankje wil doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van grapjes te maken, kan je ook serieus gaan nadenken of een meid niet bij jou ooit buiten proporties heeft gereageerd om iets kleins.
Je moet het ook testen op meerdere, dan pas zie je duidelijk verschil. Anders spreek je misschien net toevallig een meid aan die door persoonlijke omstandigheden al in eerste plaats bijv geen interesse had. Maar op een gegeven moment zie je wel duidelijk verschilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik ga het gewoon testen
Anders komt er vast wel weer een nieuw contact als het niet lukt
Nog een tip, blijf gewoon die speedtest knop aanklikken. Er komt vast wel een keer een reactie op. Dan hoef je niet te wachten tot je matches online zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef kree het volgende:
Ik ook
Maar ik ga het gewoon testen
Anders komt er vast wel weer een nieuw contact als het niet lukt
Haha ja heb die een paar keer geprobeerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een tip, blijf gewoon die speedtest knop aanklikken. Er komt vast wel een keer een reactie op. Dan hoef je niet te wachten tot je matches online zijn.
Iets met wanhopig omdat je zelf niet weet hoe het moet en je het heel graag wilt. Mede daarom neem je alles veel eerder aan en slik je alles voor zoete koek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef kree het volgende:
Ik heb mn mening iets bijgesteld over firefly en flepke moet ik zeggen.
Ze hebben me toch wel een hele lijst aan tips gegeven over het paiq chatten.
Alleen niemand daar is nu online dus ik kan ze nog effe niet toepassen
Nee, rustig blijven en relaxt. Veel gasten worden juist boos of verdrietig omdat ze buiten proporties reageerd, maar verstandig blijven en niet mee gaan werkt het beste. Dan is het meestal snel weer overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heb je daar nou aan wil je wraak nemen omdat ze zo raar op je reageerde
In dit geval wel door blijven gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef kree het volgende:
Haha ja heb die een paar keer geprobeerd.
succes ratio 0%
geen matches gevonden zie ik altijd
Ik ben hier niet om te slowchatten/socialiseren maar om tips te geven met uitleg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
nou als ik zo'n drammerig vuurvliegje tegenkwam zou ik ook buiten proporties reageren hoor.
Nouja we zitten hier allemaal voor tips toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met wanhopig omdat je zelf niet weet hoe het moet en je het heel graag wilt. Mede daarom neem je alles veel eerder aan en slik je alles voor zoete koek.
Iedereen kan jou een lijst van tips geven. Alleen is dat kennelijk niet gebeurd.
Niks personelijks hoor. Jij mist kennelijk op dit moment nog de kunst van communicatie. Is iets wat je van zelf wel gaat leren door gewoon veel te communiceren
Probeer je naast paiq ook andere manieren om in contact met vrouwen te komen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja heb die een paar keer geprobeerd.
succes ratio 0%
geen matches gevonden zie ik altijd
Het doel is in principe dat je als manszijnde niet mee laat sleuren in haar emoties. Dit is onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met welk doel? Als nog contact opnemen en zeggen dat je nu pas begrijpt dat ze uit emotie reageerde en of ze als nog een drankje wil doen?![]()
Heb jij nog nooit buiten proportie gereageerd op iets trouwens?
Jawel alleen in de kringetjes waar ik nu in zit zijn er niet veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Probeer je naast paiq ook andere manieren om in contact met vrouwen te komen ?
Dan kun je beter ophouden, want niemand neemt je nog serieus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te slowchatten/socialiseren maar om tips te geven met uitleg.
Weet niet hoor via PM kwam ie anders een stuk serieuzer overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan kun je beter ophouden, want niemand neemt je nog serieus.
Helaas is kree wel in je valletje getrapt.
Nee dat is nog nooit gebeurd bij mij nee. Ik weet niet wat jou doelgroep is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inplaats van grapjes te maken, kan je ook serieus gaan nadenken of een meid niet bij jou ooit buiten proporties heeft gereageerd om iets kleins.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet hoor via PM kwam ie anders een stuk serieuzer over
Heb je nog tegenargumenten? Nee blijkbaar, je valt me alleen aan als persoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
jou tip is gewoon doordrammen tot je zin krijgt en als een vrouw buiten proporties reageerd wil dat heel wat zeggen ik wil dan namelijk niet dat die rustig blijft maar dat die opdonderd.
Tis ook een beetje stangen hierzo.quote:
Dat wat je quote was een argument lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je nog tegenargumenten? Nee blijkbaar, je valt me alleen aan als persoon.
Je stopt me weer in een rol, ik heb ook vrouwen gehad die veel ouder zijn dan mij etc en ik herken het gedrag. Wanneer was je laatste serieuze relatie en voor hoe lang? Het lijkt alsof je niet veel ervaring hebt met relaties.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat is nog nooit gebeurd bij mij nee. Ik weet niet wat jou doelgroep is.
Maar mijn doelgroep zijn volwassen vrouwen. Die hebben daar kennelijk geen last van.
Als jij lekker wilt blijven door drammen moet je zelf weten. De vrouwen die ik ken spugen op mannen die geen nee willen of kunnen accepteren.
Beter van niet... Was het eindelijk even vergeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef kree het volgende:
Tis ook een beetje stangen hierzo.
Zal ik nog eens beginnen over die 15 jarige hahahahaha![]()
Maar je krijgt er wel discussie door
Cactus, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter van niet... Was het eindelijk even vergeten.
Liever niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen want alles wat daarover gezegd kon worden heb ik nu wel gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter van niet... Was het eindelijk even vergeten.
Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wat je quote was een argument lol
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.
Nee hoor, je hebt kwaad en je hebt kwaad. Twee verschillende dingen, als je het verschil niet weet dan loop je veel kansen mis als mans zijnde. Zo kan je nog een leuke tijd hebben met haar ondanks dat ze boos was op het begin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
geloof me als een vrouw kwaad reageert dan wil ze dat je opdondert en niet rustig gaat reageren, degene die dan rustig blijft zitten heeft een ontzettende maar dan ook ontzettende plaat voor zijn kop.
Neee ging om het punt dat mensen door dingen te posten waar andere het helemaal niet mee eens zijn dat je dan discussie krijgt.quote:
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Cactus, hoe oud ben jij eigenlijk?
Gezelligheid, mensen helpen, ervaringen delenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Wat brengt jou in dit topic, cactus?
Dus PAIQ is je enigste manier om in contact met vrouwen te komen ....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel alleen in de kringetjes waar ik nu in zit zijn er niet veel.
En ik heb ook geen zin (meer) om elke week in een kroeg te gaan hangen om op jacht te gaan
Op het moment even wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus PAIQ is je enigste manier om in contact met vrouwen te komen ....
Je vindt uitgaan niks aan of zitten er andere redenen achter ?
Die rol neem je zelf aan door je gedrag. Ik verander niks aan jou als persoon en aan je gedrag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je stopt me weer in een rol, ik heb ook vrouwen gehad die veel ouder zijn dan mij etc en ik herken het gedrag. Wanneer was je laatste serieuze relatie en voor hoe lang? Het lijkt alsof je niet veel ervaring hebt met relaties.
Dat stukje waar jij je gedrag omschrijft is echt coolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...
[..]
Gezelligheid, mensen helpen, ervaringen delen
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat stukje waar jij je gedrag omschrijft is echt cool
Heloef, kom er maar in!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?
En wie ben jij om te bepalen of het rationeel of irrationeel is? Je maakt er haar echt niet vrolijker op door te zeggen 'ik ga nu niet met jouw emoties mee want je reageert buiten proportioneel en irrationeel.' hoeveel relatie ervaring heb jij überhaupt aangezien je stelt dat er maar twee opties zijn als een vrouw emotioneel reageert?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.
Oh, dan kom ik er wel in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar ze wil geen mannen die jonger zijn (gokje)
Je mist ervaring lijkt het, ook volwassen vrouwen kunnen weleens irrationeel gedrag vertonen. Nooit meegemaakt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die rol neem je zelf aan door je gedrag. Ik verander niks aan jou als persoon en aan je gedrag.
Dat doe je allemaal zelf.
En oh god gaan we weer ik ben beter want ik heb meer gedaan fase.
En hoe oud mag jij dan wel zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mist ervaring lijkt het, ook volwassen vrouwen kunnen weleens irrationeel gedrag vertonen. Nooit meegemaakt?
Ik zeg niet dat er twee opties zijn, hoe irrationeler het gedrag is hoe meer onzin het is dat ze zegt. Vrij logisch opzich.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of het rationeel of irrationeel is? Je maakt er haar echt niet vrolijker op door te zeggen 'ik ga nu niet met jouw emoties mee want je reageert buiten proportioneel en irrationeel.' hoeveel relatie ervaring heb jij überhaupt aangezien je stelt dat er maar twee opties zijn als een vrouw emotioneel reageert?
Slimmerik, ik heb nooit mijn leeftijd vermeld hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hidden, jij was toch 18? Of vergis ik me nu?
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hoe oud mag jij dan wel zijn?
Welke opties zijn er dan wel qua gedrag? Net hield je de scheiding nog op rationeel/irrationeel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er twee opties zijn, hoe irrationeler het gedrag is hoe meer onzin het is dat ze zegt. Vrij logisch opzich.
Irrationeel gedrag is als ze bijvoorbeeld boos wordt om iets kleins om een reactie uit te lokken. Na veel ervaring zie je wel wat rationeel is en wat niet.
Je bent jezelf wel erg aan het kwalificeren op het moment zeg, bah.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Mijn indruk is dat jouw queeste naar zelfverrijking jou voornamelijk heeft geleerd om onterecht naast je schoenen te lopen en volkomen uit de lucht gegrepen conclusies te trekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest. Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc. Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke opties zijn er dan wel qua gedrag? Net hield je de scheiding nog op rationeel/irrationeel.
Het maakt geen donder uit of jij het rationeel vindt of niet, een beetje vent gaat sowieso al zelden tot nooit een potje mee-janken met haar dus ik weet niet waarom jij denkt dat je hiermee de heilige graal te pakken hebt.
Het is niet uit de lucht gegrepen, bestudeer wat psychologie boeken zou ik zeggen. Daar komt dit soort gedrag ook in voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat jouw queeste naar zelfverrijking jou voornamelijk heeft geleerd om onterecht naast je schoenen te lopen en volkomen uit de lucht gegrepen conclusies te trekken.
Je komt in elk geval niet over als een integer persoon.
Jij bent toch ook nooit "serieus" bezig met vrouwen? volgens mij was jij altijd oppervlakkig aan het versieren en was seks het toppunt van de band die je kan hebben met een vrouw en het enige waarom je het deed en wat het succes van je versieren zou aanduiden. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb gehuild toen psychose meisje niet verder wildequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.
Dit is "versieren voor beginners", ik denk dat er genoeg gasten zijn die beginnen te janken als een vrouw rot doet tegen hem of bij een ruzie. Vooral als hij veel voor haar voelt.
Je leert het beste van je eigen fouten, dus laat ze lekker een keertje mee janken. Mocht de vrouw in kwestie dit niet waarderen wordt hij er vanzelf wel op afgerekend. Maar goed, als je als man al zodanig emotioneel bent ingesteld, gaat dit echt niet veranderen omdat jij roept dat ze aan het testen is. Wat sowieso een loze kreet is, het is vooral een benaming zodat je het op haar af kan schuiven dat het niet helemaal lekker loopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rationeel - irrationeel en alles ertussenin. Als een kleurenspectrum, niet zwart wit dus. Maar het is goed om te weten wat de uiterste zijn.
Dit is "versieren voor beginners", ik denk dat er genoeg gasten zijn die beginnen te janken als een vrouw rot doet tegen hem of bij een ruzie. Vooral als hij veel voor haar voelt.
Het is een rol die mensen me gegeven hebben, ik ben ook bezig met serieuze relaties enzo. Oppervlakkigheid hou ik niet van, ik duik niet met iedereen het bed in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nooit "serieus" bezig met vrouwen? volgens mij was jij altijd oppervlakkig aan het versieren en was seks het toppunt van de band die je kan hebben met een vrouw en het enige waarom je het deed en wat het succes van je versieren zou aanduiden. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen hoor.
Waar zij bij was of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb gehuild toen psychose meisje niet verder wilde
Nee achterafquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zij bij was of niet?
Thanks Dr. Freud, dat jij deze conclusies kan trekken op basis van wat iemand op een forum schrijft. Jouw hokjesgeest is in elk geval wel in lijn met de moderne psychologie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet uit de lucht gegrepen, bestudeer wat psychologie boeken zou ik zeggen. Daar komt dit soort gedrag ook in voor.
Is zo maar het is ook een raar verhaal natuurlijk, weet niet of je het een beetje gevolgd hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan zij jou daar ook niet op afrekenen, tenzij je het haar alsnog hebt laten weten.
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan zij jou daar ook niet op afrekenen, tenzij je het haar alsnog hebt laten weten.
Ja, en ik had het ook met haar te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vind het niet zo raar als je huilt omdat het uitgaat vanwege een psychose, dat is toch wel een heftig iets.
Dat mag niet van firefly want je mag niet reageren op emotionele tests.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?
Ik heb best vaak in het bijzijn van mijn (toenmalige) vriendin gehuild. Kan gewoon. Moet toch wel een emotieloos wezen zijn als ze dat niet kan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je in haar bijzijn niet mogen huilen?
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je leert het beste van je eigen fouten, dus laat ze lekker een keertje mee janken. Mocht de vrouw in kwestie dit niet waarderen wordt hij er vanzelf wel op afgerekend. Maar goed, als je als man al zodanig emotioneel bent ingesteld, gaat dit echt niet veranderen omdat jij roept dat ze aan het testen is. Wat sowieso een loze kreet is, het is vooral een benaming zodat je het op haar af kan schuiven dat het niet helemaal lekker loopt.
Neuh dit is anders, ik weet van haar problemen en die heeft ze ook verteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat mag niet van firefly want je mag niet reageren op emotionele tests.
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks Dr. Freud, dat jij deze conclusies kan trekken op basis van wat iemand op een forum schrijft. Jouw hokjesgeest is in elk geval wel in lijn met de moderne psychologie.
Waar het mij om gaat is dat jij jezelf als de ideale schoonzoon neerzet en anderen beticht van onervarenheid op vlakken die jij helemaal niet kunt beoordelen.
Het verschil in gelijk geven hoeft hem niet te zitten in rationeel of irrationeel gedrag, je kan ook afwegen of het jou wel waard is om zelf je gelijk te behalen. Het gaat een vrouw vaak ook niet om het gelijk krijgen of het krijgen van een oplossing, ze wil enkel dat er even naar haar geluisterd wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.
Het is dus niet altijd zo, maar wel een significant factor waar men rekening mee moet houden.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet van mening dat een man niet emotioneel mag reageren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh dit is anders, ik weet van haar problemen en die heeft ze ook verteld.
En daarom kan ik het wel begrijpen.
Maarja het maakte het er voor mij niet makkelijker op.
Een man die een langere relatie heeft (gehad), weet dat ze niet altijd gelijk hoeft te hebben, om het te krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft. Zie het verschil te herkennen, hierdoor zal hij ook niet alles persoonlijk nemen waardoor hij emotioneel stabiel wordt. Kree zal dan ook sterker worden omdat hij niet altijd alles persoonlijk neemt.
Het is dus niet altijd zo, maar wel een significant factor waar men rekening mee moet houden.
Daar heb je totaal gelijk in. Ik had het niet zozeer om de aanpak , maar in het herkennen van rationeel en irrationeel gedrag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het verschil in gelijk geven hoeft hem niet te zitten in rationeel of irrationeel gedrag, je kan ook afwegen of het jou wel waard is om zelf je gelijk te behalen. Het gaat een vrouw vaak ook niet om het gelijk krijgen of het krijgen van een oplossing, ze wil enkel dat er even naar haar geluisterd wordt.
Er zijn genoeg andere aanpakken die prima werken, dus dat moet heel niet.
Ik kan ook wel een leuk criteria verzinnen waarom jij geen ervaring kan hebben maar dat hoeft ook niet meteen de waarheid te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.
Weet ik, en ik heb echt nog goed met haar gepraat de laatste keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet van mening dat een man niet emotioneel mag reageren.
Ja, ook mee eens! Met deze aanpak is ook niets mis mee, als het maar niet over je eigen persoonlijke grens is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die een langere relatie heeft (gehad), weet dat ze niet altijd gelijk hoeft te hebben, om het te krijgen.
Je zegt net zelf dat je een vrouw die irrationeel is geen gelijk mag geven, als je dat soort dingen niet bedoelt moet je ze ook niet uitspreken. Dat zou weer wat posts schelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je totaal gelijk in. Ik had het niet zozeer om de aanpak , maar in het herkennen van rationeel en irrationeel gedrag.
Quote even het stukje aubquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je een vrouw die irrationeel is geen gelijk mag geven, als je dat soort dingen niet bedoelt moet je ze ook niet uitspreken. Dat zou weer wat posts schelen.
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet om de schuld onterecht bij haar af te schuiven, maar wel wanneer het nodig is. Veel mannen zijn "blind" voor irrationeel gedrag en geven haar gelijk terwijl ze niet altijd gelijk heeft.
Is het wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen jouw wereldbeeld deelt? Dat iemand zegt geen irrationeel gedrag meegemaakt te hebben wil hooguit zeggen dat hij het niet zo ervaren heeft. Het zegt niets over zijn vermogen om relaties in stand te houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is onervarenheid als je nog nooit irriationeel gedrag van een vrouw hebt meegemaakt, sorry hoor: maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt weet ik niet van welke planeet die relaties waren.
De richtlijnen zijn er om gebroken te worden wanneer nodig, zwart wit verteld voor het leerproces. Ik denk dat de meeste gasten hier vrouwen teveel gelijk geven, dat is standaard gedrag bij beginners.quote:
Het zegt wel over zijn vermogen om gedrag te herkennen en hieraan kan gewerkt worden. Hij heeft het niet zo ervaren omdat hij het simpelweg nog niet ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het wel eens bij je opgekomen dat niet iedereen jouw wereldbeeld deelt? Dat iemand zegt geen irrationeel gedrag meegemaakt te hebben wil hooguit zeggen dat hij het niet zo ervaren heeft. Het zegt niets over zijn vermogen om relaties in stand te houden.
Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De richtlijnen zijn er om gebroken te worden wanneer nodig, zwart wit verteld voor het leerproces. Ik denk dat de meeste gasten hier vrouwen teveel gelijk geven, dat is standaard gedrag bij beginners.
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
ho ho, firefly3 en zijn boekjes hebben stapels ervaring!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
31 ben ik en ben nu rond deze tijd precies 1 jaar vrijgezel. Jij maakt er van dat ik nooit serieus bezig ben geweest met een vrouw. Defineer even voor het gemak dan serieus. Want op vrouwengebied heb ik zeker niet stil gestaan. Alles behalven dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest.
survival is een term he van iets wat je kan doen. Dat noem je zo. Je kan servivalen in de ardennen. Zelfde als dat je kan skien in zoetermeer. Nee dat lijkt niet op het echte grote werk, maar dat noem je zo.quote:Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc.
op het moment is het scheveningen, den haag en soms rotterdam.quote:Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Oe, ik heb trouwens nog wel een verhaal dat de richting van succes op gaat.
Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
Liwwadden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Oe, ik heb trouwens nog wel een verhaal dat de richting van succes op gaat.
Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
Als het nog een paar keer gebeurt, geef ik haar gewoon mijn nummer. Schrijf ik dan op het bonnetje dat ik normaal niet hoef.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?
Ik, dagelijksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen en gelijk hebben. Heeft iemand daar ervaring mee dan?
Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.
Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef ArtistA het volgende:
Of op een dag toen ik in het park zat kwam er een hond naar me toe. Deze hoorde bij een vrouw en op het moment dat de hond me benaderde keek ik naar deze vrouw en zei: "Mooie hond". Waarop zei antwoordde: "Gezellige hond".
Snappen jullie het een beetje?
Hetzelfde werkt ook met schoenen, tasjes, fietsen etc.
Voorkeur gaat wel uit naar ietwat intelligentere heren/dames, die snappen dan wat je bedoelt.
Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeen![]()
Ervaren jullie eigenlijk dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden?
Je werd gewoon keihard versierdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef HiddenResponse het volgende:
Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )
Ik ben altijd zo vaag als iemand uit het niets iets tegen me zegt
Sowieso de enige reden om zoiets te doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.
Ik heb hem dan ook voornamelijk omdat ik het zelf tof vind.
Ja door iemand van 70+quote:
Ik heb geen pompoenen, ik ben niet zo gezegend wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef formerjellybean het volgende:
oh dus jij word op je pompoenen aangesproken in de AH
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zocht hij nog een leuk meisje voor zijn kleinzoon
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of heeft hij nog geen kinderen en wil hij daar nog even wat aan veranderen.
Nee, ik weet niet alles, maar dit is iets waar ik op de hoogte van ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebt
Mensen worden boos als ze ontdekken dat ze hunzelf niet zo goed kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
Hier op het forum is men eigenwijs, want men heeft geen tips en kraakt men dingen af die duidelijk bewezen zijn in de psychologie. Sorry hoor, maar dan heb je geen genoeg ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.
Ik zie jou vooral als een betweterig wijsneusje die zelf nog wel iets te leren heeft. Je schildert jezelf als als een zeer ervaren en sociaal interessant persoon. Als je die indruk op een forum nog niet eens weet te wekken dan vraag ik mij sterk af of je in het echt wel zo gezellig bent.
Iemand die zo eigenwijs en betweterig is kan ik maar moeilijk in staat achten een lange relatie in stand te houden. Pot verwijt de ketel.
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Elke man die denkt dat hij de baas is in huis, neem zich zelf in de maling
Sukkelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Wat heeft betalen er mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
Gast het is een uitdrukking! Niks meer!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een ongezonde relatie is de vrouw baas in huis, bij een gezonde staat het gelijk. Mits beiden betalen.
IMHO zijn vrouwen en mannen niet gelijk, maar wel gelijkwaardig. M.i. is het gewoon een slecht teken als er op enige manier een machtsverhouding ontstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Gelijkheid bestaat niet in een relatie.
Precies. M'n vriendin en ik gunnen elkaar de wereld. Ik zou het leuk vinden als ze meer zou verdienen, maar het zou onze relatie niet 'beter' maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Beiden gewoon je zelf zijn in een relatie, en kan je het ondanks elkaars minpunten het prima met elkaar vinden en je hebt het gezellig is het goed.
Dat idd. Een hoop theoretisch geneuzel van een kerel die net z'n eerste keer gezoend heeft ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk meer dat die de relatie expert uithangt terwijl die dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |