Nou ja, hoe korter de piemel, hoe korter ik van stof benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan valt er genoeg te bespreken inderdaad.
Oh is dat de dealbreaker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we het niet eens worden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over nagedacht, maar vind je het goed als ik Dean neem? Hij heeft toch wel iets mijn voorkeur op Erik.
Mannen verdelen de vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Dean heeft ook mijn voorkeur.
Om de paar weken omruilen dan maar?
Gelukkig hebben we nog andere onderwerpen over dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja, hoe korter de piemel, hoe korter ik van stof ben
Ja, lijkt me wel zo eerlijk. Maar wees niet verbaasd als hij blauwe ballen heeft als hij bij jou komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:10 schreef moneyfornothing het volgende:
![]()
Dean heeft ook mijn voorkeur.
Om de paar weken omruilen dan maar?
Maakt niet uit, als je hem maar heel houdt verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel zo eerlijk. Maar wees niet verbaasd als hij blauwe ballen heeft als hij bij jou komt
Dat kan ik beloven. Hij is al niet zo lang, dus wil 'm ook graag heel houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Maakt niet uit, als je hem maar heel houdt verder.
Opeens bedenk ik hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je er niet op wil toegeven had je ook niet om mijn voorkeur moeten vragen.
Whut, hoe lang is hij dan? Naast gigantor lijkt iedereen klein namelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kan ik beloven. Hij is al niet zo lang, dus wil 'm ook graag heel houden
Misschien moeten wij ook maar eens even powernappen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
Is mrk.n toch in slaap gevallenEn Flepke aan het fappen? Ahh en Sinji geeft ook op:P
Welterusten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Slaap lekker dames
Flepke! See you soon bro.
Greetings and salutations
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
Slaap lekker dames
Flepke! See you soon bro.
Greetings and salutations
Hmm 1.80 ongeveer lees ik net. (5.11 omgerekend in cm)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Whut, hoe lang is hij dan? Naast gigantor lijkt iedereen klein namelijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:16 schreef Flepke het volgende:
Word het weer net zo'n orgie als vorrige keer?
-knip-
Mijn bronnen zeggen 6.1, dat klinkt toch weer net iets beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm 1.80 ongeveer lees ik net. (5.11 omgerekend in cm)
Ik hou het op jouw bronnen dan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn bronnen zeggen 6.1, dat klinkt toch weer net iets beter.
Ah je hebt me door, ik ben een neger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:16 schreef Flepke het volgende:
Word het weer net zo'n orgie als vorige keer?
[ afbeelding ]
ik 'savonds
[ afbeelding ]
Cactus de volgende ochtend
[ afbeelding ]
Sinji met moneyz
[ afbeelding ]
Sinji aan het eind van de avond:
[ afbeelding ]
Vriend van moneyz was er ook bij:
[ afbeelding ]
Mocht je willen dat je die neger was. Jij bent die roodharigequote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah je hebt me door, ik ben een neger.
Mag ik je motor hebben?
Nee joh, sinji is toch de asian.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je die neger was. Jij bent die roodharige
Ohjaaaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:21 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee joh, sinji is toch de asian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |