Gelukkig voor ons allebei zou deze situatie nooit plaatsvinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag nergens een uitnodiging, alleen een statement. Het antwoord zou trouwens hetzelfde zijn:)
Ben beter met kippetjes zoals jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik expres natuurlijk, om je in de war te brengen. Ben je goed met formules?
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, man die is al langer een ander aan het batsen. De volgende die weer de telefoon smoes er in gooit, flikker je gelijk uit je lijst. Dat scheelt een hoop frustratie
Even wat romantische muziek erbij:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.quote:
Te gezellig bijna, zo ver nog na bedtijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Aangepastquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.
Jammer is het wel, Vrouwen........... (je kunt nog beter aan je piemel trekken
Dat is geen romantische muziekquote:
Wattenstaafjequote:Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Onnozel, dat alles serieus nemen van jou.
Ik doe gewoon alsof het hetzelfde is als vingerenquote:
Allemaal heel knap zo via de computer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
Hey aardbei, kippetje van me. Je weet dat alles letterlijk/serieus nemen ook een autistisch trekje is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
Ben ik jouw buurvrouw?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een beetje melig en ik vier gewoon even prive dat mijn lastige buren dus weg zijn , ze zijn na waarschuwing dus eieren voor hun geld gekozen en zijn langzaam hun huis aan het ontruimen
Dat vind ik vaak het gezelligste moment van de dagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Te gezellig bijna, zo ver nog na bedtijd.
Inderdaad broertje, geen leugens verkondigen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb jij een vriend? En ben je oud of jong?
Heel veel en jong in gedrag, gevoel, uiterlijk en oud in wijsheidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:51 schreef mrk.n het volgende:
Heb jij een vriend? En ben je oud of jong?
Inschattingen maken van users is wel erg autistisch van me inderdaad. Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Allemaal heel knap zo via de computer.
Denk het niet had heel lang last van mijn buren en dat is ruzie geweest en hij is me ook aangevlogen nu hebben meerdere mensen geklaagd en heeft die waarschuwing gekregen maar ik zag dus van de week vuilniszakken naar buiten gaan , getimmer en alles en volgens mij staat het nu dus leeg en heb ik rustquote:
Ja, daar ben je zo'n 2 pagina's laat mee Flepke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hey aardbei, kippetje van me. Je weet dat alles letterlijk/serieus nemen ook een autistisch trekje is?
Ik ook. Ben je verliefd op dit moment?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel veel en jong in gedrag, gevoel, uiterlijk en oud in wijsheid
Schaam je maar diep want je zit ernaast, vlegel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inschattingen maken van users is wel erg autistisch van me inderdaad. Ik schaam me diep.
Als je met oud dement bedoeld, dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ben je verliefd op dit moment?
[..]
Schaam je maar diep want je zit ernaast, vlegel.
Hartstikke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Aaarggh, dat is zwaar irritant. Ik heb ook een psychotische Somalische bitch onder mij wonen. Die heeft dr kinderen weer terug gestuurd naar Somalië (was denk ik tijd voor clitoris besnijdenis ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef formerjellybean het volgende:
Denk het niet had heel lang last van mijn buren en dat is ruzie geweest en hij is me ook aangevlogen nu hebben meerdere mensen geklaagd en heeft die waarschuwing gekregen maar ik zag dus van de week vuilniszakken naar buiten gaan , getimmer en alles en volgens mij staat het nu dus leeg en heb ik rust
Je wil wel aandacht van mij. Of neit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je met oud dement bedoeld, dan ben ik het met je eens.
Of neit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je wil wel aandacht van mij. Of neit.
Wijze woorden. Bijbel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
Word nooit verliefd want dan ben je verloren , je zit er in tot boven aan de oren la la la
Ik ben er niet helemaal over uit. Maar denk het wel een beetje, ondanks dat het tegen mijn wil is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
Achterkant van het vloeitje dat ze gebruikte om die dikke jonko van haar te draaien.quote:
Tip veel politie belllen en de woningbouw bellen en dat volhouden en dan lukt het wel . Bij mij dus zo , het duurde wel ff maar ze zijn dus foetsie. Ik kon meegenieten van harde muziek boombox en hun sexleven snachts , ik dacht dat ik gek werd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aaarggh, dat is zwaar irritant. Ik heb ook een psychotische Somalische bitch onder mij wonen. Die heeft dr kinderen weer terug gestuurd naar Somalië (was denk ik tijd voor clitoris besnijdenis ofzo) Maar het is nu wel rustiger. Gelukkig heb ik nog een junk en 2 alcoholi's hier wonen, dus tijd om te verkassen
Been there, done that vandaar dat haar kids nu dus weer in Somalië zitten zonder moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Tip veel politie belllen en de woningbouw bellen en dat volhouden en dan lukt het wel . Bij mij dus zo , het duurde wel ff maar ze zijn dus foetsie. Ik kon meegenieten van harde muziek boombox en hun sexleven snachts , ik dacht dat ik gek werd.
Nee, ze zijn alleen goed met cijfersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
kunnen autisten ook niet spellen ???
Integendeel, me dunkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
O rly? Hmmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn alleen goed met cijfers
Waarom tegen je wil?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal over uit. Maar denk het wel een beetje, ondanks dat het tegen mijn wil is.
Jij wel hè? Vertel eens hoe geweldig ze is?
Meestal juist wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |