Het klopt alleen niet eens met borderline, maar vooruit maar weer. Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeker, als iemand aan mij vraagt wat borderline inhoudt, vertel ik al die symptonen die ik zojuist opnoemde over mfn.
3x=yquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik had mijn vermoedens. Maar hoe staat het met de omvang van je neus ten opzichte van je borsten?
Die ninja edits van je... Nou geloof ik je niet meer.quote:
Ik zag nergens een uitnodiging, alleen een statement. Het antwoord zou trouwens hetzelfde zijn:)quote:
Mijn tieten zijn dikker, maar dat gaat dan om de breedte denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:40 schreef Flepke het volgende:
Schat, ik weet toch niet ofdat jij een dikke neus hebt netzo als aardbei?
Als er harde stukjes in zitten dan zou ik hem maar eens vaker gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
De vullingen of de harde stukjes ???
Schattig, zulke domheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeker, als iemand aan mij vraagt wat borderline inhoudt, vertel ik al die symptonen die ik zojuist opnoemde over mfn.
Deed ik expres natuurlijk, om je in de war te brengen. Ben je goed met formules?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die ninja edits van je... Nou geloof ik je niet meer.
Wat is 'hem' in deze?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef Flepke het volgende:
Als er harde stukjes in zitten dan zou ik hem maar eens vaker gebruiken.
Gelukkig voor ons allebei zou deze situatie nooit plaatsvinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag nergens een uitnodiging, alleen een statement. Het antwoord zou trouwens hetzelfde zijn:)
Ben beter met kippetjes zoals jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik expres natuurlijk, om je in de war te brengen. Ben je goed met formules?
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, man die is al langer een ander aan het batsen. De volgende die weer de telefoon smoes er in gooit, flikker je gelijk uit je lijst. Dat scheelt een hoop frustratie
Even wat romantische muziek erbij:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.quote:
Te gezellig bijna, zo ver nog na bedtijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Aangepastquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.
Jammer is het wel, Vrouwen........... (je kunt nog beter aan je piemel trekken
Dat is geen romantische muziekquote:
Wattenstaafjequote:Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Onnozel, dat alles serieus nemen van jou.
Ik doe gewoon alsof het hetzelfde is als vingerenquote:
Allemaal heel knap zo via de computer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
Hey aardbei, kippetje van me. Je weet dat alles letterlijk/serieus nemen ook een autistisch trekje is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |