abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103321869
god je blijft wel drammen he , je wil gewoon je gelijk hebben }:|
pi_103321872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De richtlijnen zijn er om gebroken te worden wanneer nodig, zwart wit verteld voor het leerproces. Ik denk dat de meeste gasten hier vrouwen teveel gelijk geven, dat is standaard gedrag bij beginners.
Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.
pi_103322018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom draai je dan hetzelfde riedeltje af tegen mensen die aangeven al wel ervaring te hebben? En daarnaast heb je nota bene ook nog eens het lef hun ervaring weg te wuiven omdat ze niet perfect binnen jouw criteria voor ervaring passen.
Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103322096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ze de beginners hier op het verkeerde pad zetten terwijl ze zelf niet eens bepaalde factoren van een interactie kunnen herkennen omdat ze het zelf nog niet ervaren. Er is zoveel kennis op het gebied van sociale interacties en psychologie dat niet ontkent mag worden door gebrek aan eigen ervaring.
Hou je wel in je achterhoofd dat ook jij niet de waarheid in pacht hebt :)
pi_103322167
quote:

[..]

Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
pi_103322380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ze hebben geen gebrek aan ervaring, jij denkt enkel dat ze geen ervaring kunnen hebben omdat ze niet zoals jij denken. Dit is gewoon onzin. Op basis hiervan kan ik nu ook stellen dat jij weinig ervaring met sociale interacties kan hebben aangezien je niet duidelijk kan communiceren en je het telkens weer voor elkaar krijgt mensen tegen je in het harnas te jagen zonder dit zo te bedoelen, terwijl je je ook nog eens als een langspeelplaat gedraagt.
Betekent dit dan dat jij een gebrek aan ervaring hebt met sociale interacties, enkel alleen omdat ik het zeg op basis van mijn criteria?
ho ho, firefly3 en zijn boekjes hebben stapels ervaring!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:22:47 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103322575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

27, hij is 32. Maar hij heeft al een jaar lang niets serieus gehad en niet serieus met vrouwen bezig geweest.
31 ben ik en ben nu rond deze tijd precies 1 jaar vrijgezel. Jij maakt er van dat ik nooit serieus bezig ben geweest met een vrouw. Defineer even voor het gemak dan serieus. Want op vrouwengebied heb ik zeker niet stil gestaan. Alles behalven dat.

Dit heb ik nu al 5x gezegt echter dringt dat niet door bij je kennelijk.

quote:
Verder gok ik dat ik ook meer levenservaring heb opgedaan vanwege het feit dat hij de ardennen al survival noemt etc.
survival is een term he van iets wat je kan doen. Dat noem je zo. Je kan servivalen in de ardennen. Zelfde als dat je kan skien in zoetermeer. Nee dat lijkt niet op het echte grote werk, maar dat noem je zo.

Maar geinig, dus van echt servivalen krijg je levens ervaring.

quote:
Verder komt hij niet veel verder dan scheveningen bij het stappen (ik dacht dat hij dat zei, correct me if i'm wrong).
op het moment is het scheveningen, den haag en soms rotterdam.

Maar wat heeft dat er mee te maken? Ik ben heel bederland al door geweest om te stappen.

Maar jij voelt je beter om al dat geen wat hier boven staat vind je zelf. Nou leuk voor je.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103322655
quote:

[..]

Al jouw goede bedoelingen ten spijt, je zet hier mensen weg die aantoonbare levenservaring weg alsof het snotneuzen zijn, je bent niet bereid punten van anderen in overweging te nemen en je blijft heel dogmatisch bij je eigen standpunt.

Ik zie jou vooral als een betweterig wijsneusje die zelf nog wel iets te leren heeft. Je schildert jezelf als als een zeer ervaren en sociaal interessant persoon. Als je die indruk op een forum nog niet eens weet te wekken dan vraag ik mij sterk af of je in het echt wel zo gezellig bent.

Iemand die zo eigenwijs en betweterig is kan ik maar moeilijk in staat achten een lange relatie in stand te houden. Pot verwijt de ketel.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:43:15 #259
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_103323602
Laatst zat ik aan de Maas tegen een boom aan te chillen met wat muziek op. Bomen zijn relax overigens. Komt er een stoot van een meid aangelopen met een grote rugzak en een hoepel. Ze vroeg naar de bekendste coffeeshop in mijn stad.
Er waren voor haar 3 bruggen die ze kon oversteken om daar te komen. In het engels zei ik tegen haar dat ze de tweede brug moest nemen omdat die er het mooist uitziet. Heel gecharmeerd en ietwat verlegen bedankte ze me en liep ze richting de boot.

Zo simpel en zo effectief. Nee, ik heb haar niet gepaald, want zo zit ik niet in elkaar.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:46:14 #260
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_103323733
Of op een dag toen ik in het park zat kwam er een hond naar me toe. Deze hoorde bij een vrouw en op het moment dat de hond me benaderde keek ik naar deze vrouw en zei: "Mooie hond". Waarop zei antwoordde: "Gezellige hond".
Snappen jullie het een beetje?

Hetzelfde werkt ook met schoenen, tasjes, fietsen etc.
Voorkeur gaat wel uit naar ietwat intelligentere heren/dames, die snappen dan wat je bedoelt.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_103323788
Oe, ik heb trouwens nog wel een verhaal dat de richting van succes op gaat.

Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:49:37 #262
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_103323905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:

Een meid bij de Appie in downtown Ljouwert. Is gewoon vriendelijk, maar kijkt me dan strak aan. Ik zeg dan met een flinke glimlach: prettige middag en krijg iets dergelijks terug. Maar dan verbreekt het contact nog steeds niet. En bij haar ook een dikke glimlach. Nog een lekkertje ook. En aan de kleding te zien eigenlijk geen kassameisje, maar assistent bedrijfsleider die af en toe inspringt.
Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:51:09 #263
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103323972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:

Liwwadden. _O_
Je moeder is een hamster
pi_103324478
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Hoe wil je dat naar een date toe werken dan?
Als het nog een paar keer gebeurt, geef ik haar gewoon mijn nummer. Schrijf ik dan op het bonnetje dat ik normaal niet hoef.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:06:17 #265
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103324640
Vrouwen en gelijk hebben. Heeft iemand daar ervaring mee dan?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103324798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik, dagelijks :7
pi_103324830
quote:
Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.
pi_103324945
If momma ain't happy no one's happy })
pi_103324966
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:

Dat jij gelijk hebt? Daar heeft niemand ervaring mee. Vrouwen hebben altijd gelijk.
Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeen :D
Ervaren jullie eigenlijk dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden?
pi_103325071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef ArtistA het volgende:
Of op een dag toen ik in het park zat kwam er een hond naar me toe. Deze hoorde bij een vrouw en op het moment dat de hond me benaderde keek ik naar deze vrouw en zei: "Mooie hond". Waarop zei antwoordde: "Gezellige hond".
Snappen jullie het een beetje?

Hetzelfde werkt ook met schoenen, tasjes, fietsen etc.
Voorkeur gaat wel uit naar ietwat intelligentere heren/dames, die snappen dan wat je bedoelt.
Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )

Ik ben altijd zo vaag als iemand uit het niets iets tegen me zegt :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:16:52 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103325100
Elke man die denkt dat hij de baas is in huis, neem zich zelf in de maling :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103325163
oh dus jij word op je pompoenen aangesproken in de AH
pi_103325198
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Jullie hebben een wenkbrauw piercing met elkaar gemeen :D
Ervaren jullie eigenlijk dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden?
Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.

Ik heb hem dan ook voornamelijk omdat ik het zelf tof vind.
pi_103325321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef HiddenResponse het volgende:

Een oude man zei gisteren tegen mij in de Albert Heijn: Zo wat een grote dingen he Ik: Sorry ?? Hij: Ja, die pompoenen ( ik stond naast beschilderde pompoenen )

Ik ben altijd zo vaag als iemand uit het niets iets tegen me zegt :')
Je werd gewoon keihard versierd :D
pi_103325359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:

Het is bij mij nog nooit zo maar uitgesproken. Mijn vriendin vindt het wel mooi, maar het was niet iets waardoor ze om ging.

Ik heb hem dan ook voornamelijk omdat ik het zelf tof vind.
Sowieso de enige reden om zoiets te doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')