abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103318496
Trouwens, voor al de dames en gast(en) dienog niet snappen dat vrouwen testen of bitchtests doen, hier is een beter uitleg:

"It's not that they are actually TESTING you, they're just getting pissy or whatever and if you react in a weak way, well that just goes and shos her something about you. Women generally don't think "OK ITS TEST TIME!""
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103318548
ik test geen mannen als ik geirriteerd ben dan ben ik bitcherig
pi_103318560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, voor al de dames en gast(en) dienog niet snappen dat vrouwen testen of bitchtests doen, hier is een beter uitleg:

"It's not that they are actually TESTING you, they're just getting pissy or whatever and if you react in a weak way, well that just goes and shos her something about you. Women generally don't think "OK ITS TEST TIME!""
Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaal
pi_103318621
is trouwens wel heel gebrekkig engels
pi_103318632
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Leuk, maar dat is toch algemeen bekend? Zo werkt sociale interactie nou eenmaal
Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103318668
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen snappen dat niet of geven het niet toe, lees bovenstaande.
Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegeven :P
pi_103318695
het is te gebrekkig engels }:|
pi_103318726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
ik test geen mannen als ik geirriteerd ben dan ben ik bitcherig
Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.
pi_103318751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, kan het dus moeilijk toegeven :P
:D
pi_103318761
ok mag ik een negeerknop O-)
pi_103318823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen raken soms geirriteerd aan dingen die totaal niet rationeel zijn en buiten proporties en waarbij ze soms zelf toegeven dat het overdreven was. Waarom ze buiten proporties hebben gereageerd weten ze vaak niet en lieten zich "gaan met de emotie". Deze wisselwerking is dus de "test" wat eigenlijk gewoon stom gedrag was vanwege de emoties van dat moment.
IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:52:27 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103318843
Nog steeds dat gezeik over testen? Tering :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103318879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
Nog steeds dat gezeik over testen? Tering :')
Wat is dit voor een test?
pi_103318888
Ik heb bovenstaande niet gelezen maar dat test gedoe is een beetje kletsen in de lucht. Het valt onder de noemer "sociale interactie" en iedereen is daar wel mee bekend
pi_103318890
vuurvliegje heeft een herhaalknopje en die raakt nogal door de waar daardoor valt die steeds in herhaling
pi_103318898
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

IK VIND DIT ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. JIJ KAN OOK NOOIT NORMAAL DOEN HE?
Je capslock is gestolen hehe
pi_103318912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
vuurvliegje heeft een herhaalknopje en die raakt nogal door de waar daardoor valt die steeds in herhaling
Ik heb een plan. Ik geef het gewoon toe en dan is het vast einde onderwerp :P
pi_103318943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef firefly3 het volgende:

Je capslock is gestolen hehe
Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
pi_103318951
Jammer dat er zo veel onzin in deze topic staat tegenwoordig.
pi_103318966
Dat is niet weer zo slim , want dan heeft die door zijn gedram zijn zin gekregen en ik ben er niet zo voor als drammerds hun zin krijgen
pi_103318969
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik reageerde over emotioneel en buiten proportie en probeerde dat te laten zien door mijn CAPS aan zetten. SNAP JE DAT NOU NIET?!!!
Dat snapt hij wel, maar hij is gewoon een attention-whore
pi_103318990
versieren is dus niet je zin doordrammen
pi_103318991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer dat er zo veel onzin in deze topic staat tegenwoordig.
Jammer dat er je geen humor hebt. Vrouwen vinden humor aantrekkelijk ;)
Maar goed, gooi er zelf eens een geweldig ontopic onderwerp in.
pi_103318994
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.

Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
pi_103319023
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:
Het is vrij belangrijk materiaal overigens, als je dit als manszijnde niet weet dan geef je het meteen op na de eerste nee of dan worden sommige gasten emotioneel terwijl ze gewoon onredelijk was op dat moment. Hierdoor verlies je aantrekkingskracht.

Veel gasten worden verdrietig of worden boos of lopen boos weg. Relaxt blijven en niet mee gaan in haar emoties is de oplossing.
Als het echt zo'n labielo is dan kun je maar beter wel hard weglopen :')
pi_103319030
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hey je hebt hem weer tijdelijk terug gekregen
pi_103319036
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef firefly3 het volgende:

Je kunt beter elders versiercolleges geven.

P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:58:27 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103319082
Volgens mij zit d'r een langspeelplaat vast, dit riedeltje heb ik een paar dagen terug ook al gehoord.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
P.s., mijn humor is een beetje oververhit door de warmte hierzo (zit nu in spanje)
Lucky bastard!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103319089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt beter elders versiercolleges geven.

Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
pi_103319096
hij kan zijn uitknopje niet vinden
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:59:20 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103319111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:
Het heeft niet alleen met versieren te maken maar ook met relaties behouden etc.
Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
hij kan zijn uitknopje niet vinden
Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.
pi_103319114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is niet weer zo slim , want dan heeft die door zijn gedram zijn zin gekregen en ik ben er niet zo voor als drammerds hun zin krijgen
Ik ben ook niet zo van de drammerds. Soms denken mensen dat als ze me 9 keer iets vragen waarop ik nee zei, dat ik dan de 10e keer ineens ja ga zeggen of zo :P
pi_103319149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelf
pi_103319175
ja hoor zit ben je gewoon ergens terecht kwaad over gaat hij het gooien op vrouwen hebben rare emoties waar ze zich door laten leiden dus is het een bitchtest.

Misschien ben je gewoon een irritante sukkel en vind ze je gewoon super irritant
pi_103319201
Ik heb 2 zussen, weet dus vrij goed hoe vrouwen werken
pi_103319202
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja hoor zit ben je gewoon ergens terecht kwaad over gaat hij het gooien op vrouwen hebben rare emoties waar ze zich door laten leiden dus is het een bitchtest.

Misschien ben je gewoon een irritante sukkel en vind ze je gewoon super irritant
Grapjas, het ligt toch nooit aan de man :')
pi_103319225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrijn goed hoe vrouwen werken
Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfde :)
pi_103319229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb 2 zussen, weet dus vrij goed hoe vrouwen werken
Hoe oud? :P
Do what you love, love what you do!
pi_103319253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef kree het volgende:

Kijk dat zijn de goede binnenkomers :P
pi_103319269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Want een meid met wie je een relatie hebt gaat je bitchtesten? :')

[..]

Ik zou met alle plezier z'n lichtje uitdoen.
Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
pi_103319272
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wij werken niet, wij zijn. En we zijn ook nog eens niet allemaal hetzelfde :)
Haha, ik bedoelde meer in de zin van hoe ze in elkaar zitten :P
pi_103319289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef kree het volgende:

[..]

Allebij bezet :P
pi_103319292
Goedemiddag trouwens allemaal :)
pi_103319303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Af en toe zal ze buiten proporties reageren op iets kleins inderdaad. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met relaties?
ja noem jezelf maar iets kleins :Y
pi_103319308
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

kut :')
pi_103319336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef firefly3 het volgende:

Vertel je nou iets nieuws? De meeste van ons zijn opgegroeid met een moeder :') Daarnaast kunnen mannen dit ook prima.
pi_103319348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De manier waarop jij je informatie verstrekt is incorrect. Je komt hier niet om ons te helpen, maar vooral voor jezelf
Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.
pi_103319357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef kree het volgende:

[..]

kut :')
Ik ben wel nog vrij trouwens ;) ;) ;)

:P
pi_103319371
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

Alles kan kapot *O*
pi_103319381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe moet ik het anders uitleggen? Ik heb geen zin om het te verbloemen, dus zeg ik beknopt wat belangrijk is. Ik kan er wel een lul verhaal omheen vertellen, maar daar heeft niemand wat aan.
Geen zelfkennis dus want je zit al een heel lulverhaal te vertellen
pi_103319408
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je verhalen zijn lul, er valt verder niet echt omheen te lullen.

Laat ik het zo zeggen, deze topicreeks was al een succes voor jij kwam met je colleges
pi_103319415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef formerjellybean het volgende:

Het verschil tussen een bitchtest en of ze me een sukkel vind ligt eraan of ze buiten proporties reageerd om iets kleins. Niet alles is een "test". En het ligt niet altijd aan de man of vrouw, gasten moeten alleen het verschil zien te herkennen tussen rationeel en irrationeel gedrag.
pi_103319426
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alles kan kapot *O*
Gemeen ben jij, want de kinderen :P
pi_103319440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Je verhalen zijn lul, er valt verder niet echt omheen te lullen.

Laat ik het zo zeggen, deze topicreeks was al een succes voor jij kwam met je colleges
Niet liegen, want anders zou het topic leeg zijn omdat iedereen keihard aan het versieren was geslagen :P
pi_103319485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Gemeen ben jij, want de kinderen :P
Oh dat hoeft niet kapot dan, beter niet zelfs :P
pi_103319488
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niet liegen, want anders zou het topic leeg zijn omdat iedereen keihard aan het versieren was geslagen :P
Theorie en praktijk is toch even net wat anders :)
pi_103319492
Ik heb mn mening iets bijgesteld over firefly en flepke moet ik zeggen.
Ze hebben me toch wel een hele lijst aan tips gegeven over het paiq chatten.

Alleen niemand daar is nu online dus ik kan ze nog effe niet toepassen ;)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:08:57 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103319512
Jongens, jongens, wij testen hem gewoon!

Door elke keer te zeggen van ga weg ga weg bedoelden wij eigelijk blijf! We reageren uit onze emotie.

Dus wat we ook doen hij blijft toch wel. Want nee is bij hem geen nee.

Hey fireflytje knul ik heb nieuws voor je. Als wij zeggen dat wij klaar zijn met je zijn, dat wanneer wij zeggen dat we niet op je zitten te wachten is dat geen test. Dat is ook geen stille hint of wat dan ook.

Dat is namelijk is dat wij heel erg bewust willen!

Kusje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103319525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het verschil tussen een bitchtest en of ze me een sukkel vind ligt eraan of ze buiten proporties reageerd om iets kleins. Niet alles is een "test". En het ligt niet altijd aan de man of vrouw, gasten moeten alleen het verschil zien te herkennen tussen rationeel en irrationeel gedrag.
en ik denk nu dat je over jezelf spreekt want dat constant herhalen getuigd ook van weinig rationeel gedrag , je lijkt op deze manier wel een wijf.
pi_103319571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef kree het volgende:

Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk werkt.
pi_103319578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef ook_gek het volgende:
Jongens, jongens, wij testen hem gewoon!

Door elke keer te zeggen van ga weg ga weg bedoelden wij eigelijk blijf! We reageren uit onze emotie.

Dus wat we ook doen hij blijft toch wel. Want nee is bij hem geen nee.

Hey fireflytje knul ik heb nieuws voor je. Als wij zeggen dat wij klaar zijn met je zijn, dat wanneer wij zeggen dat we niet op je zitten te wachten is dat geen test. Dat is ook geen stille hint of wat dan ook.

Dat is namelijk is dat wij heel erg bewust willen!

Kusje
Inplaats van grapjes te maken, kan je ook serieus gaan nadenken of een meid niet bij jou ooit buiten proporties heeft gereageerd om iets kleins.
pi_103319599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk werkt.
Ik ook :)

Maar ik ga het gewoon testen :)
Anders komt er vast wel weer een nieuw contact als het niet lukt :P
pi_103319616
Wat heb je daar nou aan wil je wraak nemen omdat ze zo raar op je reageerde 8)7
pi_103319625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef firefly3 het volgende:

Inplaats van grapjes te maken, kan je ook serieus gaan nadenken of een meid niet bij jou ooit buiten proporties heeft gereageerd om iets kleins.
Met welk doel? Als nog contact opnemen en zeggen dat je nu pas begrijpt dat ze uit emotie reageerde en of ze als nog een drankje wil doen? :')

Heb jij nog nooit buiten proportie gereageerd op iets trouwens?
pi_103319643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef kree het volgende:

[..]

Je moet het ook testen op meerdere, dan pas zie je duidelijk verschil. Anders spreek je misschien net toevallig een meid aan die door persoonlijke omstandigheden al in eerste plaats bijv geen interesse had. Maar op een gegeven moment zie je wel duidelijk verschil :)
pi_103319656
nou als ik zo'n drammerig vuurvliegje tegenkwam zou ik ook buiten proporties reageren hoor.
pi_103319664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef kree het volgende:

Nog een tip, blijf gewoon die speedtest knop aanklikken. Er komt vast wel een keer een reactie op. Dan hoef je niet te wachten tot je matches online zijn.
pi_103319689
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nog een tip, blijf gewoon die speedtest knop aanklikken. Er komt vast wel een keer een reactie op. Dan hoef je niet te wachten tot je matches online zijn.
Haha ja heb die een paar keer geprobeerd.

succes ratio 0%
geen matches gevonden zie ik altijd :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:14:05 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103319697
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef kree het volgende:

Iets met wanhopig omdat je zelf niet weet hoe het moet en je het heel graag wilt. Mede daarom neem je alles veel eerder aan en slik je alles voor zoete koek.

Iedereen kan jou een lijst van tips geven. Alleen is dat kennelijk niet gebeurd.

Niks personelijks hoor. Jij mist kennelijk op dit moment nog de kunst van communicatie. Is iets wat je van zelf wel gaat leren door gewoon veel te communiceren :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103319703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heb je daar nou aan wil je wraak nemen omdat ze zo raar op je reageerde 8)7
Nee, rustig blijven en relaxt. Veel gasten worden juist boos of verdrietig omdat ze buiten proporties reageerd, maar verstandig blijven en niet mee gaan werkt het beste. Dan is het meestal snel weer over :)
pi_103319720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef kree het volgende:

succes ratio 0%
In dit geval wel door blijven gaan :)
pi_103319742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
nou als ik zo'n drammerig vuurvliegje tegenkwam zou ik ook buiten proporties reageren hoor.
Ik ben hier niet om te slowchatten/socialiseren maar om tips te geven met uitleg.
pi_103319760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iets met wanhopig omdat je zelf niet weet hoe het moet en je het heel graag wilt. Mede daarom neem je alles veel eerder aan en slik je alles voor zoete koek.

Iedereen kan jou een lijst van tips geven. Alleen is dat kennelijk niet gebeurd.

Niks personelijks hoor. Jij mist kennelijk op dit moment nog de kunst van communicatie. Is iets wat je van zelf wel gaat leren door gewoon veel te communiceren :)
Nouja we zitten hier allemaal voor tips toch?
Als ik blijkbaar de hele kunst van het versieren en communiceren beheerste dan had ik hier niet gezeten.

En ik krijg nu verschillende tips van meerdere personen ik pik er wel uit wat ik denk dat het beste werkt.
Of ik probeer het gewoon uit ;)
pi_103319775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef kree het volgende:

[..]

succes ratio 0%
Probeer je naast paiq ook andere manieren om in contact met vrouwen te komen ?
pi_103319803
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Met welk doel? Als nog contact opnemen en zeggen dat je nu pas begrijpt dat ze uit emotie reageerde en of ze als nog een drankje wil doen? :')

Heb jij nog nooit buiten proportie gereageerd op iets trouwens?
Het doel is in principe dat je als manszijnde niet mee laat sleuren in haar emoties. Dit is onaantrekkelijk.
pi_103319826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Probeer je naast paiq ook andere manieren om in contact met vrouwen te komen ?
Jawel alleen in de kringetjes waar ik nu in zit zijn er niet veel.
En ik heb ook geen zin (meer) om elke week in een kroeg te gaan hangen om op jacht te gaan :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:17:25 #177
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103319828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om te slowchatten/socialiseren maar om tips te geven met uitleg.
Dan kun je beter ophouden, want niemand neemt je nog serieus.
Helaas is kree wel in je valletje getrapt.
Je moeder is een hamster
pi_103319830
jou tip is gewoon doordrammen tot je zin krijgt en als een vrouw buiten proporties reageerd wil dat heel wat zeggen ik wil dan namelijk niet dat die rustig blijft maar dat die opdonderd.
pi_103319868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan kun je beter ophouden, want niemand neemt je nog serieus.
Helaas is kree wel in je valletje getrapt.
Weet niet hoor via PM kwam ie anders een stuk serieuzer over :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:18:38 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103319881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee dat is nog nooit gebeurd bij mij nee. Ik weet niet wat jou doelgroep is.

Maar mijn doelgroep zijn volwassen vrouwen. Die hebben daar kennelijk geen last van.

Als jij lekker wilt blijven door drammen moet je zelf weten. De vrouwen die ik ken spugen op mannen die geen nee willen of kunnen accepteren.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:18:45 #181
118585 Crutch
pi_103319886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:

[..]

Weet niet hoor via PM kwam ie anders een stuk serieuzer over :)
Dat bedoel ik.
Je moeder is een hamster
pi_103319924
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
jou tip is gewoon doordrammen tot je zin krijgt en als een vrouw buiten proporties reageerd wil dat heel wat zeggen ik wil dan namelijk niet dat die rustig blijft maar dat die opdonderd.
Heb je nog tegenargumenten? Nee blijkbaar, je valt me alleen aan als persoon.
pi_103319939
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Tis ook een beetje stangen hierzo.
Zal ik nog eens beginnen over die 15 jarige hahahahaha :')

Maar je krijgt er wel discussie door ;)
pi_103319947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je nog tegenargumenten? Nee blijkbaar, je valt me alleen aan als persoon.
Dat wat je quote was een argument lol
pi_103319981
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee dat is nog nooit gebeurd bij mij nee. Ik weet niet wat jou doelgroep is.

Maar mijn doelgroep zijn volwassen vrouwen. Die hebben daar kennelijk geen last van.

Als jij lekker wilt blijven door drammen moet je zelf weten. De vrouwen die ik ken spugen op mannen die geen nee willen of kunnen accepteren.
Je stopt me weer in een rol, ik heb ook vrouwen gehad die veel ouder zijn dan mij etc en ik herken het gedrag. Wanneer was je laatste serieuze relatie en voor hoe lang? Het lijkt alsof je niet veel ervaring hebt met relaties.
pi_103319983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef kree het volgende:

Beter van niet... Was het eindelijk even vergeten.
pi_103320008
quote:
8s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Cactus, hoe oud ben jij eigenlijk?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:21:33 #188
118585 Crutch
pi_103320010
quote:

[..]

Liever niet.
Je moeder is een hamster
pi_103320011
quote:
8s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee ga ik ook niet doen want alles wat daarover gezegd kon worden heb ik nu wel gehoord :P
pi_103320014
Wat brengt jou in dit topic, cactus?
pi_103320032
geloof me als een vrouw kwaad reageert dan wil ze dat je opdondert en niet rustig gaat reageren, degene die dan rustig blijft zitten heeft een ontzettende maar dan ook ontzettende plaat voor zijn kop.
pi_103320035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat wat je quote was een argument lol
Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.
pi_103320041
:')
quote:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')

Beetje reacties uitlokken
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:23:10 #194
118585 Crutch
pi_103320072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh ja ik las er overheen, dat een vrouw buiten proporties reageerd wilt heel wat zeggen volgens haar. Ligt eraan of het rationeel is of niet. Daar zit het verschil in. Als het irrationeel is dan wilt dat niets zeggen. Als het rationeel is wel.
:')______!
Je moeder is een hamster
pi_103320075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
geloof me als een vrouw kwaad reageert dan wil ze dat je opdondert en niet rustig gaat reageren, degene die dan rustig blijft zitten heeft een ontzettende maar dan ook ontzettende plaat voor zijn kop.
Nee hoor, je hebt kwaad en je hebt kwaad. Twee verschillende dingen, als je het verschil niet weet dan loop je veel kansen mis als mans zijnde. Zo kan je nog een leuke tijd hebben met haar ondanks dat ze boos was op het begin.
pi_103320083
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef debeterebob het volgende:
:')

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')

Beetje reacties uitlokken
Neee ging om het punt dat mensen door dingen te posten waar andere het helemaal niet mee eens zijn dat je dan discussie krijgt.

Dat van die 15 jarige is daar een voorbeeld van.
Ik ga daar niet meer over beginnen nu. ;)
pi_103320124
Ik snap ook niet dat bijna/geen van de gasten hier ooit een vriendin hebben gehad die ooit weleens irrationeel gedrag vertoonde.

Zijn jullie zo onervaren? Nooit ruzie gehad?
pi_103320127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

Cactus, hoe oud ben jij eigenlijk?
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...

quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Wat brengt jou in dit topic, cactus?
Gezelligheid, mensen helpen, ervaringen delen :)
pi_103320148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel alleen in de kringetjes waar ik nu in zit zijn er niet veel.
En ik heb ook geen zin (meer) om elke week in een kroeg te gaan hangen om op jacht te gaan :)
Dus PAIQ is je enigste manier om in contact met vrouwen te komen ....

Je vindt uitgaan niks aan of zitten er andere redenen achter ?
pi_103320227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus PAIQ is je enigste manier om in contact met vrouwen te komen ....

Je vindt uitgaan niks aan of zitten er andere redenen achter ?
Op het moment even wel.
Uitgaan vindt ik prima, maar niet elke week meer.
En dat komt ook vooral doordat de mensen waarmee ik vroeger op stap ging meestal allemaal al een vriendin hebben of een huis en zelfs kinderen.

En als ik dan uitga dan is het gezellig met de gasten verhalen ophalen enzo en dan ben ik niet echt bezig met versieren.

Maargoed ik speel nog in een coverbandje ook dus wie weet krijg ik wel groupies :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')