Extreem lekker wijf met een fantastisch figuur, en ik zat in het buitenland dus ik dacht er mee weg te komen. Met die relatie was niks mis, maar ik ben (of nouja, was) gewoon iemand die kwa vrouwen nooit genoeg kan krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Waarom ben je dan vreemdgegaan? Vertel het me en geef me ongelijk.
Wie heeft het over weglopen? Ik heb ook meningsverschillen met m'n vriendin, die praten we uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Beiden weglopen is geen gezonde oplossing.
Dan was je dus toch op zoek naar spanning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Extreem lekker wijf met een fantastisch figuur, en ik zat in het buitenland dus ik dacht er mee weg te komen. Met die relatie was niks mis, maar ik ben (of nouja, was) gewoon iemand die kwa vrouwen nooit genoeg kan krijgen.
Jij kan echt niet tussen regels door lezen, hè? Zou je toch eens moeten leren, dan leer je ook de nuances herkennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Beiden weglopen is geen gezonde oplossing. Zoiets las ik ook. En dan nog, moet je het toch wel ooit een keer meegemaakt hebben![]()
Ik had het over ook_gekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie heeft het over weglopen? Ik heb ook meningsverschillen met m'n vriendin, die praten we uit.
Correct.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
[..]
Dat emotionele onvolwassenheid de norm is voor een groot gedeelte van de bevolking is een ander verhaal.
En ik maar denken dat het bij mij lang duurde voordat ik dingen door had.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan echt niet tussen regels door lezen, hè? Zou je toch eens moeten leren, dan leer je ook de nuances herkennen.
Nee, en al was ik dat wel dan betekent dat niet dat die relatie slecht was. Ik had met die vriendin ook gewoon meerdere malen in de week seks. Je krijgt alleen niet vaak een bloedmooie amerikaanse achter je aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Dan was je dus toch op zoek naar spanning.
Ik ook, en dat kan voor hem net zo goed gelden.quote:
Dan val ik nog mee met borderlinequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Echt jezus sommige mensen zijn hier echt geestelijk beperkt volgens mij.
Ik zie er op het moment maar 1tje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Echt jezus sommige mensen zijn hier echt geestelijk beperkt volgens mij.
Toch zocht je seksuele spanning dus :/quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en al was ik dat wel dan betekent dat niet dat die relatie slecht was. Ik had met die vriendin ook gewoon meerdere malen in de week seks. Je krijgt alleen niet vaak een bloedmooie amerikaanse achter je aan.
[..]
Ik ook, en dat kan voor hem net zo goed gelden.
Ik zie er meedere.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zie er op het moment maar 1tje.
Enorm joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
ik wee
[..]
Dan val ik nog mee met borderline
Jij claimde dat er geen spanning in de relatie zat, en dat was volslagen onzin. Ik zocht helemaal niks, ik kreeg gewoon een kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Toch zocht je seksuele spanning dus :/
Wat is dat dan? Heeft het te maken met hamburgers in tostiapparaten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
het lijkt wel een verzameling jostitosties
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is dat dan? Heeft het te maken met hamburgers in tostiapparaten?
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij claimde dat er geen spanning in de relatie zat, en dat was volslagen onzin. Ik zocht helemaal niks, ik kreeg gewoon een kans.
Nee, ik miste niks. Wat ben je nou voor'n mongool dat jij voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik al dan niet mistte? Enorme amateur-Freud dat je bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.
Maar het is wel waar je naar moet streven. Hier werd eerder gezegd dat ruzies in een relatie gezond zijn en dat is gewoon niet zo. Ruzies worden cycli van emotioneel geweld en het daarna weer goedmaken, want "dat houdt de spanning erin". Tot de bom een keer barst en één van de twee echt te ver gaat en dit gebeurt onherroepelijk een keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou, knap. Maar dat geldt niet voor de meesten.
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik miste niks. Wat ben je nou voor'n mongool dat jij voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik al dan niet mistte? Enorme amateur-Freud dat je bent
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
Je weet wat ik bedoel, je miste iets, en dat was spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |