abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:07:58 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103329636

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Je moeder is een hamster
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:11:02 #2
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103329767
Greetings and salutions!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:11:15 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103329774
Geinig, pua is onzin volgens vuur vliegje maar spreekt van inner game. Hmmm waar zal dat nou weer vandaan komen....

http://www.lovesystems.com/training-programs/inner-game
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:13:11 #4
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103329858
Pua?
pi_103330069
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Sinji het volgende:
Firefly. Kleine tip: Je intentie is goed, maar probeer je informatie toe te spitsen op wat er speelt in het topic. Je schreeuwt als een visboer: 'Vis hier, heerlijk verse vis hier!' Terwijl er niemand zin heeft in vis op dit moment.

Ik begrijp de essentie van je verhaal wel, maar je formuleert het veel te zwart wit.
Ja, voor de beginner is het handig dat ze weten wat voor factoren er nog meer kunnen meespelen. En dat is meestal waar ze de fout in gaan namelijk.

Vis hier! Schreeuw ik inderdaad, maar meestal gaat het hier over andere dingen dan man-vrouw interacties.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103330087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Geinig, pua is onzin volgens vuur vliegje maar spreekt van inner game. Hmmm waar zal dat nou weer vandaan komen....

http://www.lovesystems.com/training-programs/inner-game
Die gasten zijn misschien beter dan jij en ik, al ken ik ze niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:33 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103330120
Tieten?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103330129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die gasten zijn misschien beter dan jij en ik, al ken ik ze niet.
Goed, dan plakken we alle PUA tips in the FP dan hoeft fireflupke hier niet meer te komen :P
pi_103330156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:13 schreef Sinji het volgende:
Pua?
Pick Up Artist
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:21:35 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103330202
Het valt me op dat de PUA-adepten vooral bezig zijn met 'mijn lul is groter/ ik ben een betere player'-discussies hier, in het echte leven doen voornamelijk gasten dat die in dat opzicht een hoop te compenseren hebben.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103330226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed, dan plakken we alle PUA tips in the FP dan hoeft fireflupke hier niet meer te komen :P
Je wilt geen PUA zijn denk ik en ik ook niet :)
pi_103330266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het valt me op dat de PUA-adepten vooral bezig zijn met 'mijn lul is groter/ ik ben een betere player'-discussies hier, in het echte leven doen voornamelijk gasten dat die in dat opzicht een hoop te compenseren hebben.
Inderdaad, daarom schoot ik bijna in de lach toen ook_gek begon over 10 of 20 facebook reacties die hij kreeg. Het maakt allemaal niet uit, dus ben ik mijn levenservaring gaan vertellen hoe je buiten je comfort zone kunt komen. Op een gegeven moment moet je toch nieuwe dingen leren en ontdekken om beter te worden.
pi_103330271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je wilt geen PUA zijn denk ik en ik ook niet :)
Haal mij er niet bij, ik geef tips op de man, jij spamt ze uit je nek
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:23:20 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103330279
PUA?!
pi_103330287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier op het forum is men eigenwijs, want men heeft geen tips en kraakt men dingen af die duidelijk bewezen zijn in de psychologie. Sorry hoor, maar dan heb je geen genoeg ervaring.
Wie is hier nou eigenwijs?

Als we het toch over in hokjes plaatsen hebben: jij bent zo weinig invoelend en kan zo slecht van je eigen mening afwijken dat je alleen maar autistisch overkomt. Autisten houden namelijk ook heel graag aan regeltjes vast. Dan is het lekker overzichtelijk en begrijpen ze het allemaal beter. Dat is makkelijker dan op gevoel en mensenkennis afgaan wanneer het aankomt op sociaal contact.

'Normale' mensen hebben jouw regeltjes niet nodig om met mensen te kunnen praten. Jij hebt ze blijkbaar wel heel hard nodig. Dan mankeert er iets aan jou, niet aan ons.
pi_103330300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Sinji het volgende:
PUA?!
PICK UP ARTIST
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:19 #17
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103330319
Ik ben absoluut geen Pick Up Artist. Ik doe maar wat, maar doorgaans redelijk succesvol. Je moet daar helemaal niet mee bezig zijn. Goed in je vel zitten, zelfvertrouwen en sociaal vermogen. Dat is wat je nodig hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103330340
PUA (en aanverwanten) werken niet.
pi_103330368
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wie is hier nou eigenwijs?

Als we het toch over in hokjes plaatsen hebben: jij bent zo weinig invoelend en kan zo slecht van je eigen mening afwijken dat je alleen maar autistisch overkomt. Autisten houden namelijk ook heel graag aan regeltjes vast. Dan is het lekker overzichtelijk en begrijpen ze het allemaal beter. Dat is makkelijker dan op gevoel en mensenkennis afgaan wanneer het aankomt op sociaal contact.

'Normale' mensen hebben jouw regeltjes niet nodig om met mensen te kunnen praten. Jij hebt ze blijkbaar wel heel hard nodig. Dan mankeert er iets aan jou, niet aan ons.
Ik zeg dat vrouwen soms niet rationeel kunnen reageren. Je bent behoorlijk autistisch als je dit nog niet weet terwijl je weleens relaties hebt gehad :D Blijkbaar hebben sommige mensen hier deze richtlijn nodig, als ze al niet eens normaal met een vrouw kunnen omgaan is dit handig om te weten.

Het is geen mening, want het is een feit, lees het maar na in psychologie boeken enz. De regel is dat het voorkomt. Dikke punt erachter :)
pi_103330398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben absoluut geen Pick Up Artist. Ik doe maar wat, maar doorgaans redelijk succesvol. Je moet daar helemaal niet mee bezig zijn. Goed in je vel zitten, zelfvertrouwen en sociaal vermogen. Dat is wat je nodig hebt.
Ja, en een wil om jezelf te verbeteren tegelijkertijd.
pi_103330450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg dat vrouwen soms niet rationeel kunnen reageren. Je bent behoorlijk autistisch als je dit nog niet weet terwijl je weleens relaties hebt gehad :D Blijkbaar hebben sommige mensen hier deze richtlijn nodig, als ze al niet eens normaal met een vrouw kunnen omgaan is dit handig om te weten.

Het is geen mening, want het is een feit, lees het maar na in psychologie boeken enz. De regel is dat het voorkomt. Dikke punt erachter :)
Mannen kunnen soms ook niet rationeel reageren, dus iedereen kans soms niet rationeel reageren.
Het is dus in zoverre handig om te weten dat het zo logisch is dat het geen zin heeft daar uberhaubt een punt van te maken
pi_103330502
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mannen kunnen soms ook niet rationeel reageren, dus iedereen kans soms niet rationeel reageren.
Daar heb je totaal gelijk in. Echter beginnelingen geven te vaak toe en hebben geen sterke eigen mening + zelf respect waardoor ze zich niet aangetrokken voelt.
pi_103330517
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.

Volgens mij ligt daar jouw probleem. Jij zegt wel heel natuurlijk te zijn, maar je claimt wel voortdurend deze kennis uit boeken opgedaan te moeten hebben. Zo natuurlijk vind ik dat nou ook weer niet :')
pi_103330530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je totaal gelijk in. Echter beginnelingen geven te vaak toe en hebben geen sterke eigen mening + zelf respect waardoor ze zich niet aangetrokken voelt.
Dat is BS, niet alle beginnelingen zijn zoals jij beweert
pi_103330568
Gezellig weer hier :')
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')