hihi je zei 'ook gek'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.
Bij mij is het heel simpel, ik doe wat ik wil en ben altijd 100% me zelf. Direct weet iedereen man of vrouw wat ze aan me hebben. En dan weten ze ook dat boos worden of ruzzie daar niks aan verranderd. Dus blijft dat ook achterwegen.
Ze hebben geen aanleiding om op wat voor manier dan ook gek te reageren. Dat gebeurt van zelf als je gewoon je zelf bent en elkaar met respect behandeld.
Volgens mij komt het gewoon omdat vrouwen dan fucking chagrijnig zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.
Nooit ruzie gehad in een relatie? Ga toch weg manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt het gewoon omdat vrouwen dan fucking chagrijnig zijn
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.
You heard itquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?
Tijdens PMS (en ook bij alcohol gebruik) heb je meer hormonen in je bloed, vandaar dat die gevoelens versterkt worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emoties van onzekerheid? Altijd gedacht dat ik dan een labiele speelbal van mijn hormonen was, maar ik ben een paar dagen per maand dus gewoon nog meer onzeker dan dat ik als vrouw al per definitie ben?
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een open deur gesprokenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
+1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.
Die onzekere gevoelens die ik als vrouw sowieso al altijd heb, bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Tijdens PMS (en ook bij alcohol gebruik) heb je meer hormonen in je bloed, vandaar dat die gevoelens versterkt worden.
Hihi ik zie het! Gekke ikke hihiquote:
Tja het is toch echt zo. Neem dat gewoon van mij aan. Waarom zal ik daar over moeten liegen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit ruzie gehad in een relatie? Ga toch weg man
Je bent niet zeker of onzeker, gevoelens zitten tussen "0 en 10 in" zeg maar en is een moment opname. Sommige vrouwen zijn gemiddeld zekerder dan andere vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onzekere gevoelens die ik als vrouw sowieso al altijd heb, bedoel je?
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hihi ik zie het! Gekke ikke hihi
[..]
Tja het is toch echt zo. Neem dat gewoon van mij aan. Waarom zal ik daar over moeten liegen?
Ooooh wacht sorry! Het past niet in je straatje natuurlijk! Dus dan is het niet waar. Mijn fout!!!!
Misschien heeft hij wel onenigheden maar geen ruzie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldig
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmenschquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra je leert dat 'als zijnde' dubbelop is. Als vrouw of vrouw zijnde.
Dan zit er te weinig wrijving in de relatie en dat is ook niet gezond. Het is heel goed om een ruzie meegemaakt te hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel onenigheden maar geen ruzie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmensch
Amen.quote:
Nop sorry, we waren het niet altijd eens. Dat kan ook niet. Maar dan gingen we of onze eigen weg, of je zoekt een middenweg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet gezond. Ruzies zijn soms goed. Make up/ angry seks is geweldig
Je vrouwvriendelijkheid legt je vast en zeker geen windeieren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
Dat witst ik al, contaminatie enzo. Boeien. Ga nou maar weer bloeden ofzo, vrouwmensch
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |