abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103330582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef kree het volgende:
Gezellig weer hier :')
Jij komty tenminste niet met geklets uit je nek ;)
pi_103330585
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.

Volgens mij ligt daar jouw probleem. Jij zegt wel heel natuurlijk te zijn, maar je claimt wel voortdurend deze kennis uit boeken opgedaan te moeten hebben. Zo natuurlijk vind ik dat nou ook weer niet :')
Het is interessant om te weten waar het vandaan komt. Verder zijn er ook dingen die ik nog niet weet, waardoor je nog natuurlijker wordt. Je weet niet alles en ik ook niet. Waar de reis voor iemand gestopt is gaat de reis voor een ander nog door.

Inplaats van dat bijvoorbeeld 1 op de 10 vrouwen je leuk vind en verliefd op je kan worden, worden het nu 2 op de 10 bijvoorbeeld. Je leerd steeds meer bij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103330612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is BS, niet alle beginnelingen zijn zoals jij beweert
Een hoop wel, en daar is waar het om gaat, om de meerderheid te helpen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103330613
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij komty tenminste niet met geklets uit je nek ;)
haha, ik vertel alleen maar wat ik mee maak en waar ik mee bezig ben :)
Do what you love, love what you do!
pi_103330651
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou ik het na moeten lezen in psychologieboeken? Zonder gaat het mij ook verdomde goed af.

Volgens mij ligt daar jouw probleem. Jij zegt wel heel natuurlijk te zijn, maar je claimt wel voortdurend deze kennis uit boeken opgedaan te moeten hebben. Zo natuurlijk vind ik dat nou ook weer niet :')
Zijn tips zijn helemaal niet natuurlijk. Ze zijn net zo nuttig als "als je in NL uit gaat, praat dan in het Nederlands". Totaal waardeloos dus
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:32:22 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103330675
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom schoot ik bijna in de lach toen ook_gek begon over 10 of 20 facebook reacties die hij kreeg. Het maakt allemaal niet uit.
Tja dat is de wijten aan je gebrekkig begrijpent lezen, en dingen volledig uit hun verband te trekken.

Het ging er op dat moment om dat wanneer ik iets doet daar heel veel mensen op letten. Als voorbeeld noemde ik het facebook met foto voorbeeld en vermelde daar de aantal reacties bij.

Jij hebruikt het stukje facebook reacties te pas en te onpas om maar te proberen aan te geven dat ik aan het patsen ben.

Maakt niks uit hoor. Dat is jou beperking. Maar zoals je zelf zegt, neem wat aan van anderen en leer er van.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103330685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een hoop wel, en daar is waar het om gaat, om de meerderheid te helpen.
Hier zit niet die meerderheid, maar een minderheid die niet altijd beginneling zijn
pi_103330689
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn tips zijn helemaal niet natuurlijk. Ze zijn net zo nuttig als "als je in NL uit gaat, praat dan in het Nederlands". Totaal waardeloos dus
Voor jou logisch, maar voor de ander niet. Ook_gek zei bijvoorbeeld dat hij het nooit heeft meegemaakt dat een vrouw zo deed. Dat zegt genoeg.
pi_103330724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jou logisch, maar voor de ander niet. Ook_gek zei bijvoorbeeld dat hij het nooit heeft meegemaakt dat een vrouw zo deed. Dat zegt genoeg.
Ik heb in elk geval niks aan jouw tips, zeg maar gewoon van welke site je ze plukt zodat ik ze zelf effe kan snellezen.
pi_103330729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is interessant om te weten waar het vandaan komt. Verder zijn er ook dingen die ik nog niet weet, waardoor je nog natuurlijker wordt. Je weet niet alles en ik ook niet. Waar de reis voor iemand gestopt is gaat de reis voor een ander nog door.

Inplaats van dat bijvoorbeeld 1 op de 10 vrouwen je leuk vind en verliefd op je kan worden, worden het nu 2 op de 10 bijvoorbeeld. Je leerd steeds meer bij.
Ik claim ook niet alles te weten. Ik vind ook niet dat ik 'beter' of 'natuurlijker' moet worden. Ik ben gewoon wie ik ben, zonder mij dingen aan te leren. Jammer voor de vrouwen die daar niet op vallen.

Ik hoef geen chick magnet te zijn. De juiste vrouwen trek ik sowieso wel aan.

Het komt op mij over dat jij heel slecht in je vel zat en je maar eens bent gaan bekwamen in de kunst van het versieren. Ik geloof daarom niet dat jij écht jezelf bent. Zoals je hier overkomt kan ik me in elk geval niet voorstellen dat vrouwen voor je gaan. Je wekt ernstig de indruk een soort sociale act op te voeren.
pi_103330735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier zit niet die meerderheid, maar een minderheid die niet altijd beginneling zijn
Voor Kree bijvoorbeeld zou het handig zijn, dat hij niet teveel in haar mening mee moet gaan maar een eigen mening moet hebben en irrationeel gedrag goed of afkeuren aan de hand van zijn normen en waarden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:34:47 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103330783
Dat jullie niet wegwaaien, met al die open deuren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103330790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor Kree bijvoorbeeld zou het handig zijn, dat hij niet teveel in haar mening mee moet gaan maar een eigen mening moet hebben en irrationeel gedrag goed of afkeuren aan de hand van zijn normen en waarden.
Iedereen moet met zn eigen mening meegaan en iedereen moet naar zijn eigen normen en waarden, das zo logisch als wat. Ik ben weg ieg
pi_103330800
quote:

[..]

Lees: Hij moet bij zichzelf blijven.

:')
pi_103330846
quote:

[..]

Ik heb wel een sterke eigen mening opzich,maar mischien duw ik die te veel naar de achtergrond op dat soort momenten :)
Do what you love, love what you do!
pi_103330875
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik claim ook niet alles te weten. Ik vind ook niet dat ik 'beter' of 'natuurlijker' moet worden. Ik ben gewoon wie ik ben, zonder mij dingen aan te leren. Jammer voor de vrouwen die daar niet op vallen.

Ik hoef geen chick magnet te zijn. De juiste vrouwen trek ik sowieso wel aan.

Het komt op mij over dat jij heel slecht in je vel zat en je maar eens bent gaan bekwamen in de kunst van het versieren. Ik geloof daarom niet dat jij écht jezelf bent. Zoals je hier overkomt kan ik me in elk geval niet voorstellen dat vrouwen voor je gaan. Je wekt ernstig de indruk een soort sociale act op te voeren.
Je voert een sociale act op als je dingen doet die je niet bent.

Maar, er is een manier om nóg natuurlijker te worden dan je al bent. Dat is het tegenovergestelde van PUA en dat is zelfverrijking en dingen uit te proberen waardoor je je levenspad nog beter kunt bepalen. Dankzij richtlijnen kun je nóg relaxter worden en nog meer jezelf waardoor je een diepere persoonlijkheid krijgt. Zoals bijvoorbeeld het uitproberen van mediteren of op reis te gaan kan je nog meer dingen van jezelf ontdekken dan je al wist.
pi_103330913
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dat jullie niet wegwaaien, met al die open deuren.
Voor sommigen een opendeur, voor sommigen bestaat irrationeel gedrag niet bij een vrouw om kleinigheden. Dus wel degelijk een punt wat sommige mensen nog niet ervaren.
pi_103330945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb wel een sterke eigen mening opzich,maar mischien duw ik die te veel naar de achtergrond op dat soort momenten :)
Dat is wat ik bedoelde inderdaad. Het is belangrijk om aan te voelen wat irrationeel gedrag is aan haar kant en wat niet en het niet meteen op te geven en relaxt te blijven :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:39:27 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103330972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nou ben benieuwd wat zegt dat over mij dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103331044
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou ben benieuwd wat zegt dat over mij dan?
Dat je erop moet letten totdat je het automatisch aanvoelt :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:45:44 #46
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103331242
Jongeh, iedereen weet dat dat irrationele gedrag pms heet :{w
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:46:16 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103331266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je erop moet letten totdat je het automatisch aanvoelt :)
Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.

Bij mij is het heel simpel, ik doe wat ik wil en ben altijd 100% me zelf. Direct weet iedereen man of vrouw wat ze aan me hebben. En dan weten ze ook dat boos worden of ruzzie daar niks aan verranderd. Dus blijft dat ook achterwegen.

Ze hebben geen aanleiding om op wat voor manier dan ook gek te reageren. Dat gebeurt van zelf als je gewoon je zelf bent en elkaar met respect behandeld.
pi_103331303
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er valt niks op te letten want vrouwen reageren bij mij niet vreemd of uit emotie of wat dan ook. Ik heb ook nooit ruzzie in een relatie.
Hoeveel/hoelang?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103331315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niet doen, slecht voor je game
Moeilijk!
Finally, someone let me out of my cage
pi_103331320
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
Jongeh, iedereen weet dat dat irrationele gedrag pms heet :{w
Klopt, tijdens PMS komt er meer irrationeel gedrag / "tests". Dit komt door haar emoties van onzekerheid, ze heeft dan de man nog meer nodig om de relatie intact te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')