Ook gelezen in een boekje ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zit er te weinig wrijving in de relatie en dat is ook niet gezond. Het is heel goed om een ruzie meegemaakt te hebben.
Nee het past niet in je straatje, jij wilt gelijk hebben en die krijg je nu niet. Dus ga je lekker beginnen over ervaring.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:05 schreef firefly3 het volgende:
Maarja, als je hier komt in het forum en je beweert nog nooit een ruzie met een vrouw meegemaakt te hebben dan begin ik te twijfelen aan de ervaring die je hebt
Hoeveel relaties / hoelang heb je gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee het past niet in je straatje,
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vrouwvriendelijkheid legt je vast en zeker geen windeieren.
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook gelezen in een boekje ja?
[..]
Nee het past niet in je straatje, jij wilt gelijk hebben en die krijg je nu niet. Dus ga je lekker beginnen over ervaring.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.
Nee ik ben een zoogdier en jij een zuigdier. Lijkt me sterk dat we eieren leggen.
Laat me raden, vrouwen vinden jou meestal te lief in het dagelijks leven als je meer wiltquote:
Ruzie is altijd de schuld van de man dus het is mogelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.
Oh god ga jij nu ook al beginnen over relaties ja? Wat is het volgende, verhaaltje over de ardennen ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoeveel relaties / hoelang heb je gehad?
Wat doe je om ruzies te vermijden? Geef je haar meer gelijk dan ze zou moeten krijgen? Andersom?
Waarom moet je vrouwen nooit vertrouwen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuigdier ... Really?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
Windeieren zijn eieren zonder hun kalkschaal oftewel enkel de vruchtzak; de eieren zijn hierdoor niet levensvatbaar. Andere benamingen zijn ook wel scheet en hanenei.
Nee ik ben een zoogdier en jij een zuigdier. Lijkt me sterk dat we eieren leggen.
Ik heb nog nooit aan iemand aangegeven dat ik meer wil dus ik kom daar nog een keer op terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat me raden, vrouwen vinden jou meestal te lief in het dagelijks leven als je meer wilt
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuigdier ... Really?
Je bent echt twaalf?
Nope, try again.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuigdier ... Really?
Je bent echt twaalf?
Tja, je kunt ze ook gewoon vrouwen noemen, maar dat is te hoog gegrepen voor Flepke blijkbaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.
Wanneer ga je nou eens stoppen met te trachten tot gelijk krijgen dat ik geen ervaring heb? Het komt zo kansloos over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je nog nooit één keer ruzie hebt gehad in een relatie heb je simpelweg weinig ervaring en het nog niet meegemaakt.
Zulks een eloquentie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Hij wisselt af tussen gleufdier en zuigdier.
Waarom vertel je Flepke niet hoeveel relaties je hebt gehad en voor hoe lang?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens stoppen met te trachten tot gelijk krijgen dat ik geen ervaring heb? Het komt zo kansloos over.
Je hebt nu alweer een paar standaard opmerkingen gehad. Maar zal je even helpen.
De volgende heb je nog niet gebruikt,
2 katten
Geen relatie vasthouden
Jaar vrijgezel
Nou kom er maar in!
okquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aan iemand aangegeven dat ik meer wil dus ik kom daar nog een keer op terug.
Klopt, ik heb nou eenmaal een zekere flux de bouche waar helaas niet iedereen over beschikt. Het is soms niet makkelijk om mij te zijn hoor.quote:
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom vertel je Flepke niet hoeveel relaties je hebt gehad en voor hoe lang?
Daar twijfel ik aan omdat je nog nooit ruzie hebt gehad met een vrouw. Dus ik vraag het maar aan jou direct, hoeveel relaties heb je gehad en hoe lang?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.
En het voegt nul toe aan dit topic. Jij was toch de geen van, neem aan als iemand wat zegt.
Bij deze neem het van me aan. Genoeg ervaring. Gewoon gemiddeld.
Kortstondige relaties zonder enige ruzie is plausibel. Langdurige relaties daarentegen een stuk minderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij het graag via flepke wilt weten. Dat spelletje speel ik niet mee.
En het voegt nul toe aan dit topic. Jij was toch de geen van, neem aan als iemand wat zegt.
Bij deze neem het van me aan. Genoeg ervaring. Gewoon gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |