Zij was meer dan genoeg. Mooie slimme meid. Niks mis mee. Ik was prima tevreden in m'n relatie, zowel op emotioneel als fysiek vlak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?
Ah, weer z'n boekjestheorie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Als je een goed relatie hebt ga je niet vreemd.
Als dit al zo moeilijk te begrijpen is :/
Adding insult to selfafflicted injury ... Hou ermee op, je zet jezelf alleen maar meer voor schut, met je psychologie van de bevroren grond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef firefly3 het volgende:
Als zij genoeg was dan was je niet vreemdgegaan toch?
En het gaat maar door met zwartwitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Als je een goed relatie hebt ga je niet vreemd.
Als dit al zo moeilijk te begrijpen is :/
Onenigheid als 2 volwassen uitpraten is ideaal. Helaas niet zo sexy.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Maar het is wel waar je naar moet streven. Hier werd eerder gezegd dat ruzies in een relatie gezond zijn en dat is gewoon niet zo. Ruzies worden cycli van emotioneel geweld en het daarna weer goedmaken, want "dat houdt de spanning erin". Tot de bom een keer barst en één van de twee echt te ver gaat en dit gebeurt onherroepelijk een keer.
Jij komt zelf met rare termen aangelopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adding insult to selfafflicted injury ... Hou ermee op, je zet jezelf alleen maar meer voor schut, met je psychologie van de bevroren grond.
Gewoon een kneusje met z'n eerste vriendinnetje die nu een beetje het scharrelen heeft ontdekt en samen met wat tekstjes op internet nu denkt het allemaal wel te weten. Maar met die verbale diarree van 'em wordt het alsmaar duidelijker hoe de vork echt in de steel zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef Copycat het volgende:
En het gaat maar door met zwartwitten.
Dat jij nu geen engels kuntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Jij komt zelf met rare termen aangelopen
Beetje algemene kennis zou je ook al geen kwaad doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Jij komt zelf met rare termen aangelopen
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis zou je ook al geen kwaad doen.
Hey kneus, nu kun je het wel lekker om gaan draaien maar JIJ was hier de persoon die gewoon een simpele engelse term die 100% correct was niet begreep!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?
Ja, maar dan heb je het vast wel 1 keer meegemaakt. Ook_gek heeft het nog noooooooit meegemaakt en weet niet wat een ruzie is met een vrouwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je soms heb een relatie waar je ook naast sexuele partner bent ook vrienden bent en dan vallen de ruzies ook wel mee maar geloof dat ze dat nog niet zo snappen
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leidenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef Catbert het volgende:
Firefly denkt zeker ook dat als je een goeie relatie hebt je andere vrouwen ook niet meer aantrekkelijk vindt
Gast. Zelfs als Scarlett mijn bed in kwam met als voorwaarde dat ik niet meer met mijn moeder mag praten, dan onteigen ik haar ter plekke!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leiden
Het heeft niks met zwakte te maken, zwak zijn we allemaal. Het is een kwestie van jezelf niet in die positie brengen. Dat heb ik geleerd van dat geheel. Denken dat jij sterker bent dan die 'vreemdgangers' is namelijk die grote pitfall.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
Firefly denkt dat je zwak bent als je ontrouw bent en je door lust laat leiden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gast. Zelfs als Scarlett mijn bed in kwam met als voorwaarde dat ik niet meer met mijn moeder mag praten, dan onteigen ik haar ter plekke!!
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Blijf inhoudelijk, zeker ook nog nooit een ruzie gehad in een relatie?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.
In goede en slechte relaties.
Aww, en nu lopen slijmenquote:
Ahhww shhhieet, Flepke is going to eat you.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ook irrationeel boos geweest. Meerdere keren.
In goede en slechte relaties.
Oh was is er, ben ik gemeen naar je mattie toe? Ik denk dat hij er meer aan heeft als je 'em even een kusje komt geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |